Advertentie | |
|
![]() |
|
nou niet vandaag maar zaterdag, ik kreeg dus mn bankafschrift en daar stond dus ook het geld wat ik hat gestort aan de game die ik gekocht had van een forumlid hier ... whaha zoo geniaal, die bankafschrift hou ik , een van de opvallendse die ik ooit gehad heb
![]()
You dumb son of a bitch! after all we done for you! Laatst gewijzigd op 12-03-2012 om 09:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In een gesloten kast in huis staan duizend boeken. Goede boeken. Mooie boeken ook, in van die oude banden. En iedereen vindt het een goed idee of ik ze ga lezen. <33 Van Dostojevski tot Sanaev tot Gogol, ALLES. Omg. <3 Het enige is dat ik eerst het Paul Coelho-mormel dat ik nu lees uit moet lezen van mezelf, en dat is echt een gedrochtelijk boek. Maar OMG.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik waardeer dat het weekend is. En dat ik nog iets ga doen ook in het weekend (morgen winkelen en overmorgen komen mijn opa en oma) en dat is leuk, want vooruitzichten enzo. Ohja! En dat ik een 8,3 heb voor mijn pws waarmee mijn combinatiecijfer op een 9 uitkomt. ![]() ![]() ![]()
|
Dat m'n boyoh kaartjes heeft geregeld voor Sigur Ros in Paradiso! Fuck yeaaaah!
![]() En dat ik na m'n werk heel de middag/avond in de pub heb gezeten en rugby heb gekeken met collega's en fanatieke Ieren. Dat was leuk. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |