Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2012, 17:58
freezer
freezer is offline
Citaat:
Het is niet haar vriend en je gebruikt 'zo gezegd zo gedaan' verkeerd.
1) ex-vriend dan
2) Kan best suck in Nederlands.
Oud 19-03-2012, 18:03
Verwijderd
Ik ga echt heel vroeg naar bed vanavond <3
Oud 19-03-2012, 18:42
Uice
Uice is offline

Waar gaat het HEEN met de wereld.
Oud 19-03-2012, 18:56
Verwijderd
Ik dacht, 'kom nog eens hoi zeggen'. Bij deze dus, hoi.
Oud 19-03-2012, 19:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mmmmmmmmmmmm, wat heb ik een lekkere maaltijdsalade gemaakt <3
Oud 19-03-2012, 19:12
Verwijderd

En lang niet gezien.
Oud 19-03-2012, 19:13
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
zonet over de overvallen bij chinees daarbij bedachte ik deze grap

Chinees: Sambal bai?

Overvaller: Neej, je kassa
Oud 19-03-2012, 19:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

En lang niet gezien.
Nomnom!

En inderdaad! Ik was ruim twee weken internetloos. Maar nu heb ik het weer gefixt
Hoe is het met jou?
Oud 19-03-2012, 19:19
Verwijderd
Heb jij dat gedaan of heb je het laten doen?

En met mij gaat het prima. Met jou?
Oud 19-03-2012, 19:23
Verwijderd
Citaat:
zonet over de overvallen bij chinees daarbij bedachte ik deze grap

Chinees: Sambal bai?

Overvaller: Neej, je kassa
HlLARITEIT ALOM
Oud 19-03-2012, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heb jij dat gedaan of heb je het laten doen?

En met mij gaat het prima. Met jou?
Neenee, ik heb het zelf geïnstalleerd en alles. De monteur die langskwam (het signaal was niet goed, ondanks mijn formidabele installatiekwaliteiten) was serieus verbaasd dat ik zelf een nieuwe wandcontactdoos (jaja, dat heet anders) had geïnstalleerd, en nog goed ook

Goed om te horen Met mij ook wel goed. Heel druk op m'n stage, maar wel erg leuk en gezellig!
Oud 19-03-2012, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
HlLARITEIT ALOM
My thoughts exactly
Oud 19-03-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
HlLARITEIT ALOM
Oh, nog iemand die dubbel ligt. Ik dacht al dat ik de enige was.

Spoiler
Oud 19-03-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Neenee, ik heb het zelf geïnstalleerd en alles. De monteur die langskwam (het signaal was niet goed, ondanks mijn formidabele installatiekwaliteiten) was serieus verbaasd dat ik zelf een nieuwe wandcontactdoos (jaja, dat heet anders) had geïnstalleerd, en nog goed ook

Goed om te horen Met mij ook wel goed. Heel druk op m'n stage, maar wel erg leuk en gezellig!
Dat heeft volgens mij een heel specifieke naam, inderdaad, maar die ben ik even kwijt.

En voor zowel het zelf installeren als de stage.
Oud 19-03-2012, 19:31
Verwijderd
Citaat:
HlLARITEIT ALOM
Citaat:
My thoughts exactly
Reageer er nu niet op.
Oud 19-03-2012, 19:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dat heeft volgens mij een heel specifieke naam, inderdaad, maar die ben ik even kwijt.

En voor zowel het zelf installeren als de stage.
Dank je!

Citaat:
Reageer er nu niet op.
Excusez
Oud 19-03-2012, 19:44
Verwijderd
Mijn moeder schrijft me net dat ze ruzie heeft gemaakt met een Engelse refovrouw die ze op haar werk tegenkwam omdat ze in een of ander religiegesprek de hele tijd 'the holy ghost' zei.
Oud 19-03-2012, 19:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
He verdorie, ik zie ineens allemaal fouten in een soort kijkwijzer-ding voor het museum en dat gaat morgen naar de drukker. *zucht* Ik heb he-le-maal geen zin om me daar nu mee bezig te houden.
Oud 19-03-2012, 19:46
Verwijderd
Volgens Wikipedia is het zelfs gewoon oud-Engels. Mijn moeder praat oud-Engels.
Oud 19-03-2012, 19:47
Verwijderd
zo weer eens tegen mezelf schaken ik snap er niks van en vind er niks aan, maaja.
Oud 19-03-2012, 19:56
Verwijderd
Wat is het nut daarvan? Behalve in het geval dat je meerdere persoonlijkheden hebt?
Oud 19-03-2012, 19:56
Verwijderd
tijd vol krijgen.
Oud 19-03-2012, 19:58
Verwijderd
Ik heb het ook wel eens geprobeerd en na een halfuur sloopte ik NET niet het schaakbord en toen ben ik er maar mee opgehouden. Het is meer voor mannen met baarden en pijpen op Terschelling eigenlijk.
Oud 19-03-2012, 20:01
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Wat is het nut daarvan? Behalve in het geval dat je meerdere persoonlijkheden hebt?
Ik laat regelmatig m'n linker- en rechterhersenhelft tegen elkaar schaken
Oud 19-03-2012, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook wel eens geprobeerd en na een halfuur sloopte ik NET niet het schaakbord en toen ben ik er maar mee opgehouden. Het is meer voor mannen met baarden en pijpen op Terschelling eigenlijk.
ik doe het digitaal, daar staan de hokjes voorgedaan welke kant wie kan zetten. handig want ik ken de spelregels helemaal niet, dus ik doe maar wat. . dammen .lukt beter en is leuker. daar ken ik zelfs de spelregels van. ongeveer dan. ik verzin er toch zelf bij.
Oud 19-03-2012, 20:04
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
IEMAND HEEFT MIJN VANNILIE TAART GESTOLEN UIT DE OVEN DAaR HEB IK GODVERDOMME 2 UUR AAN GEWERKT!
Oud 19-03-2012, 20:08
Verwijderd
Citaat:
IEMAND HEEFT MIJN VANNILIE TAART GESTOLEN UIT DE OVEN DAaR HEB IK GODVERDOMME 2 UUR AAN GEWERKT!
Sorry.
Oud 19-03-2012, 20:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jongens, interpunctie!
Oud 19-03-2012, 20:09
Verwijderd
Ik heb ze deze keer wel gebruikt.
Oud 19-03-2012, 20:10
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Sorry.
ah, maar jij bent een vrouw, en er zijn altijd 2 manieren om te ruzieën met vrouwen, en geen van de twee werken, dus vergeef ik het je
Oud 19-03-2012, 20:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ze deze keer wel gebruikt.
Hallo zeg lees het nog maar eens na dan.
Oud 19-03-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
ah, maar jij bent een vrouw, en er zijn altijd 2 manieren om te ruzieën met vrouwen, en geen van de twee werken, dus vergeef ik het je
Ben jij in het echt ook zo?
Oud 19-03-2012, 20:12
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Ben jij in het echt ook zo?
ja
Oud 19-03-2012, 20:13
Verwijderd
Weten je ouders dat?
Oud 19-03-2012, 20:13
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
godver, kom er net achter dat de taart al bijna een half uur staat aftekoelen bij de het raam, op deze dagen voel ik me gewoon kut dat ik bijziend ben
Oud 19-03-2012, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Weten je ouders dat?
Hihi.
Oud 19-03-2012, 20:21
Verwijderd
Citaat:
Sorry.
We gaan 8 april naar Nachtdinges. Wat ik gister vroeg. Eergister speelden ze "Titanic de Musical" en nu vind ik het heel jammer dat we eergister niet zijn geweest
Oud 19-03-2012, 20:22
Verwijderd
Hebben jullie er wel eens over nagedacht welke liedjes gedraaid moeten worden op jullie begrafenis?
Oud 19-03-2012, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Hallo zeg lees het nog maar eens na dan.
hoi!

nee, laat maar. dat durf ik niet meer.
Oud 19-03-2012, 20:23
Verwijderd
Citaat:
We gaan 8 april naar Nachtdinges. Wat ik gister vroeg. Eergister speelden ze "Titanic de Musical" en nu vind ik het heel jammer dat we eergister niet zijn geweest
Stiekem heb ik al aardig wat Titanic de Musicals en Titanic in drie minutens e.d. gezien. Daarom, het is allemaal een beetje veel van hetzelfde, vind ik Maar... desalniettemin toch veel plezier, alvast
Oud 19-03-2012, 20:23
Verwijderd
je deteste frans. you deteste to?
Oud 19-03-2012, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Stiekem heb ik al aardig wat Titanic de Musicals en Titanic in drie minutens e.d. gezien. Daarom, het is allemaal een beetje veel van hetzelfde, vind ik Maar... desalniettemin toch veel plezier, alvast
ik ga niet zo vaak naar het theater, dat helpt vast En als het niks is, het is een goed excuus voor een sleepover en paasbrunch de 9e
Oud 19-03-2012, 20:25
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
Citaat:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht welke liedjes gedraaid moeten worden op jullie begrafenis?
ja, Just jack The day i died
Oud 19-03-2012, 20:26
Verwijderd
Citaat:
ik ga niet zo vaak naar het theater, dat helpt vast En als het niks is, het is een goed excuus voor een sleepover en paasbrunch de 9e
Och, vermakelijk is het vast wel. Ik ben ook wel eens naar zo'n theatersport-avond geweest en met wat alcohol in je bloed is dat best leuk. En dat komt in jullie geval vast wel goed Bovendien zijn dit dus wel aardige acteurs.
Oud 19-03-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik ben er nog niet uit. Waarschijnlijk kiezen mijn ouders in combinatie met mijn beste vrienden en dan wordt het iets van Regina Spektor ofzo. Of iets uit een sovjetfilm.

Hebben jullie trouwens ook altijd een beetje het gevoel dat Amerika helemaal geen geschiedenis heeft WANT het bestaat pas tweehonderd jaar? En leren Amerikanen bij geschiedenis dingen over indianenoorlogen?
Oud 19-03-2012, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Och, vermakelijk is het vast wel. Ik ben ook wel eens naar zo'n theatersport-avond geweest en met wat alcohol in je bloed is dat best leuk. En dat komt in jullie geval vast wel goed Bovendien zijn dit dus wel aardige acteurs.
Mja de recensies zijn ook wel goed Ben benieuwd. En anders maken we er gewoon een feestje van inderdaad
Oud 19-03-2012, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik ben er nog niet uit. Waarschijnlijk kiezen mijn ouders in combinatie met mijn beste vrienden en dan wordt het iets van Regina Spektor ofzo. Of iets uit een sovjetfilm.

Hebben jullie trouwens ook altijd een beetje het gevoel dat Amerika helemaal geen geschiedenis heeft WANT het bestaat pas tweehonderd jaar? En leren Amerikanen bij geschiedenis dingen over indianenoorlogen?
Oeh Regina Spektor, dat moet ik weer eens luisteren

En hm ja, op zich moeten ouders en vrienden ook wel inspraak hebben natuurlijk. Verdorie.

Ja dat leren ze. En dat columbus aankwam en hoe ze met hun huifkarren door het wilde westen trokken en hoe welke stad is ontstaan etc. En Europese geschiedenis krijgen ze ook gewoon geloof ik.
Oud 19-03-2012, 20:30
Spoiler-Dude
Spoiler-Dude is offline
er is iets mis met de cornedbeef, uit de koelkast beneden...
Oud 19-03-2012, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik weet nog niet zo goed wat.
Tori Amos sowieso, maar welk nummer weet ik niet. En Canto Ostinato natuurlijk (ondanks kuttige kut-dwdd)
Oud 19-03-2012, 20:32
Verwijderd
Ik ben nu eigenlijk een beetje bang dat mijn ouders die keuze bij mijn bff leggen en dat hij dan O-Zone uitkiest. Misschien moet ik het toch maar overleggen ooit. Aan de andere kant, als ik dan toch dood ben, waarom niet O-Zone.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten