Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2012, 18:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Zelfs voor een volwassene is zulke makeup is wel heel overdreven, met die kringen onder hun ogen
Oud 11-03-2012, 18:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
En OMG mijn brief aan de Belastingdienst is af. Ik hoop niet dat ze het van het niveau "en ik wil dat graag omdat ik dat graag wil" vinden.
Oud 11-03-2012, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ze moet daar een volwassene voorstellen he
oh dat is uit de flashforward scene! Ik dacht al, mens, doe een beetje concealer onder je ogen als je weet dat er journalisten gaan zijn
Oud 11-03-2012, 18:12
Verwijderd
Ik wilde je bijna facepalmen, maar ik hou me in, unlike some people around here.
Oud 11-03-2012, 18:12
Verwijderd
http://www.uitzendinggemist.nl/progr...eringen?page=2

ik háát de nieuwe uitzendinggemist website. Zoveel mooie dingen zijn verdwenen.
Oud 11-03-2012, 18:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
leuk en interessant noedelhap, leuk en interessant.
Nou nou, alsof Nova College Tour niet interessant kan zijn!
Oud 11-03-2012, 18:14
Verwijderd
jawel, met rem koolhaas misschien maar sting
Oud 11-03-2012, 18:15
Verwijderd
Ahhhh, mensen die vinden dat God alle ellende in de wereld moet stoppen en dat Hij anders niet bestaat. Wie is er nou God hè, hun of Hij.
Oud 11-03-2012, 18:16
Verwijderd
Als ik deze zomer elke zaterdag de barbecue aanzet en een salade maak en iedereen mag komen op voorwaarde dat ze iets mee nemen dat op de barbecue kan, ben ik dan cool en gastvrij of alleen maar burgerlijk?
Oud 11-03-2012, 18:17
Verwijderd
Oh en ik heb een overdreven godsdienstige opleving de laatste week, dus let niet op mij.
Oud 11-03-2012, 18:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
jawel, met rem koolhaas misschien maar sting
Och, Sting is ook wel interessant, hetzij op een ander vlak dan Rem Koolhaas. Maar ik zal nog eens met een suggestie komen! ;(
Oud 11-03-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Och, Sting is ook wel interessant, hetzij op een ander vlak dan Rem Koolhaas. Maar ik zal nog eens met een suggestie komen! ;(
ja maar, op welk vlak dan?
Oud 11-03-2012, 18:20
Verwijderd
Sting lijkt op Aragorn.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ahhhh, mensen die vinden dat God alle ellende in de wereld moet stoppen en dat Hij anders niet bestaat. Wie is er nou God hè, hun of Hij.
De argumentatie is niet dat ie dan niet bestaat, maar dat ie dan een vieze kutlul is.
Verwijderd
Het schijnt dat Sting best interessante dingen te vertellen had over muziek enzo! Maar ik heb het niet gezien.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik deze zomer elke zaterdag de barbecue aanzet en een salade maak en iedereen mag komen op voorwaarde dat ze iets mee nemen dat op de barbecue kan, ben ik dan cool en gastvrij of alleen maar burgerlijk?
Ik zou zeggen allebei .
Oud 11-03-2012, 18:22
Verwijderd
Citaat:
De argumentatie is niet dat ie dan niet bestaat, maar dat ie dan een vieze kutlul is.
Dat is jouw argumentatie. Die ik overigens ook tamelijk irritant vind. Zal ik erop ingaan of het er op deze zondagavond bij laten dat we het (voorlopig) niet eens worden daarover?
Oud 11-03-2012, 18:23
Verwijderd
Ik weet niet eens of ik in God geloof, want ik moet eerst weten wat God is.

Wat is God voor jou, Aldan?
Oud 11-03-2012, 18:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja maar, op welk vlak dan?
Interessant omdat het een intelligente, welbespraakte, getalenteerde zanger is. Oke, het is dan geen Dalai Lama of Matthijs van Nieuwkerk, maar niettemin interessant genoeg om tijdens het tekenen te kijken!
Oud 11-03-2012, 18:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh, dan is het goed . En met emobroek bedoel ik dit:
[afbeelding]

Nouja, eigenlijk is het een punkbroek. Maar je snapt me.
Oh Miekje nee! Ik heb niks tegen alto's en punkers, maar dit is echt een broek voor typische emo's die geen idee hebben wat punk is. Doe 't niet. Het is too much.
Verwijderd
Citaat:
Interessant omdat het een intelligente, welbespraakte, getalenteerde zanger is. Oke, het is dan geen Dalai Lama of Matthijs van Nieuwkerk, maar niettemin interessant genoeg om tijdens het tekenen te kijken!
ik zou ook niet iets opzetten met de Dalai Lama of Mathijs van Nieuwkerk /vies kritisch!
Verwijderd
Citaat:
Matthijs van Nieuwkerk
Oud 11-03-2012, 18:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is jouw argumentatie. Die ik overigens ook tamelijk irritant vind. Zal ik erop ingaan of het er op deze zondagavond bij laten dat we het (voorlopig) niet eens worden daarover?
Nou ja, dat is de argumentatie die dan meestal gegeven wordt.

Maar ga er maar op in.
Oud 11-03-2012, 18:27
Verwijderd
Ik ben ooit bij een optreden van Sting geweest, op het terrein van de UT. Ik vond hem sympathiek overkomen. Het was heel warm en voor me zat een man met zo'n dichte vacht op zijn rug dat ik me afvraag of voor hem het uittrekken van zijn T-shirt überhaupt wel zin had om door af te koelen.
Oud 11-03-2012, 18:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik zou ook niet iets opzetten met de Dalai Lama of Mathijs van Nieuwkerk /vies kritisch!
Nee, ik vond de Dalai ook verrekte arrogant en irritant, en Matthijs van Nieuwkerk ook, maar oke
Oud 11-03-2012, 18:28
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh Miekje nee! Ik heb niks tegen alto's en punkers, maar dit is echt een broek voor typische emo's die geen idee hebben wat punk is. Doe 't niet. Het is too much.
Jamaar ik vind hem leuk!
Oud 11-03-2012, 18:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Die broek is echt erg en lelijk. Dus doe maar niet. Dan nog liever dat rugzakje.
Oud 11-03-2012, 18:33
Verwijderd
Boeiend, gewoon aandoen wat je wil Miekje.
Oud 11-03-2012, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet eens of ik in God geloof, want ik moet eerst weten wat God is.

Wat is God voor jou, Aldan?
Oh dat is een moeilijke vraag.
Zoiets, dus. Maar het is een moeilijke vraag en niet een compleet antwoord.

Citaat:
Nou ja, dat is de argumentatie die dan meestal gegeven wordt.

Maar ga er maar op in.
Gewoon dat mensen niet de hele waarheid weten, dus ook niet of het misschien nodig is dat die mensen lijden - bijvoorbeeld omdat ze lijden door systemen waarop de wereld gebouwd is, en dat die wereld niet kan draaien zonder menselijke pijn en menselijk lijden. De systemen veranderen zou eventueel kunnen, maar die zijn voor ons te groot om te overzien, dus wij kunnen er niet over oordelen omdat we kleine menspopkes zijn. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk enzo.

Ik ben me ervan bewust dat dit heel, heel theorethisch en niet-zinvol klinkt, ja.

Laatst gewijzigd op 11-03-2012 om 18:52.
Oud 11-03-2012, 18:38
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Boeiend, gewoon aandoen wat je wil Miekje.
Ik zei het toch, van die meningen .
Oud 11-03-2012, 18:39
Verwijderd
Oh een wolk met een baard zelfs, trouwens.
Oud 11-03-2012, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Oh dat is een moeilijke vraag.
Spoiler
Het spijt me echt, maar ik stopte hier al met lezen.

Maar goed, ik zal alles lezen, want je hebt moeite gedaan om antwoord te geven.
Oud 11-03-2012, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me echt, maar ik stopte hier al met lezen.

Maar goed, ik zal alles lezen, want je hebt moeite gedaan om antwoord te geven.
Ja hee, het staat niet voor niets in een spoiler. Zo zag ik het gewoon - God is de opperbaas.

Het was stilistisch ook niet echt verantwoord.
Oud 11-03-2012, 18:42
Verwijderd
Maar goed, als dat God is, dan geloof ik er niet in.
Oud 11-03-2012, 18:43
Verwijderd
morgen of overmorgen gaat Theodoor naar de stad om een voetbal te kopen en dan neemt hij ook iets mee voor mij, maar ik weet niet meer wat, maar ik moet hem er wel aan herinneren. Lastig.
Oud 11-03-2012, 18:43
Verwijderd
En vinden jullie dat ik hem kan vragen om daarnaast ook een legging van de hema voor me mee te nemen?
Oud 11-03-2012, 18:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Gewoon dat mensen niet de hele waarheid weten, dus ook niet of het misschien nodig is dat die mensen lijden - bijvoorbeeld omdat ze lijden door systemen waarop de wereld gebouwd is, en dat die wereld niet kan draaien zonder menselijke pijn en menselijk lijden. De systemen veranderen zou eventueel kunnen, maar die zijn voor ons te groot om te overzien, dus wij kunnen er niet over oordelen omdat we kleine menspopkes zijn. Gods wegen zijn ondoorgrondelijk enzo.
Waarom zou hij die systemen maken, als hij om ons geeft?
Oud 11-03-2012, 18:44
Verwijderd
ohja, ik weet het alweer, het was helemaal niet speciaal voor mij, het was een goedkoop litsjumeaux onderlaken voor op het bed waar we op Terschelling altijd in slapen. Dus hij gaat toch naar de hema.
Oud 11-03-2012, 18:45
Verwijderd
Oh en die spoiler niet quoten, ik haal hem zo weer weg.

Citaat:
Maar goed, als dat God is, dan geloof ik er niet in.
Je vroeg niet wat God was he! Dat weet ik niet. Dit zijn meer zo'n beetje mijn gedachtes.

Citaat:
morgen of overmorgen gaat Theodoor naar de stad om een voetbal te kopen en dan neemt hij ook iets mee voor mij, maar ik weet niet meer wat, maar ik moet hem er wel aan herinneren. Lastig.

Citaat:
En vinden jullie dat ik hem kan vragen om daarnaast ook een legging van de hema voor me mee te nemen?
Dat hangt er vanaf of je die legging nodig hebt natuurlijk.
Oud 11-03-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er vanaf of je die legging nodig hebt natuurlijk.
Nouja, nodig, nodig, wat is nodig. Ik heb een feestelijk paars jurkje van stevige stretchkatoen dat vrij kort is, en dat is eigenlijk qua stofdikte geschikt voor lenteweer, maar daar is het te kort voor, en sowieso is het vrij kort dus, en panty's zijn zweterig en trekkerig en ik krijg er stinkvoeten van, dus daarom wil ik er graag een katoenen donkerblauwe of zwarte katoenen legging onder dragen, maar die heb ik niet. Maar het is niet zo dat ik zonder legging helemaal geen kleren heb en er niets anders opzit dan binnen te blijven zitten, ofzo.
Oud 11-03-2012, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou hij die systemen maken, als hij om ons geeft?
Omdat de aarde dan beter werkt, waarschijnlijk. Hetzelfde erfelijkheids- en gensysteem dat evolutie veroorzaakt en zorgt dat wij zijn wie we zijn zorgt voor kindjes met vreselijke ziektes; het lijden van die kindjes is dan als het ware het offer voor alle andere mensen die leven en gezond zijn.
Oud 11-03-2012, 18:49
Verwijderd
Toch apart dat iemand die zo intelligent is zo'n... 'simplistisch' cliché-beeld heeft van wat God moet zijn, en er ook in gelooft.

En dit is totaal niet bedoeld om je te beledigen ofzo hoor Aldan, maar ik sta er wel een beetje van te kijken.
Oud 11-03-2012, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Toch apart dat iemand die zo intelligent is zo'n... 'simplistisch' cliché-beeld heeft van wat God moet zijn, en er ook in gelooft.

En dit is totaal niet bedoeld om je te beledigen ofzo hoor Aldan, maar ik sta er wel een beetje van te kijken.
Moest het ingewikkelder zijn? Nouja, dat is het ook wel wat, maar ik denk niet dat ik dat uit kan leggen.

En ik vind het wel beledigend.

En echt belangrijke zaken, kijk dan:

Zijn die familie van elkaar?
Oud 11-03-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
En ik vind het wel beledigend.
Sorry, was dus niet de bedoeling om je te beledigen.
Oud 11-03-2012, 18:53
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Aragorn en Sting voor geen meter op elkaar lijken.
Oud 11-03-2012, 18:55
Verwijderd
Ik heb een briefje gemaakt voor Theodoor waarop staat:
Citaat:
HEMA
Hoeslaken 180 x 200 cm
ik vind katoen prima,
jij vindt satijn lekker,
. dat vind ik ook
goed, maar die is wel
duurder, dus zie maar

Legging
donkerblauw
maat S
zo niet, dan zwart
bij de t-shirts, niet
bij de sokken
Dat is wel duidelijk toch?
Oud 11-03-2012, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Sorry, was dus niet de bedoeling om je te beledigen.
Is al goed.

Citaat:
Ik vind Aragorn en Sting voor geen meter op elkaar lijken.
Maar dat doen ze wel! Als twee druppels water!

Citaat:

Ik weet niet hoe slim Theodoor is, maar, ja.
Oud 11-03-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe slim Theodoor is, maar, ja.
Ja meestal zou je zeggen dat hij best heel slim is, maar winkelen is niet zijn grootste talent.
Oud 11-03-2012, 19:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Waarom die poëzievorm?
Oud 11-03-2012, 19:02
Verwijderd
Citaat:
ik vind het een beetje een vaag verhaal, over god.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten