Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vindt dat battlefield 3 een betere kwaliteit heeft en je kan ook veel dingen met voertuigen doen.
Cod vind ik uhm.. soort van gezelliger ofzo. maar het ligt ook aan jou, dus ik bedoel ga jij meer voor de kwaliteit en voertuigen of meer voor de actie. cod is gewoon ook leuk en ja ik vindt ze allebei leuk dus koop ze allebei! ![]() BF ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze herhalen gewoon telkens hetzelfde concept over and over again. Alle cod na cod4 faalden. ALL HEIL BF3
|
Verwijderd
|
Games zijn wel ietwat verschillend. BF3 is meer high-maintenance, en teamwork is belangrijker. In CoD kan je sneller meekomen -doch zitten er ook no-lifers op die die game veel, en veel te vaak spelen- en het is wat makkelijker voor 'pick up and play'.
Als je de tijd er voor hebt is BF3 beter, als het vooral 'even een uurtje knallen met maten is' ga je uit CoD meer halen. BF3 doet de shotguns wél fatsoenlijk trouwens. Als in, meer bereik dan 4 meter. Nog steeds te weinig maar dat zal wel game balance zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik speel CoD en BF3 maar als je bijvoorbeeld eerdere delen hebt gespeeld van CoD kan je gaan voor MW3 maar geloof me die game zit vol hackers daarom ben ik battlefield gaan spelen, mappen zijn groter meer keuze uit wapens je kan gewoon veel meer in BF3 en het ziet er ook nog eens beter uit dan CoD.. (Denk je er anders over pm me even) (Speel je xbox360 voeg me ff toe: CL1N1CLOWN) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Als je echt een game wilt spelen waar teamwork vereist is en met enigzins realisme (bf3 is niet realistisch) kun je het beste bf2 kopen en project reality mod 0.97 downloaden. vrij actief nog en draait allemaal om teamwork.
http://www.youtube.com/watch?v=ne0FT...eature=related http://www.youtube.com/watch?v=QB027...eature=related |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welk type games speel je? HardstylerNL | 81 | 02-05-2013 10:52 | |
Software & Hardware |
CSS/html5 dpet raar in browser naiboctruk | 5 | 05-11-2012 16:46 | |