Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2012, 14:04
Verwijderd
Is er een goede site om filmpje op te laden naar internet? Ik heb iets opgenomen voor een vriendin maar het lukt niet om haar te sturen.
Advertentie
Oud 11-03-2012, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Opnames!
deze computer kan niet opnemen, dus ik ga even klooien met mijn telefoon
Oud 11-03-2012, 14:07
Verwijderd
Citaat:
ik bedoelde het niet chagrijnig hoor Lusi
Oh!
Citaat:
Ik zal voortaan mijn berichtjes inspreken, dan zal mijn intonatie duidelijker zijn!
Dat zou ik sowieso bijzonder prettig vinden
Oud 11-03-2012, 14:07
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ga het maar gewoon proberen, want volgens de website kun je het ook weer annuleren. DUS.
Oud 11-03-2012, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Is er een goede site om filmpje op te laden naar internet? Ik heb iets opgenomen voor een vriendin maar het lukt niet om haar te sturen.
youtube werkt best makkelijk even goed opletten dat nergens aangevinkt staat dat je filmpje automatisch op facebook komt ofzo en je kunt er geloof ik een wachtwoord op zetten.
Verwijderd
het wordt later deze week meer dan 15 graden.

en de vakantie is geboekt
ik heb er nu al zin in.
Verwijderd
Citaat:
deze computer kan niet opnemen, dus ik ga even klooien met mijn telefoon

Citaat:
Dat zou ik sowieso bijzonder prettig vinden
Ik ook! Iedereen zou dat moeten doen. Ik kan nu niet al mijn posts inspreken, maar ik vind het idee heel sympathiek.
Oud 11-03-2012, 14:11
Verwijderd
Citaat:
het wordt later deze week meer dan 15 graden.

en de vakantie is geboekt
ik heb er nu al zin in.
het is vandaag al super warm

Ik liep net het glas naar de glasbak te brengen en een paar zesjarigen staarden me aan en riepen "oooooh! Zonder jas!"
Oud 11-03-2012, 14:12
Verwijderd
Wat is postnl.nl een lame webadres.
Oud 11-03-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
het is vandaag al super warm

Ik liep net het glas naar de glasbak te brengen en een paar zesjarigen staarden me aan en riepen "oooooh! Zonder jas!"
ze vinden je stoer.

ik wil morgen met een dunner jasje naar school, maar dan ben ik zeker de enige
en zaterdag krijg ik nieuwe kleren en schoenen. voor de zomer.
Oud 11-03-2012, 14:14
Miekje*
Miekje* is offline
Oh shot, online inchecken kan pas vanaf 30 uur voor de vlucht. Jakkiebakkie.
Oud 11-03-2012, 14:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb vandaag ook lekker een jurkje aan met korte mouwen. En wel een lange legging, overigens.
Oud 11-03-2012, 14:19
Verwijderd
Citaat:
ze vinden je stoer.

ik wil morgen met een dunner jasje naar school, maar dan ben ik zeker de enige
en zaterdag krijg ik nieuwe kleren en schoenen. voor de zomer.
ja, het zou ook best kunnen dat het rond acht uur 's ochtends nog wel vrij fris is he! Dus als je een dunne jas aandoet, zou ik wel ook een vestje mee nemen ofzo.

