Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook maakt het in een Apple Store niet uit waar je je produkt hebt gekocht, on-line, of in het buitenland ,zolang je maar garantie hebt. Bij Resellers kun je in principe alleen maar terecht met de spullen die je in die winkel zelf gekocht hebt. en - Ze geven er workshops (gratis) - Je kan er je data van je oude telefoon naar nieuwe telefoon migreren (model maakt niet uit) - Ze hebben een geniusbar die direct je problemen aanpakt en probeert op te lossen zowel software gerelateerd als hardware. - Ze hebben grotere voorraad bij nieuwe producten - Ze hebben de producten eerder - Je hebt direct contact en interactie met Apple bij eventuele garantie zaken - Je hebt door Apple opgeleid personeel die je kan helpen - Ze hebben enorm veel personeel rondlopen waardoor je heel snel geholpen kan worden ipv wachten totdat er eens een werknemer gereed is. - Het is een plek waar je als nieuwe gebruiker kan leren wat je met Apple producten kan voordat je het koopt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://yfrog.com/mokwzqj dit. Echt. Tien minuten gedaan om beneden te komen
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En mijn kamer in Groningen was in een buurt die volgens Groningers slecht was omdat er meer dan de toegestane 17% studentenwoningen was en de resterende bewoners graag voetbal keek in de voortuin, maar omdat ik zelf ook student was en ik nooit heb begrepen hoe voetbal kijken in je voortuin overlast veroorzaakt, was dat ook niet zo problematisch. Van criminaliteit heb ik iig nooit iets gemerkt.
Een van de mensen die die buurt slecht vond, was mijn voormalige hospita, maar toen ik dáár woonde, zag ik dan weer vaak schimmige figuren uren in hun eentje op straathoeken rondhangen en dat vond ik dan weer wel wat verdacht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, ligging en ruimte was echt ok. Moet alleen wat verbouwd worden wil ik er het meeste uithalen; dus het is nu meer zo van "denk ik in mogelijkheden" of "denk ik in problemen"
![]()
|
![]() |
|
|