| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
He verdorie, ik zie ineens allemaal fouten in een soort kijkwijzer-ding voor het museum en dat gaat morgen naar de drukker. *zucht* Ik heb he-le-maal geen zin om me daar nu mee bezig te houden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() . dammen .lukt beter en is leuker. daar ken ik zelfs de spelregels van. ongeveer dan. ik verzin er toch zelf bij.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar... desalniettemin toch veel plezier, alvast ![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga niet zo vaak naar het theater, dat helpt vast En als het niks is, het is een goed excuus voor een sleepover en paasbrunch de 9e |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zijn dit dus wel aardige acteurs.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk kiezen mijn ouders in combinatie met mijn beste vrienden en dan wordt het iets van Regina Spektor ofzo. Of iets uit een sovjetfilm. Hebben jullie trouwens ook altijd een beetje het gevoel dat Amerika helemaal geen geschiedenis heeft WANT het bestaat pas tweehonderd jaar? En leren Amerikanen bij geschiedenis dingen over indianenoorlogen? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hm ja, op zich moeten ouders en vrienden ook wel inspraak hebben natuurlijk. Verdorie. Ja dat leren ze. En dat columbus aankwam en hoe ze met hun huifkarren door het wilde westen trokken en hoe welke stad is ontstaan etc. En Europese geschiedenis krijgen ze ook gewoon geloof ik. |
|
![]() |
|
|