Vroeger kon je decemberzegels gewoon het hele jaar gebruiken maar dan had je er gewoon meer van nodig want ze waren 25 ct in plaats van 39. Weet iemand hoe dat nu zit? Ik vind wel dat een decemberzegel 36 ct kost nu en een gewone 50 ct, maar als er 4 postzegels op mijn brief moeten, kunnen er dan niet ook gewoon 6 decemberzegels op?
Oud 11-03-2012, 14:21
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vroeger kon je decemberzegels gewoon het hele jaar gebruiken maar dan had je er gewoon meer van nodig want ze waren 25 ct in plaats van 39. Weet iemand hoe dat nu zit?
Je kunt ze nu ook nog steeds gebruiken, maar met een speciale extra zegel erbij van het ontbrekende bedrag aan verzendkosten of gewoon met twee tegelijk.
Oud 11-03-2012, 14:21
Verwijderd
oh ok ik had het net ook al op de postnl website gevonden
Oud 11-03-2012, 14:23
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn moeder gebruikt overigens nog gewoon postzegels uit de guldentijd. Die koopt ze dan voor het goede doel en gebruikt ze op kaarten en brieven die ze verstuurd. Een eurozegel is nu 50 cent per stuk, dus ze plakt er dan twee guldenzegels op van 60 cent. Of drie van 40 cent.
Oud 11-03-2012, 14:24
Verwijderd
haha leuk nouja ik zou het ook stom vinden als postzegels een houdbaarheidsdatum hadden. Betaald is betaald!
Oud 11-03-2012, 14:24
Verwijderd
Mijn oma weekt zegels van enveloppes om ze te bewaren, want 'over zestig jaar komt er oorlog en dan kunnen jullie ze verkopen en niet doodgaan van de honger!'.
Oud 11-03-2012, 14:28
Neko*
Neko* is offline
Wat een heerlijk weer!
Oud 11-03-2012, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma weekt zegels van enveloppes om ze te bewaren, want 'over zestig jaar komt er oorlog en dan kunnen jullie ze verkopen en niet doodgaan van de honger!'.
Ahw, wat lief.
Oud 11-03-2012, 14:31
Verwijderd
zo, naar de brievenbus!
Oud 11-03-2012, 14:31
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Soms krijgen mijn moeder of ik post waarbij ze de stempel naast ze zegel hebben gedrukt. Dat peuteren we de zegel eraf en gebruiken we hem opnieuw . Dan moeten ze de post maar goed stempelen, en wij besparen erop .
Oud 11-03-2012, 14:32
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
zo, naar de brievenbus!
Ja, ik moet zo ook! Ik heb alleen geen buitenlandwereldzegels meer, dus ik moet van de week naar het postkantoor voor de Canadese post .
Oud 11-03-2012, 14:44
Verwijderd
Misschien moet ik mijn benen maar weer eens harsen.
Oud 11-03-2012, 14:48
Verwijderd
de meerderheid van de Amerikaanse websites die ik volg, raad me aan om ook thebloggess.com te volgen. Dus je zou zeggen dat ik het geweldig moet vinden. Maar bij de meerderheid van de posts erop denk ik vooral 'okeee...dus.'

Ik snap wel waarom ze grappig is, zo heet haar webshop 'eight pounds of uncut cocaine' omdat dat zo leuk staat op je creditcardrekening. Maar haar posts zijn zo daar-had-je-vast-bij-moeten-zijn.
Oud 11-03-2012, 14:51
Verwijderd
Boekverslag af
Oud 11-03-2012, 14:52
Verwijderd
Wel raadt ze dit filmpje aan:
Oud 11-03-2012, 15:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar waarom word je daar sip van, dan? Mag je niet verliefd worden van jezelf? Verliefd zijn is toch juist hartstikke leuk?
Citaat:
heb je weleens in de hel van onmogelijke / onbeantwoorde liefde gezeten? Mijn god!
Nou ja, het is meer zo dat ik alleen verliefd kan worden op mensen die ik heel goed ken en dat maakt dingen al lastig, maar dat ik ook nog erns geen behoefte heb aan een relatie of lichamelijke dingen maakt het extra verwarrend. En het is ook de reden dat ik het nooit tegen die persoon zou zeggen.

Citaat:
Ze hoorde iemand slapen, ik neem eens aan dat dat niet onbeantwoord was dan
Ik lag op de grond.
Oud 11-03-2012, 15:06
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou ja, het is meer zo dat ik alleen verliefd kan worden op mensen die ik heel goed ken en dat maakt dingen al lastig, maar dat ik ook nog erns geen behoefte heb aan een relatie of lichamelijke dingen maakt het extra verwarrend. En het is ook de reden dat ik het nooit tegen die persoon zou zeggen.
Oei, ja, dan snap ik wel dat je verliefd zijn minder leuk vindt. Knuffels ende chocola voor Trimmeh!
Oud 11-03-2012, 15:08
Verwijderd
Ik kan alleen verliefd worden gedurende een heel proces van interactie dus ik kan me sowieso niks voorstellen bij onbeantwoorde liefde. Ja crushes van een paar weken ofzo, maar verder snap ik het sowieso niet
Oud 11-03-2012, 15:09
Verwijderd
Oud 11-03-2012, 15:10
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker hoor, op een half vergaan karkas kauwen .
Oud 11-03-2012, 15:11
Verwijderd
nu durf ik nooit meer bambi te kijken.
Oud 11-03-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ik kan alleen verliefd worden gedurende een heel proces van interactie dus ik kan me sowieso niks voorstellen bij onbeantwoorde liefde. Ja crushes van een paar weken ofzo, maar verder snap ik het sowieso niet
ik kan echt makkelijk drie jaar verliefd op iemand blijven zonder dat de desbetreffende persoon een woord tegen me spreekt of wat dan ook! Ach ja!
Oud 11-03-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
ja, dat heb ik denk ik ook.
Oud 11-03-2012, 15:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Same here .
Oud 11-03-2012, 15:13
Verwijderd
Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij ben ik nog nooit verliefd geweest.
Oud 11-03-2012, 15:14
Verwijderd
Ik ben twee jaar echt intens enorm onwaarschijnlijk verliefd geweest op iemand die ik alleen heel oppervlakkig kende en helemaal nul gevoelens voor mij had. Ik droom soms nog steeds van haar.
Oud 11-03-2012, 15:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ik denk bij sommige jongeheren echt wel eens: hoi , maar gelijk verliefd ben ik echt niet hoor. Sommigen zijn alleen dan gewoon erg knap ofzo.
Oud 11-03-2012, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Ik ben twee jaar echt intens enorm onwaarschijnlijk verliefd geweest op iemand die ik alleen heel oppervlakkig kende en helemaal nul gevoelens voor mij had. Ik droom soms nog steeds van haar.
Ja dit is erg herkenbaar. Bleh, het is zo onhandig en soms ook zo onprettig opdringerig.
Oud 11-03-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ja dit is erg herkenbaar. Bleh, het is zo onhandig en soms ook zo onprettig opdringerig.
Uhu! Het is ontzettend onhandig. Aan de andere kant, ik wil voorlopig toch niks doen met wat voor crush dan ook, dus het is niet boeiend op wie en steeds op dezelfde of niet.

