| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
En:
John de Mol baalt gigantisch dat zijn nieuwe SBS-talentenjacht The Winner Is van presentator Beau van Erven Dorens en Jeroen van der Boom in Nederland een flop is gebleken. Dit zegt de mediatycoon vrijdag in het NRT-programma College Tour, zo meldt de Volkskrant. The Winner Is scoort ongeveer een half miljoen kijkers, terwijl De Mol zei 'een touw te kopen' als de show minder dan een miljoen kijkers zou scoren. "Ja, ik heb heel hard gescholden. Ben daar heel lang, heel chagrijnig over geweest. En waar het aan ligt? Dat kan ik niet in een paar minuten uitleggen." Iets wat iedereen al van mijlenver aan zag komen. Een talentenjacht waar de rek allang uit was, gecombineerd met een afgezwakte Deal or No Deal ertussen geplakt.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Daarin verschilt ze overigens niet van het gros van de Nederlandse acteurs.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Chicka Little, als je het leuk vindt, moet je het gewoon doen. Wordt het niks, dan wordt het niks, en dat is ook prima. Je bent volgens mij niet in de veronderstelling dat je zo goed bent dat je de hoofdrol krijgt, dus dan maakt het ook niet uit als je die niet krijgt. Gewoon doen als je het wil doen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee ik hoef de hoofdrol helemaal niet. ook geen andere rol trouwens. Maar ik weet ook van mezelf dat ik heel lui ben. en niet eens veel zin heb om uit zoeken hoe en waar en wat het precies is. maar misschien ooit zien jullie me terug met een hoofdrol ![]()
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
En de moraal van die verhalen waarin een zure ouderfiguur je droom aan diggelen helpt is dat je gewoon moet doen waar je zelf zin in hebt, mits je het weloverwogen hebt. Dus feitelijk leer ik je nu gewoon een waardevolle les. Graag gedaan. Citaat:
![]() |
|
|