Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2012, 17:39
Verwijderd
Ik vind het enger om op een groep af te lopen dan dat ik een van de eerste ben hoor!

Het was ook niet zo leuk dat ik op de cocktailmeet met Apate als laatste was, want iedereen keek naar ons
Advertentie
Oud 25-03-2012, 17:42
Verwijderd
nee een van de eersten is niet eng, maar de allerallereerste in je eentje! Dat duurt nooit lang, maar die tijd verstrijkt heel langzaam.
Oud 25-03-2012, 17:42
Verwijderd
Godezijdank heb ik daar allemaal nooit last van gehad
Oud 25-03-2012, 17:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens heb ik ooit eens het idee gehad om ruim van te voren mezelf te positioneren op een bankje bij de blauwe borden, en dan al krantlezend als een detective het geheel gade te slaan.

Kwam niks van terecht, want ik liep vanaf de roltrap al regelrecht de groep in :') /sneaky-faal
Oud 25-03-2012, 17:44
Verwijderd
Gisteren heb ik voor het eerst Ghostbusters gezien.
Oud 25-03-2012, 17:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind de Ghostbusters-theme ZO catchy.
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heb ik voor het eerst Ghostbusters gezien.
Ohh, nice. Ik had vroeger het Ghostbusters-speelhuis met de Ecto-1 en al dat soort strapatsen
Verwijderd
Hij zit ook nog steeds in mijn hoofd
Oud 25-03-2012, 17:50
Verwijderd
Arrghhh ik raak helemaal gefrustreerd van het schrijven van een sollicitatiebrief. Ik heb er nu al echt uren aan besteed en ik wil niet meer . Maar als ik wil solliciteren hierop zal ik hem echt vandaag moeten versturen
Oud 25-03-2012, 17:55
Verwijderd
Ik ga nu echt aan mezelf twijfelen, want als je blijkbaar uren over een solliciatiebrief kan doen, wat doe ik dan in GODSNAAM verkeerd :')
Oud 25-03-2012, 17:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik eet nu een Big American Pizza Chicken-Barbe, Q.
Oud 25-03-2012, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ga nu echt aan mezelf twijfelen, want als je blijkbaar uren over een solliciatiebrief kan doen, wat doe ik dan in GODSNAAM verkeerd :')
Nou, ik denk dat ík me eerder zorgen moet maken. Wat ben ik hier tering slecht in zeg. Over élk woordje twijfel ik en ik ben de brief al minstens 4 keer helemaal opnieuw begonnen. Tussendoor lees ik dan nog weer een voorbeeld sollicitatie en bel ik mijn pa een keer en zoek ik weer een synoniem voor dit of dat. Dan neem ik weer de volgende tien gouden tips door en begin ik wéér van voren af aan... Ik word echt moe van mezelf.
Oud 25-03-2012, 17:59
Verwijderd
Oh en ik twijfel niet alleen over de formuleringen maar ook over wat ik precies wil zeggen en hoe ik precies wil overkomen.
Oud 25-03-2012, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het enger om op een groep af te lopen dan dat ik een van de eerste ben hoor!

Het was ook niet zo leuk dat ik op de cocktailmeet met Apate als laatste was, want iedereen keek naar ons
Ik kwam nog na jullie, maar goed, ik maak me daar dan weer niet echt druk om.
Oud 25-03-2012, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam nog na jullie.
Ohja dat is waar. En Sarah geloof ik ook.

Maar toch, ik moest naar binnen terwijl er al een hele groep was, brr.
Oud 25-03-2012, 18:06
Verwijderd
ik was er als tweede ofzo, maar toen ging ik mijn tas naar fizzles kamer brengen en schone kleren aantrekken, en toen ik terugkwam waren er heel veel mensen!
Oud 25-03-2012, 18:07
Verwijderd
volgens de klok is het hoog tijd dat ik ga koken, en van mijn maag mag het nu ook wel eens, maar mijn ogen zijn het er nog niet mee eens, de zon staat nog zo hoog!
Oud 25-03-2012, 18:24
Carn
Carn is offline
wat zijn jullie een stel sociofoben zeg
Oud 25-03-2012, 18:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind sollicitatiebrieven ook zo verschrikkelijk kut om te schrijven. Mijn moeder is van het casual niet te lang en mijn beste vriendin van het ouderwetse 'daar en daar heb ik het gelezen' en ik weet niet welke ik moet aannemen.
Oud 25-03-2012, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Oud 25-03-2012, 18:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oud 25-03-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik eet nu een Big American Pizza Chicken-Barbe, Q.
Ik ben niet zo gecharmeerd van Big Americans

Overigens had de superwinkel geen fijne broodjes meer dus viel plan A (hamburgers) uit. Gelukkig was er vrij snel plan B: lauwe penne met cherrytomaatjes (in partjes) met stukjes komkommer en rauwe ui. Daarbij stukjes tonijn, italiaanse kruiden, haffeltje chilipeper en wat parmezaanse kaas
Oud 25-03-2012, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vind sollicitatiebrieven ook zo verschrikkelijk kut om te schrijven. Mijn moeder is van het casual niet te lang en mijn beste vriendin van het ouderwetse 'daar en daar heb ik het gelezen' en ik weet niet welke ik moet aannemen.
Ik zou 't beperken tot één A4'tje, tops. Drie of hooguit vier alinea's.
Oud 25-03-2012, 18:53
Verwijderd
net pas wakker. ik heb geen normaal slaapritme meer.
Oud 25-03-2012, 18:54
Verwijderd
Citaat:
net pas wakker. ik heb geen normaal slaapritme meer.
Bwah, dat is toch overrated.
Oud 25-03-2012, 18:55
Verwijderd

Deze is voor Carn
Oud 25-03-2012, 18:56
Verwijderd
Als Aissati 'm ook echt zo wilde neerleggen: petje af. Maar ik zit toch steeds met 't gevoel dat 't een voorzet-gone-wrong-thus-incredibly-good-gevalletje is
Oud 25-03-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Bwah, dat is toch overrated.
nou en.
Oud 25-03-2012, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Als Aissati 'm ook echt zo wilde neerleggen: petje af. Maar ik zit toch steeds met 't gevoel dat 't een voorzet-gone-wrong-thus-incredibly-good-gevalletje is
Dat denk ik ook maar het ziet er prachtig uit.
Oud 25-03-2012, 19:16
Carn
Carn is offline
och, Mertens heeft er ook zo een paar ingeschoten. Helaas niet tegen Ajax
Oud 25-03-2012, 19:20
Verwijderd
ik ben zo dom he, ik had m'n hand gebrand aan het deksel van een pan die ik uit de oven haalde en bedacht pas vijf minuten later van ohja koelen, en nu heb ik wel gekoeld maar ik denk dat het een beetje te laat was want het doet nu pijn en is wit met rood
Oud 25-03-2012, 19:31
Verwijderd
Aiai Sarah.. Wit met rood.. dat wordt een blaar! *kusje erop*
Oud 25-03-2012, 19:45
Martiño
Martiño is offline
Gisteren heb ik bier gedronken like a sir (deadlock naamzoek), tussen twee bijna naakte jongens in in slaap gevallen, vanochtend heerlijk ontbeten op een terrasje in Eindhoven, en de rest van de dag uitstekend doorgebracht door rose te drinken in het park en in de zon te liggen en daarna gebarbecued met grote hoeveelheden biefstuk en meloen.

Het was een goed weekend.
Oud 25-03-2012, 19:48
Verwijderd
oei martin, klinkt goed
Oud 25-03-2012, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Forumers he!
Oud 25-03-2012, 19:58
Verwijderd
Hoezo waren ze bijna naakt?
Verwijderd
En jij was hopelijk toch ook bijna naakt?
Verwijderd
Hopelijk viel je niet tijdens het voorspel in slaap net voor de daad.
Oud 25-03-2012, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Wat je zelf wil.
Oud 25-03-2012, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heb ik bier gedronken like a sir (deadlock naamzoek), tussen twee bijna naakte jongens in in slaap gevallen, vanochtend heerlijk ontbeten op een terrasje in Eindhoven, en de rest van de dag uitstekend doorgebracht door rose te drinken in het park en in de zon te liggen en daarna gebarbecued met grote hoeveelheden biefstuk en meloen.

Het was een goed weekend.
Oud 25-03-2012, 20:16
Verwijderd
Hm, nou, ben benieuwd of dat zooitje ellende zichzelf nu gaat rebuilden zonder INTERVENTIE MIJNERZIJDS

edit:
2012-03-25 20:19:22 System 127.0.0.1 localhost [Mirror Disk Volume: Drive 1 2] Start rebuilding.

Oud 25-03-2012, 20:21
Verwijderd
mijn koppie is hendig verbrand.
Oud 25-03-2012, 20:28
Martiño
Martiño is offline
Hè Q! Lang niet meer gezien.
Oud 25-03-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Hm, nou, ben benieuwd of dat zooitje ellende zichzelf nu gaat rebuilden zonder INTERVENTIE MIJNERZIJDS

edit:
2012-03-25 20:19:22 System 127.0.0.1 localhost [Mirror Disk Volume: Drive 1 2] Start rebuilding.

Ik heb vanmiddag een HDD weer toegankelijk gemaakt middels een ouderwetse chkdsk /f /r :')
Oud 25-03-2012, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vanmiddag een HDD weer toegankelijk gemaakt middels een ouderwetse chkdsk /f /r :')
Whaha! Mijn hemel. Good ol' times met kruislings gekoppelde bestanden :')

Citaat:
Hè Q! Lang niet meer gezien.
Uhhuh hai!
Oud 25-03-2012, 20:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoezo waren ze bijna naakt?
Jij gaat toch ook niet met kleren aan onder de dekens liggen?
Citaat:
En jij was hopelijk toch ook bijna naakt?
Ja duh
Citaat:
Hopelijk viel je niet tijdens het voorspel in slaap net voor de daad.
Er was geen sprake van een daad!
Oud 25-03-2012, 21:03
Verwijderd
Gaaf
Oud 25-03-2012, 21:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gaaf
Haha achja
Oud 25-03-2012, 21:39
Verwijderd
gaan slapen is moeilijk. Zeker zo na een vakantie en met zomertijd.
Oud 25-03-2012, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Welk merk draag je dan? En waar koop je ze? Ik ging meestal in utrecht naar sandrabra. Daar hebben ze vooral freya, fauve en fantasie. Wel leuk maar ze gaan niet 3 jaar mee

Laaaaaat, maar toch. Ik heb heel veel van het merk Marie Jo. Alle bh's die ik nu heb kocht ik in Leeuwarden, kleine winkeltjes daar, maar op de website van Marie Jo hebben ze toevallig ook voor elke stad staan waar dat merk verkocht wordt, er is vast iets in Utrecht .

Maar dat soort winkels sowieso. De verkoopster heeft me wel eens verteld dat er een of andere oude dame was die binnenkwam met een bh en zei: 'ja, ik wil zo eentje weer' en dat dat merk toen al echt 4 jaar niet meer bestond ofzo
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten