Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb hier nog een vliegdekschip staan. Or rather, stofdekschip. En van die revell mini slagschepen. Waaronder de Bismarck, minus één koepel. En een Iowa. Je verft ze ook? |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik wil ook de USS Enterprise nog een keer maken, maar die wordt ook zo huge volgens mij. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hebben ze daar in Rusland trouwens een echt pássende vertaling voor het concept "gezelligheid"? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hoop dat ik het ooit zo ver schop dat ik fulltime thuis mag zitten en mag werken aan dingen. Dan ga ik namelijk gewoon mijn boodschappen online doen en ze wekelijks laten bezorgen door de AH. Nu wil ik heel graag aan het werk maar ik moet boodschappen doen en het waait en regent en het kost tijd die ik veel liever zou besteden aan nuttigere zaken dan mijn spijsverteringsstelsel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet ik het alsnog doen, want het is minder decadent dan avondeten laten bezorgen en dat ben ik nu ook aan het overwegen. ![]() |
![]() |
|
Gvd, ben ik net door de regen naar mijn Dirk gelopen, blijkt dat ze om 17:00 al dicht gingen voor een 4 daagse verbouwing/verhuizing
![]() En ik kon niet meer helemaal naar de AH lopen want het is al bijna 20uur en het regent PIJPESTELEN. *gaat bestellen*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eens! Citaat:
De eerste dag dat ik hier was kon ik Rusland nog heel goed ruiken, nu niet meer. Dat is wel jammer, want het ruikt hier aangenaam. (meestal.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() En het feit dat er christelijke invloeden mijn zondagse boodschapmogelijkheden beperken doet me ook niet blijer wezen. Wanneer schaffen ze die zondagsrust eens af?!
|
![]() |
|
|