Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2012, 09:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze is terug en fantastische dag gehad.
Super! Fijn dat ze terug is!

OT: Ik mis hem nog twee nachtjes slapen!
Advertentie
Oud 14-02-2012, 10:59
Volk
Volk is offline
Meh... mijn broer zit er even helemaal doorheen. Zijn ex heeft gezegd dat hun dochtertje jong genoeg is om hem te vergeten en dat het dus niet nodig is dat hij haar ziet (we hebben haar al 3 weken niet gezien). Ze zit op dit moment op haar 3de vriendje (sinds december) en neemt ze ook allemaal mee naar huis en stelt ze voor aan haar dochter als pappa. Rot wijf... Gelukkig heeft ze zelf getekend voor de omgangsregeling dus zijn de advocaten er nu mee bezig. Maar toch, ik vind het afschuwelijk dat dat wijf steeds hun dochtertje gebruikt als chantage middel en manier om mijn broertje pijn te doen.
Oud 14-02-2012, 11:21
Verwijderd
Sjonge, die zou echt uit d'r rol gezet moeten worden Dat is toch echt bizar, hoe kan iemand die compleet onvolwassen en onverantwoordelijk is nou voor een kind zorgen?
Oud 14-02-2012, 13:39
Verwijderd
Zoooo het is weer een zooitje!
Oud 14-02-2012, 15:31
Oezem
Oezem is offline
UGH verwarring. Ik zou graag m'n gevoel uit kunnen zetten.
Oud 14-02-2012, 18:28
Neko*
Neko* is offline
Het wordt tijd dat het hier allemaal wat rustiger gaat lopen. Hij kan zo van slag raken door dingen die gebeuren en waar je weinig aan kan doen maar vervolgens wel weer stress opleveren (een totaal verkeerde energieafrekening, bijvoorbeeld) en die geregeld moeten worden. Dat voel ik momenteel dan weer zo slecht aan dat we zelfs discussies kunnen voeren over wat we gaan eten, waar we beiden chagrijnig van worden. Wat een gedoe..
Oud 14-02-2012, 18:51
Volk
Volk is offline
Citaat:
Sjonge, die zou echt uit d'r rol gezet moeten worden Dat is toch echt bizar, hoe kan iemand die compleet onvolwassen en onverantwoordelijk is nou voor een kind zorgen?
Mijn broertje gaat nu proberen haar uit het gezag te krijgen.

Ik vind het ook zo stom dat ik helemaal niks aan de situatie kan doen. Mijn broertje zit steeds foto's en video's van z'n dochtertje te kijken, en behalve een knuffel of even praten kan ik helemaal niks voor hem betekenen Ik mis de kleine ook, ze kwam tot een tijdje terug elke week 2-3 dagen omdat mijn broer dus ook hier woont en dan gingen we samen leuke dingen doen, liedjes zingen of ze hielp me met het huishouden. En nu is het huis zo stil steeds...
Oud 14-02-2012, 21:11
Verwijderd
Altijd leuk om te horen dat een leuk iemand je leuk vindt ^^ Alleen is afstand best wel een probleem als je allebei met geldproblemen zit. Dus een date zit er niet zo snel in.
Normaal heb ik niks tegen afstand, maar sinds ik op mijn benzine-kosten moet letten, is het een stuk minder grappig allemaal dat iedereen zo ver van mij vandaan woont/ik zo ver van iedereen vandaan woon.
Oud 15-02-2012, 08:52
Verwijderd
Vorig jaar hadden we dat we niet aan valentijn deden, maar had ik stiekem toch een kaartje gestuurd. Dit jaar hadden we ook gezegd niet aan valentijn te doen, maar gisteravond kwam ik thuis en stond het hele huis vol met kaarsjes en had hij de cd van Eva Cassidy aangezet. Was vet lief, en ik voelde me vet lullig want de training duurde tot tien uur ipv negen en ik was dus pas om half elf thuis, terwijl hij vanaf half tien had zitten wachten. Hij vond het stom dat ik thuis zou moeten komen op valentijnsdag en dat ik niks extra's had gekregen en dat hij achter de de pc zou zitten. Vet vet vet lief <3
Oud 15-02-2012, 10:41
ST*R
ST*R is offline
Gister was echt super lief en romantisch Leuk dat hij af en toe ook zo'n romanticus is. Hij is de aller aller leukste!
Oud 15-02-2012, 12:47
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
We hebben wel goed gepraat uiteindelijk, en nu lijkt er gelukkig nogal wat druk vanaf te zijn. Het is in elk geval duidelijk dat we elkaar leuk vinden en het nu gewoon gezellig hebben en als het niet serieuzer of diepgaander wordt dan dat, dan is dat maar zo. Dat geeft wel een hoop rust in mijn hoofd moet ik zeggen. We zitten dan nu in elk geval op dezelfde pagina en mocht ik dan toch besluiten dat ik niet zo'n relatie wil dan is dat oké. Oef.
Oud 15-02-2012, 18:45
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Veel plezier vanaf morgen, Fizzle.
Oud 15-02-2012, 23:00
Dott
Dott is offline
soms haalt ie t bloed onder mn nagels vandaan, maar ik geloof dat dat meer aan mij ligt dan aan hem XD
Oud 16-02-2012, 09:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG IK HEB ER ZO'N ZIN IN
Ik plats bijna uit elkaar omdat ik er zo'n zin in heb naar hem toe te gaan
Oud 16-02-2012, 09:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Veel plezier vanaf morgen, Fizzle.
Dankje!
Oud 16-02-2012, 12:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
soms haalt ie t bloed onder mn nagels vandaan, maar ik geloof dat dat meer aan mij ligt dan aan hem XD
Willen alle dames hier even akte van nemen!
Oud 16-02-2012, 23:49
Dott
Dott is offline
hahaha
Oud 17-02-2012, 01:59
MiBe
MiBe is offline
Hier gaat het allesbehalve goed op relationeel gebied. Vorige week is er na 3 jaar een einde aan mijn relatie gekomen. Eerst alles maar even laten betijen, hopelijk komt het daarna tot een doorstart.
Oud 17-02-2012, 11:22
T.M.
T.M. is offline
Citaat:
Inderdaad...

Als wij niet meer op het nest zijn, hollen ze weer achter ons aan!
Oud 17-02-2012, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad...

Als wij niet meer op het nest zijn, hollen ze weer achter ons aan!
?
Oud 18-02-2012, 13:56
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:

Ot: Wij bevinden ons in een lekker rustig vaarwater. De relatie loopt gewoon prima, toch nog een Valentijnscadeautje gehad, had ik niet verwacht van hem. Hij is een paar weken geleden afgestudeerd voor zn eerste studie, dus ik ben trots op mijn eigen ingenieurtje. Alleen jammer dat we het allebei best wel heel erg druk hebben, en juist op de momenten dat de een vrij is de ander moet werken. Dus we zien elkaar wel veel maar echt quality time besteden is soms lastig.
Oud 18-02-2012, 14:23
Verwijderd
Poh, ik snap niet hoe hij het uithoudt met mij! Ik ben om de zoveel tijd zo ontzettend onzeker over mezelf en dingen om me heen (nooit over mijn relatie, though) en dat reageer ik dan een beetje op hem af. Wonder boven wonder houdt hij me dan vast en vertelt me net zolang leuke en lieve dingen tot ik die onzekere bui weer gehad heb. Ik weet niet waar ik het aan heb verdiend, maar ik ben er wel superongelofelijk blij mee dat hij zo reageert. Waar ik verder blij mee ben is dat hij vrijwel alles prima vindt wat ik doe (als ik bij hem ben, is het leuk, maar als ik er niet ben ivm college, vrienden, of onderzoek wat ik aan het doen ben, is het ook goed). Deze jongen is serieus geweldig
Oud 18-02-2012, 14:54
Verwijderd
Na nu dik een jaar vrijgezel te zijn geweest vind ik het wel hoog tijd voor een nieuw vriendje. Maar helaas ben ik tot dusver niemand tegengekomen die serieus in aanmerking komt.
Ik zie wel vaak zat jongens waarvan ik op het eerste gezicht denk: 'goh, ziet er erg leuk uit'. Maar ja, dat is ook niet echt ergens op gebaseerd en bovendien heb ik geen flauw idee hoe ik iemand zou moeten aanspreken die ik bijv. alleen van het OV ken.
Dan is er nog een jongen die ik sinds kort elke week zie en die ik best sexy vind, maar dat lijkt niet wederzijds te zijn en bovendien is meneer al bezet. Toch een klein obstakeltje.
En dan was er nog een jongen die ik via internet een beetje heb leren kennen. Leek me wel echt een schat van een jongen, iemand die je echt een vriendin gunt zegmaar, maar echt té lief, te veel een gentleman. Dat vind ik echt niet aantrekkelijk en ik weet zeker dat ik over 'm heen zou walsen.
En via de chat heb ik leuk contact met een jongen, die zou qua persoon in aanmerking komen, veruit het meeste in elk geval. Ware het niet dat ik hem nog nooit ontmoet heb, hij in Frankrijk woont en geen woord Nederlands spreekt. Hij is erg vriendelijk en grappig en heeft min of meer dezelfde interesses als ik en hij ziet er leuk uit. Ik kan me alleen niet echt voorstellen dat het enige kans van slagen heeft. (Maar ach.. wie weet.)

Laatst gewijzigd op 18-02-2012 om 14:59.
Oud 18-02-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Hier gaat het allesbehalve goed op relationeel gebied. Vorige week is er na 3 jaar een einde aan mijn relatie gekomen. Eerst alles maar even laten betijen, hopelijk komt het daarna tot een doorstart.
Balen MiBe... sterkte joh!

@'I'he Prophet: Ik zal wel weer de ideale vriendin zijn , maar mijn vriendje haalt eigenlijk nooit het bloed onder mijn nagels vandaan, en in die enkele keer dát ie het doet, ligt het dus wél aan hem
Oud 18-02-2012, 21:59
DmCraanen
DmCraanen is offline
Wah zo blij met mijn vriendinnetje het is zo fijn dat we ons helemaal comfortabel voelen bij elkaar! En dat als ik gestresst ben over pakjes die nog aan moeten komen, of over dingen die ik moet regelen, ze me gewoon knuffelt en kroelt en dat ik dan in slaap val! superfijn! En ze is zo heerlijk uitdagend / experimenteel! alles is gewoon friggin' awesome aan haar!
Oud 19-02-2012, 13:13
Verwijderd
Woeh, hij is zo lief <3 Gisteren ging tjidens de carnaval echt het licht uit en heb ik moeten spugen en kon ik helemaal niks meer en hij heeft vet ged voor me gezorgd, me onder de douche gezet en zelfs mijn haar gewassen. Ik hou heul veul vam 'm, en met de carnaval altijd nog een beetje meer
Oud 19-02-2012, 15:37
Noctiluca
Noctiluca is offline
Gisteren is wel weer gebleken dat 'You don't know what you've got until it's gone' af en toe heel erg waar is. We hadden eergisteren heftige ruzie gehad, waarin hij me aan het huilen maakte en me zei 'Verdwijn alsjeblieft uit mijn leven, je bent mijn energie niet waard.' wat voor mij reden genoeg was om boos en huilend zijn huis uit te stormen.
En toen ik hem gisteren tegen kwam werd ineens vanalles duidelijk toen alles er uit kwam bij hem. Dat hij jaloers is en hoe ik 'ons' dan zag, of het voor mij alleen om de seks ging want dat was voor hem niet zo en dat hij niet wilde dat het voorbij was en als klap op de vuurpijl dat hij van me houdt en niet zonder me wil.
Jammer dat hij een jaar lang de tijd heeft gehad om dat uit te vinden en dat hij er pas mee komt als ik het eindelijk afgesloten heb.
Oud 19-02-2012, 15:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
@'I'he Prophet: Ik zal wel weer de ideale vriendin zijn , maar mijn vriendje haalt eigenlijk nooit het bloed onder mijn nagels vandaan, en in die enkele keer dát ie het doet, ligt het dus wél aan hem
Toch jammer dat je nooit voor mijn charmes bent bezweken dan!

OT: was ik toch bijna vergeten hoe fijn gewoon met iemand samen slapen kan zijn, pfoe.
Oud 19-02-2012, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Toch jammer dat je nooit voor mijn charmes bent bezweken dan!

OT: was ik toch bijna vergeten hoe fijn gewoon met iemand samen slapen kan zijn, pfoe.
Sorry.

OT: Hij is vet lief <3
Oud 20-02-2012, 10:53
ST*R
ST*R is offline
De afgelopen 3 weken waren niet de allerbeste weken van onze relatie. Gelukkig hebben we naast de serieuze/stomme gesprekken het nog wel heeel leuk samen Ik ben af en toe niet het vriendinnetje dat ik zou willen zijn, al lijk ik dat erger te vinden dan hij.
Maar ik ben er helemaal klaar mee en vanaf nu is het alleen nog maar leuk!!! Zo
Oud 20-02-2012, 11:12
Verwijderd
Ik vind het heerlijk met hem <3
Oud 20-02-2012, 20:53
Oezem
Oezem is offline
Ik heb de afgelopen twee weken twee nieuwe vrienden gemaakt waarbij ik me echt thuisvoel. Dat had ik nog niet zoveel in mijn dispuut. <3
Wel mensen die ik gewoon heel aardig vind en waar ik het heel leuk mee vind om dingen te doen, maar geen mensen waar ik me echt helemaal volledig thuis en op m'n gemak voel.
Eentje kende ik al langer en daar was ik wel gewoon vrienden mee en de ander is een eerstejaars die ik dus ook nog niet zolang ken.
Oud 21-02-2012, 16:56
Cherry Springs
Ik heb het toch maar uitgemaakt. Na 4 maanden waren we nog niet verder dan elkaar wel leuk vinden en daar word ik niet heel blij van. Wel jammer, want het is een erg gezellige en leuke jongen verder. Maar misschien kunnen we juist ook wel vrienden blijven omdat het niet knetterserieus is en niemand z'n hart gebroken is. Ik ben alsnog wel een beetje sip.
Oud 21-02-2012, 17:45
art4live
art4live is offline
Volgende week zaterdag afspraak met een ontzettend geweldig leuk meisje die ik al tijd leuk vind ik hoop echt dat het wat word. Maar niet teveel op hopen denk ik.. anders valt het zo weer tegen.
Daarnaast vinden nog 2 meisjes me leuk en ik hun opzich... ook wel maar het is zo moeilijk om het af te wachten met afspreken enzo. Want dat ene meisje vind ik echt heel erg leuk.

@Cherry Springs: Je hebt denk ik inderdaad verstandige beslissing genomen, maar alsnog sterkte
Oud 21-02-2012, 17:53
Verwijderd
Zo, ook uitgemaakt...
Oud 21-02-2012, 19:30
Verwijderd
Het is heel fijn om weer in Limburg te zijn en de vastelaovend ws fantastisch <3 Het was heel erg fijn dat A. er bij was, hij en R. en ik zijn nog steeds niets verandert met z'n drieën, ondanks alles wat er gebeurt is. Het is een fijne fijne fijne fijne week en ik heb Vriendje misschien wel minder gezien dan andere jaren, maar ik heb wél hele fijne dagen gehad en dat is gaaf
Oud 22-02-2012, 15:11
Cherry Springs
Na ongeveer tweeëneenhalf jaar bijna de hele tijd 'bezet' zijn met twee tussenpozen van hooguit een maand, dat heeft toch wel een indruk achtergelaten. Het voelt zo incompleet opeens. Het lijkt me goed om nu maar weer een tijdje op mezelf te zijn om een beetje te herontdekken hoe dat is, maar ik vind het wel moeilijk om sterk te zijn en niet te roepen van, ach, we kunnen toch wel gewoon verderklooien? Vervelend.
Oud 22-02-2012, 15:50
EZBlade
EZBlade is offline
Citaat:
Na ongeveer tweeëneenhalf jaar bijna de hele tijd 'bezet' zijn met twee tussenpozen van hooguit een maand, dat heeft toch wel een indruk achtergelaten. Het voelt zo incompleet opeens. Het lijkt me goed om nu maar weer een tijdje op mezelf te zijn om een beetje te herontdekken hoe dat is, maar ik vind het wel moeilijk om sterk te zijn en niet te roepen van, ach, we kunnen toch wel gewoon verderklooien? Vervelend.
Liefde komt als het komt. Ik genoot net van het alleen zijn en toen kwam er iemand op wie ik verliefd werd.

Maar goed om even 'rust' te nemen
Oud 22-02-2012, 16:29
deadlytown
deadlytown is offline
Bijna 1 week hebben we nu. dus het is nog vers.
Oud 22-02-2012, 22:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het was zo superfijn met hem! We moeten alleen echt werken aan dat we niet de hele tijd gezellig blijven hangen omdat het fijn is, en daardoor overal te laat komen en vanalles gewoon niet doen enzo. We houden teveel de 'verplichtingen negeren tot ze zich gaan vervelen en weggaan'-tactiek aan.
Maar nu ben ik weer alleen thuis en het is echt een leegte. Ik vul veel liever mijn dagen met hem en wandelingen en de kachel 'voeren' en kleine maaltijden koken dan met verplichtingen, werk en stress. Mijn leven switcht echt de hele tijd tussen die uitersten als een koude kalkoen. Pff.
Oud 22-02-2012, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Het was zo superfijn met hem! We moeten alleen echt werken aan dat we niet de hele tijd gezellig blijven hangen omdat het fijn is, en daardoor overal te laat komen en vanalles gewoon niet doen enzo. We houden teveel de 'verplichtingen negeren tot ze zich gaan vervelen en weggaan'-tactiek aan.
Maar nu ben ik weer alleen thuis en het is echt een leegte. Ik vul veel liever mijn dagen met hem en wandelingen en de kachel 'voeren' en kleine maaltijden koken dan met verplichtingen, werk en stress. Mijn leven switcht echt de hele tijd tussen die uitersten als een koude kalkoen. Pff.
Zo erg is dat toch niet? De verloofde en ik doen dat nog steeds als we elkaar weer even niet gezien hebben. De eerste dag besteden we grotendeels in bed, zoals dat hoort Verplichtingen komen wel als je elkaar nonstop voor twee weken gezien hebt ofzo.
Oud 23-02-2012, 00:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zo erg is dat toch niet? De verloofde en ik doen dat nog steeds als we elkaar weer even niet gezien hebben. De eerste dag besteden we grotendeels in bed, zoals dat hoort Verplichtingen komen wel als je elkaar nonstop voor twee weken gezien hebt ofzo.
Maar we zien elkaar nooit langer dan twee weken nonstop
Oud 23-02-2012, 16:48
Verwijderd
pff zo blij, eindelijk weet ik dat hij me leuk vind, en dat ik het heb gedurft hem te vragen,, me so happy
Oud 23-02-2012, 21:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Heel herkenbaar. Ik herinner me nog van toen ik vrijgezel was tussen twee lange relaties in dat ik heel m'n ritme kwijt was. Ik vond het ook heel moeilijk dat er niet meer vanzelfsprekend op de eerste plaats kwam, iemand die je altijd als eerste belt, als eerste iets wil vertellen en voor jou op nummer een komt.
Oud 24-02-2012, 06:41
EZBlade
EZBlade is offline
Bijna 3 maanden al. De tijd met haar gaat supersnel en het is of ik haar al jaren ken

Ze is echt geweldig en ik ben nog niet vaak zo'n mooie en sterke persoonlijkheid tegen gekomen
Oud 24-02-2012, 07:41
Rationeel
Rationeel is offline
goed ze is lief
Oud 24-02-2012, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Maar we zien elkaar nooit langer dan twee weken nonstop
Ja, daarom hoef je je dus geen zorgen te maken om verplichtingen Je hebt een goed excuus.
Oud 24-02-2012, 15:15
Verwijderd
Het was fijn om een tijd in Limburg te zijn, ik heb genoten van de puppy van mijn ouders, het geklets van mijn schoonmoeder, de pretoogjes van mijn vader. Fijn fijn fijn! Gisteren met mijn ouders en Vrienje nog naar een legendarisch concert van Melissa Etheridge geweest, dat was echt fucking geniaal, wat een vrouw <3

Nu zijn we weer in het oosten en dat is ergens ook wel lekker. Het is fijn om te merken dat zijn huisje ein-de-lijk ook een beetje mijn huisje wordt en dat zijn stad ook een beetje mijn stad wordt, dat dit ook wel steeds een beetje meer begint te voelen als thuis. Het is fijn om samen weer thuis te zijn en thuis te komen en en en en en het gaat goed.

Edit: Vandaag was echt fantastisch, we hebben helemaal niks bijzonders gedaan.... Ik heb op de bank gehangen, een beetje opgeruimd, de was voor zover mogelijk weggewerkt, hij heeft achter de pc gezeten en boodschappen gedaan en toch zijn we perfect gelukkig samen. Heel erg fijn om te merken dat we met zo'n stom dagje niks doen zo bli kunnen zijn en gewoon weer kunnen genieten van het samenzijn, zonder dat ik 't idee heb dat ik van alles moet of dat hij dingen anders moet doen omdat we anders nog niet bij elkaar zijn. Hij geniet er van als ik taart sta te maken en vind het prachtig als ik een beetje om hem heen scharrel en ik vind het hel mooi dat hij zo achterlijk gelukkig wordt van een pc-spelletje over Star Wars en dat de toetjes in de aanbieding zijn bij de appie. Fijn fijn fijn!

Laatst gewijzigd op 24-02-2012 om 19:04.
Oud 24-02-2012, 20:49
Thew
Thew is offline
Ik voel me kut. Mijn vriendin zegt dat ze hardstikke veel van mij houd maar als ze thuis is gaat ze toch weer naar die posters van One Direction kijken terwijl ze zoekt op foto's van taylor lautner's 8pack.

:r
Oud 24-02-2012, 21:32
Daantjer
Daantjer is offline
@Thew:
Zeg dat je dat vervelend vind, maak het desnoods uit. Als jij er geen lol aan beleeft kan je net zo goed er mee kappen, je bent toch pas 14.

Voor de rest gaat het met mij goed. Mijn bro's en ik hebben veel plezier.
Alleen blijk ik weer, net zoals zo veel hier, steeds meer moeite te krijgen met signalen op te pikken of af te geven. Alhoewel ik al een tijdje besloten heb niet echt moeite te willen steken in het beginnen van een relatie. Het zal wel vanzelf komen.

Regels voor berichten