Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik was echt heel erg aan het kijken van 'huh, dat heb ik toch niet gezegd'
Advertentie
Oud 03-03-2012, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Als ik dronken ben schijn ik veel liever te lachen Volgens mijn huisgenootje dan. Nu wil ik een dronken gif van mezelf, zodat ik het zelf kan beoordelen.
Haha, ik zeg doen
Oud 03-03-2012, 22:09
Verwijderd
mensen ik ga.

alvast weltrusten
Verwijderd
Weltrusten!
Verwijderd
Citaat:
mensen ik ga.

alvast weltrusten
by!
Oud 03-03-2012, 22:10
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik was echt heel erg aan het kijken van 'huh, dat heb ik toch niet gezegd'

Ik dacht het, en toen zag ik dat jij soort van deels hetzelfde zei en uit luiheid dacht ik, dan doe ik het maar zo.
Oud 03-03-2012, 22:12
Verwijderd
Ik ben nu heel benieuwd op wie ik lijk
Oud 03-03-2012, 22:13
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
*wegdoet*

Laatst gewijzigd op 03-03-2012 om 23:18.
Oud 03-03-2012, 22:15
Verwijderd
Hoi Wat heb jij ontzettend leuk haar
Oud 03-03-2012, 22:16
Verwijderd
Citaat:
mensen ik ga.

alvast weltrusten
Welterusten!

Citaat:
Je lijkt op een meisje dat ik nu niet vaak meer zie omdat ze studeert. Maar ze is echt heel lief. En het is een compliment dat je op haar lijkt. En nu ga ik ook naar bed, denk ik.
Oud 03-03-2012, 22:16
Verwijderd
Leuk! Weltrusten
Oud 03-03-2012, 22:17
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Dankje (:

Welterusten!
Oud 03-03-2012, 22:22
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb geen idee, dat is ook het rare. Maar toen ik je gifje zag dacht ik echt "hey, jou ken ik!" om me vervolgens te bedenken dat dat helemaal niet zo was, en dat ik ook geen idee heb op wie je dan lijkt.
Oud 03-03-2012, 22:23
Verwijderd
Ik ga ook slapen <3 Heerlijk. Weltrusten allemaal
Oud 03-03-2012, 22:23
Neko*
Neko* is offline
Slaap lekker!
Oud 03-03-2012, 22:26
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Welterusten!
Oud 03-03-2012, 22:29
Geel
Geel is offline
Apate, waarom heb je die gif waar je jongleert weggehaald? Ik kon hem wel zien , maar toch? En, wat kijk/ben je leuk op die andere gif!
Oud 03-03-2012, 23:42
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline

Oud 03-03-2012, 23:55
Geel
Geel is offline
De neusloosheid van Voldermort is echt een verkrachte grap geworden.
Oud 04-03-2012, 00:53
Martiño
Martiño is offline
Zo, supertoffe middag/avond gehad
Oud 04-03-2012, 01:00
Zeppelin
Zeppelin is offline
Godzijdank heeft Eva net een miskraam gehad. Wat moet een kind nou in een politieserie
Oud 04-03-2012, 01:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Godzijdank heeft Eva net een miskraam gehad. Wat moet een kind nou in een politieserie
Oud 04-03-2012, 01:03
Martiño
Martiño is offline
Absinthe naamzoek, ik heb vanavond Matzer gezien met ValAngst. Ze komen komende donderdag in de NWE Vorst, echt een aanrader hoor
Oud 04-03-2012, 01:05
Martiño
Martiño is offline
He! Daar speelt iemand in die jij kent trouwens.
Oud 04-03-2012, 01:25
Verwijderd
Hoi Martin
Oud 04-03-2012, 02:33
Martiño
Martiño is offline
Hoi Joris
Oud 04-03-2012, 03:20
Verwijderd
Ik ben dood. Hartstikke dood. Echt. Mijn lichaam is niet gemaakt om mee uit te gaan..
Oud 04-03-2012, 04:51
Verwijderd
Gewenning
Oud 04-03-2012, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek, ik heb vanavond Matzer gezien met ValAngst. Ze komen komende donderdag in de NWE Vorst, echt een aanrader hoor
Ah. Ja, ik ken ze wel En ik ga vanmiddag in hun repetitieruimte repeteren, dus waarschijnlijk staat er nog een hoop premièrefeestjes-spul
Oud 04-03-2012, 07:31
Verwijderd
Citaat:
He! Daar speelt iemand in die jij kent trouwens.
Oh, ik ken dus vooral de regisseuse
Oud 04-03-2012, 07:40
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
yes, zat gister avond me geld te tellen, ik heb gewoon dus genoeg geld voor 2 airsoft guns, en 2 games! (of 1 game, en 1200 microsoft points) ben heel blij nu
Oud 04-03-2012, 08:05
Verwijderd
Goedemorgen, het is eigenlijk wat vroeg want ik sliep om half drie, maar ik werd wakker gesmsd en nu kan ik niet meer slapen want het is buiten zo licht en vogelig.
Oud 04-03-2012, 08:13
Verwijderd
Zal ik gaan skeeleren? volgens mij is het daar goed weer voor.
Oud 04-03-2012, 08:32
Verwijderd
Wat een uitzicht hier, vijf meesjes zijn druk heen en weer aan het vliegen in de tuin.
En ontzettend warm, gisteren rond 19:00 heeft een vriend van Theodoor de verwarming hoog aangezet omdat het binnen iets koud was, maar kennelijk heeft niemand er aan gedacht hem ook weer uit of laag te zetten
Oud 04-03-2012, 08:34
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Ja ik ben er ook blij mee. Maar ik hoop nu niet dat ze er een heel emotioneel drama van gaan maken. Ga gewoon boeven vangen.
Oud 04-03-2012, 09:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gister 60-jarig verjaardagsfeest van m'n moeder, was KAPOT. Maar inmiddels weer enigszins bijgeslapen Lelijke oude mensen van drank voorzien en helpen met eten opwarmen; ik had me mijn avond anders voorgesteld.