Alleen ik zou haar zo graag nog eens zien en alles. Maar ik denk niet dat ik haar ooit nog zie.
Oud 11-03-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Uhu! Het is ontzettend onhandig. Aan de andere kant, ik wil voorlopig toch niks doen met wat voor crush dan ook, dus het is niet boeiend op wie en steeds op dezelfde of niet.

Alleen ik zou haar zo graag nog eens zien en alles. Maar ik denk niet dat ik haar ooit nog zie.
Nou boks, ik weet hoe dat voelt, aai op je bolletje!
Oud 11-03-2012, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het eigenlijk niet, volgens mij ben ik nog nooit verliefd geweest.
dat pleit ervoor dat het bij jou ook alleen gebeurt na een periode van interactie en wederzijdse interesse!
Oud 11-03-2012, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Ik denk bij sommige jongeheren echt wel eens: hoi , maar gelijk verliefd ben ik echt niet hoor. Sommigen zijn alleen dan gewoon erg knap ofzo.
ja, en soms dagdroom ik dan een week of twee af en toe over hoe ze mij stiekem geweldig vinden en dat aan me bekennen en dat ik ze dan op heel lieve en meelevende wijze afwijs omdat ik natuurlijk bezet ben, en dan heb ik het ook wel weer gehad. Daar hoeven ze trouwens niet per se heel erg knap voor te zijn (ook niet lelijk natuurlijk), vooral boeiend.
Oud 11-03-2012, 15:23
Verwijderd
verliefdheid is wel een van de meest fascinerende dingen, vinnik. Snap er de ballen niet van.
Oud 11-03-2012, 15:27
Verwijderd
ik vind het maar raar, die gevoelens.
Verwijderd
WAT

Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ja, en soms dagdroom ik dan een week of twee af en toe over hoe ze mij stiekem geweldig vinden en dat aan me bekennen en dat ik ze dan op heel lieve en meelevende wijze afwijs omdat ik natuurlijk bezet ben, en dan heb ik het ook wel weer gehad. Daar hoeven ze trouwens niet per se heel erg knap voor te zijn (ook niet lelijk natuurlijk), vooral boeiend.
Ja, dat heb ik ook weleens!
Citaat:
verliefdheid is wel een van de meest fascinerende dingen, vinnik. Snap er de ballen niet van.
Ja, vind ik ook . En het is echt doodvermoeiend. Maar wel leuk. En als je er achteraf op terug kijkt, denk je echt dingen als: huhu, heb ik echt zo stom gedaan en wat een gedoe was het ook allemaal, blij dat het voorbij is.
Oud 11-03-2012, 15:33
Verwijderd
Ik dicteerde mijn pleegbroertje net een dictee en toen ik het nakeek was hij gewoon random letters vergeten. Alsof hij schreef 'de on verwarmde de aare met haar ware stralen'. Hij had geen spelfouten, alleen overgeslagen letters.

Citaat:
Ja, eens. Sowieso, gevoelens.
Oud 11-03-2012, 15:37
Verwijderd
dat is raar, misschien schreef hij ze in gedachte, maar vergat ze op papier te zetten. dat heb ik wel eens met woorden. maak ik een zin,ik denk de zin maar vergeet een woord, en dan klopt het niet meer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten