Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2012, 15:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
aww hihi

ik moet zelf ook niet daarnaar kijken eigenlijk want ik ben dan zo van 'adopt ALL the bunnies!' en dat kan niet
Hier hetzelfde.

Maar als je later een supergroot huis hebt dan kun je een konijnenkolonie in je tuin bouwen
Citaat:
Je wilde toch een schildpad!

[afbeelding]
Ja, nou, ik dacht dat dat misschien zou kunnen. Maar dat kan niet.

Citaat:
[afbeelding]

Dat is een gek fogeltjuh
huhuhuhu
Oud 09-03-2012, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Hier hetzelfde.

Maar als je later een supergroot huis hebt dan kun je een konijnenkolonie in je tuin bouwen
Ja dat ben ik ook een beetje van plan, gewoon twee knuffelkonijnen voor binnen en in de tuin een soortvan opvang voor konijnen die eigenlijk niet goed kunnen als huisdier, waar ze lekker veel ruimte hebben enzo want konijnen die niet lief zijn kunnen vaak echt nergens terecht, maar die hebben vaak ook veel meegemaakt enzo, en een konijn is ook maar een mens!
Oud 09-03-2012, 15:20
Verwijderd
Hmm blijkbaar een redelijk universele overweging
Miekje*
Miekje* is offline
Hmm, een asiel hebben lijkt mij wel leuk, maar niet als levenswerk. Ik weet niet. Te grote verantwoordelijkheid, ofzo.
Lorelei
Lorelei is offline
Martin, wil jij eigenlijk ooit kinderen?
Oud 09-03-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Hmm, een asiel hebben lijkt mij wel leuk, maar niet als levenswerk. Ik weet niet. Te grote verantwoordelijkheid, ofzo.
Asiel is niet het goede woord. Algehele chillplek voor leuke dieren
Oud 09-03-2012, 15:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martin, wil jij eigenlijk ooit kinderen?
Neen. Maar ik neem de jouwe graag een dagje mee naar de Efteling of de dierentuin als ze een weekendje hier zijn omdat jij en Rationeel even een weekend wegwillen van die kutkoters Wel de lusten, niet de lasten
Oud 09-03-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:
De touwtjes voelen staat ook in de bijsluiter. Je kunt ze voelen en daarmee vrij makkelijk uitvinden of het nog goed zit. Je hoeft je niet zo aangevallen te voelen, feit blijft dat het én niet is gecontroleerd én de bijsluiter niet goed is gelezen. Ik heb je geen domme koe die alles maar klakkeloos aanneemt en laat doen genoemd. Ik wijs je wel op een tekortkoming waar je moeilijk de techniek de schuld van kan geven.
Ik geef de techniek niet de schuld, ik zeg alleen dat niemand dit dus kon weten, dat het soms gewoon wel eens fout gaat. Er was niets dat erop wees dat dat ding niet goed zat. Er wordt ook nergens gezegd dat je dat ding elke dag moet controleren (zoals ik liet zien hoef je volgens mirena helemaal niet te controleren). Dat ik zo heftig reageer is omdat de situatie bij die vriendin alles behalve leuk was/is. Eigen schuld, dikke bult komt er bij mij gewoon niet in. Zij is een heel verstandig iemand (om eerlijk te zijn ken ik weinig mensen die zo verstandig zijn als zij) en ze heeft een rot besluit moeten nemen en dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten.
Oud 09-03-2012, 15:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Neen. Maar ik neem de jouwe graag een dagje mee naar de Efteling of de dierentuin als ze een weekendje hier zijn omdat jij en Rationeel even een weekend wegwillen van die kutkoters Wel de lusten, niet de lasten
Ok Bij jou durf ik ze wel achter te laten.. bij sann daarentegen weet ik zeker dat ze als verwende kutmormels thuiskomen
Oud 09-03-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ik geef de techniek niet de schuld, ik zeg alleen dat niemand dit dus kon weten, dat het soms gewoon wel eens fout gaat. Er was niets dat erop wees dat dat ding niet goed zat. Er wordt ook nergens gezegd dat je dat ding elke dag moet controleren (zoals ik liet zien hoef je volgens mirena helemaal niet te controleren). Dat ik zo heftig reageer is omdat de situatie bij die vriendin alles behalve leuk was/is. Eigen schuld, dikke bult komt er bij mij gewoon niet in. Zij is een heel verstandig iemand (om eerlijk te zijn ken ik weinig mensen die zo verstandig zijn als zij) en ze heeft een rot besluit moeten nemen en dat gaat je echt niet in de koude kleren zitten.
Ik zei eigen schuld dikke buik Maar dan worden we het dus gewoon niet eens.
Oud 09-03-2012, 15:24
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Asiel is niet het goede woord. Algehele chillplek voor leuke dieren
Het lijkt me dan wel weer leuk om ergens middenin een park/willekeurig stuk natuur waar veel honden met hun baasjes komen, een hondencafé te openen! Voor baas en hond, met voor allebei wat wils op de menukaart. Een lichte snack of volledige maaltijd. Met tafeltjes met een fijne mand voor de hond en een comfortabele stoel voor het baasje.
