| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want konijnen die niet lief zijn kunnen vaak echt nergens terecht, maar die hebben vaak ook veel meegemaakt enzo, en een konijn is ook maar een mens!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bij jou durf ik ze wel achter te laten.. bij sann daarentegen weet ik zeker dat ze als verwende kutmormels thuiskomen
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan worden we het dus gewoon niet eens.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Voor baas en hond, met voor allebei wat wils op de menukaart. Een lichte snack of volledige maaltijd. Met tafeltjes met een fijne mand voor de hond en een comfortabele stoel voor het baasje.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigen schuld dikke buik vind ik meer een opmerking voor iemand die aan periodieke onthouding oid doet en dan mekkert over een zwangerschap. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soms heeft iemand weleens zelf nog het meeste 'schuld' aan maar is het nog kut voor diegene. Het lijkt me ook een ramp als het misgaat en ik vind haar niet-controleren ook niet 'onverantwoord' ofzo. Maar goed, genoeg erover, laten we maar awwwen
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Wat fijn! Ik ben wederom benieuwd naar de naamkeuze dus als je vroeg of laat tijd hebt voor een pmronde (ik ben vast weer niet de enige..
)Ben je naar het ziekenhuis gegaan en ben je al weer thuis en heeft ze al een beetje goed veel geslapen en ben je heel moe en zal ik je maar gewoon laten vertellen? |
![]() |
|
|