Maar nu wel een dikke vette bak overgebleven kippenpootjes, gyros en gehaktballen meegekregen, dus wordt nommen geblazen
Oud 04-03-2012, 10:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
De iPad 3-productiekosten komen op 188 dollar aan materialen, terwijl slechts 8 dollar naar de loonkosten gaat. Dit terwijl de tablet waarschijnlijk al snel zo'n 500 à 600 euro gaat kosten in Nederland. Apple-aandeelhouders profiteren dus fors van de woekerwinsten die het nobele bedrijf voor ze maakt.

Werknemers in de Foxconn-fabrieken, waarin onder andere de Apple-producten gemaakt worden, krijgen gemiddeld net iets meer dan een euro per uur. De Chinezen die het werk verrichten moeten tot 15 uur per dag werken en hebben te maken met extreem monotoon werk: soms moeten ze 6.000 dezelfde handelingen per dag verrichten.

Het verbaast me eigenlijk niets, maar wat een ziek bedrijf is Apple toch (en Microsoft, Toshiba, Nintendo en Sony en al die anderen) En die Apple-fanboys maar juichen en Apple aanbidden :')

Laatst gewijzigd op 04-03-2012 om 10:50.
Oud 04-03-2012, 10:54
Verwijderd
Desondanks zijn Chinezen waarschijnlijk blij om een baantje in een Apple-fabriek te krijgen, want 15-urige werkdagen zijn gebruikelijk in fabrieken daar en met een halfuurtje 'overwerk' heb je wel een paar mooie echte ipads om zwart aan toeristen te verkopen Niet dat ik het daarmee goed wil praten, natuurlijk.
Oud 04-03-2012, 10:56
Verwijderd
Ik vind het ook altijd zo'n onzin om op de loonkosten te gaan beknibbelen, terwijl dat zo'n klein onderdeel is. Je kunt probleemloos 8 euro per ipad meer vragen, op zo'n bedrag is dat niets, dus je hoeft er als bedrijf niet eens op te verliezen om je werknemers twee keer zo veel te betalen.

Het schijnt dat Chinese jonge vrouwen bijvoorbeeld blij zijn om een baantje in een Nike fabriek te krijgen, ondanks de heftige kritiek die Nike vanuit het westen krijgt op hun arbeidsomstandigheden, omdat je daar maar 13-urige werkdagen hoeft te maken waardoor je tijd overhoudt voor een schriftelijke cursus Engels, je elke twee weken een vrije dag hebt, je je kamer met slechts 3 andere vrouwen hoeft te delen en je er twee cent per uur meer verdient dan in de gemiddelde fabriek, waardoor je meer naar je ouders kunt sturen of bij luxere datingbureaus terecht kan, voor een echtgenoot met een hoger inkomen. En omdat je Nikes goed zwart kunt verkopen.
Oud 04-03-2012, 11:16
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja ik ben er ook blij mee. Maar ik hoop nu niet dat ze er een heel emotioneel drama van gaan maken. Ga gewoon boeven vangen.
Haha nee joh, Eva is niet van de drama. In het voorstukje van volgende week zei ze al 'Ik blijf gewoon aan 't werk, dat werkt altijd het beste voor mij'.
Ik vind dit wel een zwak seizoen tot nu toe.
Oud 04-03-2012, 11:36
Miekje*
Miekje* is offline
Misschien moet ik even iets gaan eten .
Oud 04-03-2012, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Apate, waarom heb je die gif waar je jongleert weggehaald? Ik kon hem wel zien , maar toch? En, wat kijk/ben je leuk op die andere gif!
Ik doe foto's en nu dus ook gifjes niet al te lang laten staan enzo gewoon.
Oud 04-03-2012, 11:49
Verwijderd
Aparanoipate!
Oud 04-03-2012, 11:55
Verwijderd
Ja, wel een beetje he ?
DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wel een fantastische forumnaam.
Verwijderd
Citaat:
Haha nee joh, Eva is niet van de drama. In het voorstukje van volgende week zei ze al 'Ik blijf gewoon aan 't werk, dat werkt altijd het beste voor mij'.
Ik vind dit wel een zwak seizoen tot nu toe.
Ik weet gewoon waar dit over gaat Mijn ouders zijn eraan verslaafd en moeten het per se kijken, ook al ben ik net binnen na er een maand niet te zijn geweest.

Ik vind het echt een storend programma met heel veel slordigheidsfouten enzo. Vrijdag zeiden mijn ouders: ja het programma is niet zo goed. Mijn moeder: jaaa een moord waarbij iemand in stukken wordt gehakt, En toen dacht ik daar gaat het inderdaad fout hmhm
Oud 04-03-2012, 11:56
Verwijderd
Nickchange
Oud 04-03-2012, 12:03
Verwijderd
Jij had d'r toch al een gehad, Interglotgrid?
Oud 04-03-2012, 12:13
Verwijderd
zeker duurt nog anderhalf jaar voordat ik er weer eentje mag denk ik
Oud 04-03-2012, 12:14
Verwijderd
Verrek morgen is het precies een half jaar
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten