Advertentie | |
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Manchester United speelde enorm slecht, en Ajax speelde best goed. Het tempo lag te laag, en er ging te veel fout om het nou echt Briljant te gaan noemen. Vind het wel knap hoe ze zijn blijven voetballen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nicolette klinkt altijd zo van 'tja, ik moet het zeggen, maar ik meen het toch niet'.
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat dacht je van het aangeven? Dat je graag vóór de toets begint nog even zou willen oefenen? Hier kun je niks aan doen. Als jij het van tevoren aangeeft, al is het maar in de vorm van 'ja ik had het vaker willen oefenen, ik kan het prima beoordelen maar het maken heb ik maar één keer kunnen doen', dan nog wordt het vast wel gewaardeerd. In elk geval meerdan achteraf zeggen: ja maar ik heb niet geoefend.
|
![]() |
||
Citaat:
En bovendien kan ik nu niet meer oefenen, omdat er wordt lesgegeven in het lokaal waar het ding staat. Maar ik ben nu mijn handelingenlijstje uit mijn hoofd aan het leren, dus misschien, héél misschien, komt het toch nog goed.
|
Toch een goede zaak dat Steve Jobs dood is: http://www.theonion.com/articles/app...actices,27465/
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik vind het zo irritant dat je tickets voor concerten enzo nog gewoon moet UITPRINTEN
![]()
|
|