Oud 09-03-2012, 15:26
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ok Bij jou durf ik ze wel achter te laten.. bij sann daarentegen weet ik zeker dat ze als verwende kutmormels thuiskomen
Ik wil natuurlijk wel de toffe oom zijn, maar ik kan best streng zijn, dus maak je geen zorgen.
Oud 09-03-2012, 15:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het lijkt me dan wel weer leuk om ergens middenin een park/willekeurig stuk natuur waar veel honden met hun baasjes komen, een hondencafé te openen! Voor baas en hond, met voor allebei wat wils op de menukaart. Een lichte snack of volledige maaltijd. Met tafeltjes met een fijne mand voor de hond en een comfortabele stoel voor het baasje.
Nee, dat is gewoon gay.
Oud 09-03-2012, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is gewoon gay.
Oud 09-03-2012, 15:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nee, dat is gewoon gay.
Nou en, mij lijkt dat leuk .
Oud 09-03-2012, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, wat een onzin, ik ben een tiran wat betreft kinderen joh.
Oud 09-03-2012, 15:33
Verwijderd
ja als ik Sann zo over kinderen hoor praten denk ik eerder dat ze zo terugkomen van 'weeeh ik moest acht uur lang op een stoel zitten en m'n mond houden en olijven eten!'
Oud 09-03-2012, 15:36
Verwijderd
Als je ze bij mij stalt (onderweg naar Duitsland ofzo) moeten ze trouwens ook olijven eten.
Oud 09-03-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Ik zei eigen schuld dikke buik Maar dan worden we het dus gewoon niet eens.
Ik heb de bijsluiter nog een keer doorgelezen en er staat inderdaad wel in hoe je het kunt controleren, maar niet dat je dat ook steeds moet doen. Maar goed, ik reageer nogal hypergevoelig, dat klopt wel. Ik ben ook niet in een al te beste bui vandaag. Ik vind het ook nogal een onaardige opmerking voor iemand die niet bewust onverantwoordelijk aan de slag gaat. En ik snap dat jij daar helemaal niets mee te maken hebt, maar die vriendin heeft het gewoon heel moeilijk ermee.
Eigen schuld dikke buik vind ik meer een opmerking voor iemand die aan periodieke onthouding oid doet en dan mekkert over een zwangerschap.
Oud 09-03-2012, 15:42
Verwijderd
Citaat:
ja als ik Sann zo over kinderen hoor praten denk ik eerder dat ze zo terugkomen van 'weeeh ik moest acht uur lang op een stoel zitten en m'n mond houden en olijven eten!'
Ik ben lief als zij lief zijn
Oud 09-03-2012, 15:42
Verwijderd
maar goed, ik kruip maar even in bed geloof ik. Dadag!
Oud 09-03-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de bijsluiter nog een keer doorgelezen en er staat inderdaad wel in hoe je het kunt controleren, maar niet dat je dat ook steeds moet doen. Maar goed, ik reageer nogal hypergevoelig, dat klopt wel. Ik ben ook niet in een al te beste bui vandaag. Ik vind het ook nogal een onaardige opmerking voor iemand die niet bewust onverantwoordelijk aan de slag gaat. En ik snap dat jij daar helemaal niets mee te maken hebt, maar die vriendin heeft het gewoon heel moeilijk ermee.
Eigen schuld dikke buik vind ik meer een opmerking voor iemand die aan periodieke onthouding oid doet en dan mekkert over een zwangerschap.
Soms heeft iemand weleens zelf nog het meeste 'schuld' aan maar is het nog kut voor diegene. Het lijkt me ook een ramp als het misgaat en ik vind haar niet-controleren ook niet 'onverantwoord' ofzo. Maar goed, genoeg erover, laten we maar awwwen
Oud 09-03-2012, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben lief als zij lief zijn
Benieuwd hoelang dat goed gaat
Oud 09-03-2012, 15:49
Verwijderd
Elke keer dat ik een zin als 'drie keer per nacht wordt ze wakker' wil typen, typ ik 'drie keer per nacht wordt zwakker'.
Oud 09-03-2012, 15:50
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Dat is een gek fogeltjuh
MImimimimimimimimimim
Oud 09-03-2012, 15:54
Verwijderd
Ik schrok vannacht voor het eerst in jaaaaren wakker uit een nachtmerrie.
Oud 09-03-2012, 15:55
Martiño
Martiño is offline
joris, ik snap niks van je laatste tekening
Oud 09-03-2012, 15:57
Verwijderd
:gluur:
Oud 09-03-2012, 15:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
:gluur:
En????
Oud 09-03-2012, 15:58
Verwijderd
Subsaaitopic was niet nodig geweest Lientje ist da sinds 8 maart 3:11 en ze heet M.
Oud 09-03-2012, 15:59
Martiño
Martiño is offline
YAAAY proficiat Gnorkje <333
Oud 09-03-2012, 15:59
Martiño
Martiño is offline
Ging het allemaal goed?
Oud 09-03-2012, 16:00
Verwijderd
OMG gefeliciteerd Gnork! <33
Oud 09-03-2012, 16:01
Verwijderd
Dank! Ja, het ging echt megasnel en voorspoedig allemaal!
Oud 09-03-2012, 16:03
Martiño
Martiño is offline
Mooi! Wat fijn <3

