Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2012, 10:22
Verwijderd
Theo Maassen na 20 minuten van het podium
Laatste update: 19 februari 2012 21:53 info
Bekijk op de kaart .EINDHOVEN - Fans van Theo Maassen konden zondag na 20 minuten weer naar huis.

Foto: ANP Dat meldt Omroep Brabant. De cabaretier heeft zijn show in het Eindhovense Parktheater vroegtijdig moeten beëindigen vanwege stemproblemen.

De voorstellingen van maandag en dinsdag gaan ook niet meer door. De kaartjes blijven overigens gewoon geldig. Mochten fans niet kunnen komen op de inhaaldata, krijgen ze hun kaartje vergoed.

.Maassen ontkent dat de stemproblemen ook maar iets met carnaval te maken hebben. Hij heeft er al langer last van.
Advertentie
Oud 20-02-2012, 19:07
Uice
Uice is offline
In de bibliotheek liggen enkele 'informatieve' boeken uit de jaren '60 en '70 over homoseksualiteit tentoongesteld. Je kunt ze niet zomaar inkijken, maar wel de voor- en achterkant zien. Eentje zegt op de achterkant de verschillende 'types' homo te beschrijven, waaronder 'het moedersjongetje', 'de gekwelde echtgenoot' en 'de miet'.

Een ander is getiteld 'Lesbische lusten en andere perversiteiten', en is een sterk moraliserend werk over het gevaar van vrouwelijke homoseksualiteit. De andere bedoeling van het boek wordt echter duidelijk door de tekst op de voorkant, nog groter dan de titel: 'MET VELE FOTO'S.'
Oud 20-02-2012, 23:03
Verwijderd
Citaat:
In de bibliotheek liggen enkele 'informatieve' boeken uit de jaren '60 en '70 over homoseksualiteit tentoongesteld. Je kunt ze niet zomaar inkijken, maar wel de voor- en achterkant zien. Eentje zegt op de achterkant de verschillende 'types' homo te beschrijven, waaronder 'het moedersjongetje', 'de gekwelde echtgenoot' en 'de miet'.

Een ander is getiteld 'Lesbische lusten en andere perversiteiten', en is een sterk moraliserend werk over het gevaar van vrouwelijke homoseksualiteit. De andere bedoeling van het boek wordt echter duidelijk door de tekst op de voorkant, nog groter dan de titel: 'MET VELE FOTO'S.'
Wat géniaal, die wil ik inzien!!

Mijn moeder heeft in een vergelijkbare categorie nog een boekje "Nu meisje, straks vrouw", dat uitlegt waarom het toch zo goed is om een vrouw te zijn ondanks het feit dat meisjes moeder moeten helpen met de vaat en niet in bomen mogen klimmen, en dat alle vrouwen die niet als hoogste doel hebben een echtgenoot verkrijgen, geen gezonde volwaardige vrouwen zijn
Oud 20-02-2012, 23:04
Verwijderd
Die heeft ze dus gekregen van mijn oma toen ze in de puberteit zat
Oud 21-02-2012, 00:12
Verwijderd
Oh ik kwam per ongeluk in het miskramenonderdeel van een zwangerschapsforum terecht en die mensen zijn echt verdrietig maar ik moest er toch per ongeluk om lachen; werd er gevraagd wat mensen deden met de miskramen van maar een paar weken, en een deel van die mensen spoelde ze gewoon door de wc (ook logisch want het is vooral veel bloed en wat weefsel), maar dan werd er vervolgens bij gezet: "Onze kindjes blijven altijd in onze gedachten!"
Eh, ja, waarom spoel je ze dan door de wc....
Oud 21-02-2012, 02:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gadverdamme
Oud 21-02-2012, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Oh ik kwam per ongeluk in het miskramenonderdeel van een zwangerschapsforum terecht en die mensen zijn echt verdrietig maar ik moest er toch per ongeluk om lachen; werd er gevraagd wat mensen deden met de miskramen van maar een paar weken, en een deel van die mensen spoelde ze gewoon door de wc (ook logisch want het is vooral veel bloed en wat weefsel), maar dan werd er vervolgens bij gezet: "Onze kindjes blijven altijd in onze gedachten!"
Eh, ja, waarom spoel je ze dan door de wc....
Ik vind het eigenlijk best logisch Je kunt moeilijk zo'n propje ceremonieel begraven, maar je bent toch al wel verliefd op het idee van dat kind terwijl het nog niet bestaat.
Oud 21-02-2012, 18:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 21-02-2012, 18:53
Verwijderd
Oud 21-02-2012, 18:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
What the actual fuck?!
Oud 21-02-2012, 19:57
Röps
Röps is offline
fffff geweldig
Oud 21-02-2012, 20:13
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Als het waar is is het echt enorm zielig, eigenlijk.
Oud 21-02-2012, 20:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Damn
Oud 22-02-2012, 04:21
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Oud 22-02-2012, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk best logisch Je kunt moeilijk zo'n propje ceremonieel begraven, maar je bent toch al wel verliefd op het idee van dat kind terwijl het nog niet bestaat.
Je kunt bij een vroege miskraam sowieso het embryo niet echt onderscheiden van het baarmoederslijmvlies dat mee naar buiten komt.

Laatst gewijzigd op 22-02-2012 om 10:48. Reden: een foetus is >2,5 cm, die kun je wel onderscheiden
Oud 22-02-2012, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, schijnbaar begraaft het grootste deel zijn "vlindertjes" wel. Of stopt het in een potplant.
Oud 22-02-2012, 10:46
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ja, schijnbaar begraaft het grootste deel zijn "vlindertjes" wel. Of stopt het in een potplant.
Wat doe jij uberhaupt op een zwangerschapsforum... moet je ons iets vertellen?
Oud 22-02-2012, 12:35
Verwijderd
Watwatwatwat.
Oud 22-02-2012, 13:12
Martiño
Martiño is offline
Ik geloof hier geen snars van
Oud 22-02-2012, 13:17
Verwijderd
Ik ook niet ;x Waarom betaalt hij voor haar na ruim een week, waarom wil zij per se via facebook ruzie maken, etc
Oud 22-02-2012, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Wat doe jij uberhaupt op een zwangerschapsforum... moet je ons iets vertellen?
Voorbereidend onderzoek?
Oud 23-02-2012, 13:14
Martiño
Martiño is offline
http://www.nrc.nl/inbeeld/2012/02/23...-de-huisvrouw/

prachtig!
Oud 23-02-2012, 13:28
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oud 23-02-2012, 13:28
Verwijderd
Oud 23-02-2012, 13:45
Verwijderd
aw arme mannen is er daar geen lounge ofzo trouwens?
Oud 23-02-2012, 14:29
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Oud 23-02-2012, 14:41
Verwijderd
Nr 8 is fantastisch <3
Oud 23-02-2012, 17:07
Lorelei
Lorelei is offline
Je neemt je man toch niet mee naar zoiets Arme mannen
Oud 23-02-2012, 17:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je neemt je man toch niet mee naar zoiets Arme mannen
Ook mijn eerste gedachte. Waarom doe je het hem aan? En ook: waarom doe je het jezélf in vredesnaam aan?
Oud 23-02-2012, 17:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
"Dat is toch GEZELLIGGG". Ik stel me van die koppels voor die op die manier nog wat 'leuks' met elkaar menen te doen of die man iets goed te maken heeft omdat ie nooit bloemen voor haar meeneemt enzo.
Oud 23-02-2012, 19:03
Verwijderd
Citaat:
In mijn eerste droom ging ik boodschappen doen :') Ik kocht een afwasborstel van 99 ct, en die werd bij de kassa aangeslagen voor 33 ct. Ik besloot er niks van te zeggen, maar de kassamiep vroeg mij of ik het bonnetje wilde controleren. Er bleek inderdaad een verkeerd product op te staan, maar ik zei dat het klopte. De computer zei echter van niet () en toen wist ze dat ik de boel zat te FLESSEN.

Mijn tweede droom dacht ik dat het een vrije dag was, maar toen ineens werd gebeld door het uitzendbureau. Ik nam niet op, maar het bleek dus maandag te zijn, en ze zouden dus waarschijnlijk vragen waarom ik niet op mijn werk was verschenen. Ik panikeerde, want ik dacht dat ik gek geworden was. Mijn werk bestond uit het doen van opnames van Kinderen voor Kinderen-liedjes, waarbij ik ook moest inzingen. Ik bevind me op een set, en ik zing een duet 11-jarig meisje, maar ik weet de tekst niet. Zij knikt naar me dat het mijn cue is, maar ik zeg haar dat ik niet weet hoe de tekst gaat. Onhandig houdt zij een papiertje omhoog met de tekst, maar die is amper leesbaar en de melodie amper hoorbaar. Ik dacht echt even psychotisch te zijn geworden omdat ik van niets wist en alles heel vreemd was. Ik ren van de set af, en krijg een woedende producer achter me aan, die me vraagt waarom ik zomaar de opnames verstoor. Ik begin te schreeuwen dat ik gek aan het worden ben, en probeer te testen of het een droom is door het licht aan en uit te doen. Dat werkte, dus toen panikeerde ik nog meer Ook spoot ik een pak tomatensap op de grond om te kijken of de zwaartekracht werkte, en dat was ook ZO realistisch dat ik finaal doordraaide. Tot overmaat van ramp kreeg ik een smsje van het uitzendbureau, maar toen ik die opende kreeg ik ineens een bericht over een Onzin-topic over aardbeien. Toen schrok ik wakker.
Oud 24-02-2012, 07:48
Vowel
Vowel is offline

Dit is toch niet echt?
Oud 24-02-2012, 09:26
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 24-02-2012, 09:48
Dinalfos
Dinalfos is offline
Oud 24-02-2012, 09:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet echt he?
Oud 24-02-2012, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Niet echt he?
Natuurlijk niet

http://vancouver.openfile.ca/blog/ne...ank-goes-viral
Oud 24-02-2012, 11:23
Verwijderd
Oud 24-02-2012, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Getver
Oud 24-02-2012, 20:13
SecretDesire
SecretDesire is offline
hehehe..South Park.. *grijns*

Gemeen. But still.
Oud 26-02-2012, 00:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oud 26-02-2012, 12:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hehehe..South Park.. *grijns*
Ja, of wat dacht je van The Human Centipede?

Anyhoo, dat is de enige manier waarop ik My Little Ponies acceptabel vind.
Oud 26-02-2012, 13:08
Uice
Uice is offline
http://www.guardian.co.uk/commentisf...david-mitchell
Oud 26-02-2012, 17:40
Verwijderd
Oud 26-02-2012, 18:15
Verwijderd
Oud 26-02-2012, 18:56
Neko*
Neko* is offline
Oud 27-02-2012, 08:56
Verwijderd
Oud 27-02-2012, 09:06
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Lol die vogel
Oud 27-02-2012, 09:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik maak me toch een beetje zorgen om het vogeltje
Oud 27-02-2012, 09:34
Miekje*
Miekje* is offline
Die vogel kan dat wel hebben hoor . Die heeft er daarna alleen een dagtaak aan om alle chocolade uit zijn veren te poetsen.
Oud 27-02-2012, 09:48
Chevy
Chevy is offline
Maar chocolade is voor honden en katten best slecht.. Voor vogels boeit dat niet?

Regels voor berichten