Joris moesasji mijamoto naamzoek, ik kom er niet uit
Oud 09-03-2012, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Subsaaitopic was niet nodig geweest Lientje ist da sinds 8 maart 3:11 en ze heet M.
Oeh!!
Gefeliciteerd!!!!
Verwijderd
Wat fijn! Ik ben wederom benieuwd naar de naamkeuze dus als je vroeg of laat tijd hebt voor een pmronde (ik ben vast weer niet de enige.. )

Ben je naar het ziekenhuis gegaan en ben je al weer thuis en heeft ze al een beetje goed veel geslapen en ben je heel moe en zal ik je maar gewoon laten vertellen?
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd!
Verwijderd
Nu snel deze volspammen!
Oud 09-03-2012, 16:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
YAAAAAAY!!!!

Gefeliciteerd! En Hooooi kleine M!
Oud 09-03-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:

Gefeliciteerd!
Oud 09-03-2012, 16:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waaah gefeliciteerd

Ik zie het geboortekaartje bij Zep wel verschijnen
Oud 09-03-2012, 16:07
Verwijderd
Gefeliciteerd, Gnorkmans
Oud 09-03-2012, 16:07
Verwijderd
En HA mijn voorgevoel is awesome, wat nou nog 2 weken wachten
Oud 09-03-2012, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd, Gnorkmans
Een vervelend persoon is er met jouw avatar vandoor gegaan en richt schade aan wb je imago.
Oud 09-03-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
Een vervelend persoon is er met jouw avatar vandoor gegaan en richt schade aan wb je imago.
Ach, dat kan mijn smetteloze reputatie wel aan. Wie is het?
Oud 09-03-2012, 16:19
Verwijderd
Repelsteel.
Oud 09-03-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
joris, ik snap niks van je laatste tekening
IK heb geen idee wat ik heb getekend!
Oud 09-03-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel.
In het kader van de avatarswitch op Onzin, neem ik aan? Nouja, ik wens 'm veel plezier.
Oud 09-03-2012, 16:27
Zeppelin
Zeppelin is offline
Gnork, gefeliciteerd

Regels voor berichten