Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2012, 12:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op Een is NES <3
Oud 14-04-2012, 12:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hou zo van die film en de muziek en oh
Oud 14-04-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
katten <3 ze zijn zo fotogeniek.
ja zeg, de mijne neemt altijd een pose aan. als ik een foto wil maken.
Oud 14-04-2012, 12:59
Verwijderd
Misschien moet ik me eens aankleden.

Ik heb gisteravond nog gedoucht, maar zit inmiddels zo lang in mijn badjas dat ik misschien ook even moet douchen.

maar ik ben zo uitgekeken op mijn winterkleren ik heb gewoon geen zin in ze. Giev zomerkleren.
Oud 14-04-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik me eens aankleden.

Ik heb gisteravond nog gedoucht, maar zit inmiddels zo lang in mijn badjas dat ik misschien ook even moet douchen.

maar ik ben zo uitgekeken op mijn winterkleren ik heb gewoon geen zin in ze. Giev zomerkleren.
Ik wilde eerst zeggen 'doe dan zomerkleren aan', maar volgens mij is het daar echt nog niet warm genoeg voor, helaas!
Oud 14-04-2012, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Is er nog iemand geīnteresseerd in vrijkaartjes voor een kunstbeurs in Breda? Martino naamzoek.
jjajajaja!
Oud 14-04-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde eerst zeggen 'doe dan zomerkleren aan', maar volgens mij is het daar echt nog niet warm genoeg voor, helaas!
nee ik zat al wel te overwegen om dat stiekem te doen en mezelf dan te verwarmen met joggingbroeken en truien, maar dan kan ik net zo goed gewoon een joggingbroek en een trui aan doen!
Oud 14-04-2012, 13:04
Verwijderd
zijn die appels niet heel erg klein? Het zijn hobbits en de appels zijn gewoon, hand vullend.
Oud 14-04-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
zijn die appels niet heel erg klein? Het zijn hobbits en de appels zijn gewoon, hand vullend.
Wilde/oorspronkelijke appels zijn een stuk kleiner dan wat er tegenwoordig in de winkel ligt! Ik vind het best reeel dat appels die daar groeien gewoon 40% kleiner zijn.
Oud 14-04-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Wilde/oorspronkelijke appels zijn een stuk kleiner dan wat er tegenwoordig in de winkel ligt! Ik vind het best reeel dat appels die daar groeien gewoon 40% kleiner zijn.
Ooooh ja goed!
Oud 14-04-2012, 13:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
jjajajaja!
Ah! Wat goed! Ik zie nu dat het trouwens wel in Den Bosch is Nog steeds geīnteresseerd? En het is dus de Art&Antiques Fair, van 15 april t/m 22 april.
Oud 14-04-2012, 13:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh wait, het beursadres is in Rosmalen ingewikkeld hoor
Oud 14-04-2012, 13:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhu en ik zie ook nog dat één kaart voor twee personen geldig is, en ik heb er twee. Dus vrijkaarten voor 4 personen
Oud 14-04-2012, 13:21
Verwijderd
veel te heet gedoucht!
Oud 14-04-2012, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oververhit? Ik krijg van heet douchen altijd jeukende warmtebultjes in m'n gezicht en hals
Oud 14-04-2012, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen. Toen ik vanochtend opstond voelde ik me best goed, maar na het douchen was ik alweer helemaal moe
Dat is niet leuk. De arts had toch gezegd dat je longontsteking had? Wat moet je daar eigenlijk verder aan doen? Anti-biotica? Heel veel beterschap in ieder geval!
Oud 14-04-2012, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Oververhit? Ik krijg van heet douchen altijd jeukende warmtebultjes in m'n gezicht en hals
ja ik kreeg vroegah altijd van die opgezwollen, rode, heel-erg-jeukende benen van een warme douche.
Oud 14-04-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
nee, ik douche graag heet van tijd tot tijd, nu op 40 graden, maar dat schijnt slecht voor je huid te zijn normaal mag ik maximaal 37 graden van mezelf.
Oud 14-04-2012, 13:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je droogt er natuurlijk wel enorm van uit.
Verwijderd
ja, precies. Als ik twee dagen achter elkaar zo heet douche, krijg ik overal jeuk. Maar ik heb van mezelf geen heel droge huid, dus voor een keertje kan wel
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil nogmaals benadrukken wat een goede film dit is! Ik zit echt te genieten
Oud 14-04-2012, 13:28
Verwijderd
Het is museumweekend! Ik probeer momenteel iemand te strikken om morgen met mij naar een museum ergens hier te gaan
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, tijd om een kadootje voor m'n moeder te kopen. Maar wát..?
Verwijderd
NES

Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is museumweekend! Ik probeer momenteel iemand te strikken om morgen met mij naar een museum ergens hier te gaan
Goed zo lekker gratis! Wel altijd heul druk he tijdens dat weekend.
Oud 14-04-2012, 13:29
Verwijderd
ja daar moest ik ook eerst aan denken . Daarna dacht ik nog even heel hard na en nu denk ik dat het om 'never ending story' gaat. Is that rait?
Oud 14-04-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ah! Wat goed! Ik zie nu dat het trouwens wel in Den Bosch is Nog steeds geīnteresseerd? En het is dus de Art&Antiques Fair, van 15 april t/m 22 april.
Oh nee dan kan ik niet, ik heb superveel deadlines en geen geld voor de trein.
Oud 14-04-2012, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Goed zo lekker gratis! Wel altijd heul druk he tijdens dat weekend.
hmm ja, dat zal inderdaad wel.. Nouja, anders ben ik ook zo weer weg.
Oud 14-04-2012, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is niet leuk. De arts had toch gezegd dat je longontsteking had? Wat moet je daar eigenlijk verder aan doen? Anti-biotica? Heel veel beterschap in ieder geval!
Dankjewel. En, ja, ik heb antibiotica (antibioticum?). Binnen een weekje zou ik me beter moeten voelen, en daar heb ik nu al heel veel zin in, want ik zit al zo'n anderhalve week thuis.
Oud 14-04-2012, 13:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja neverending story

En dat is de SNES Sarah
Oud 14-04-2012, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel. En, ja, ik heb antibiotica (antibioticum?). Binnen een weekje zou ik me beter moeten voelen, en daar heb ik nu al heel veel zin in, want ik zit al zo'n anderhalve week thuis.
mjuh, das saai ja. Ik ben nu seizoen 1 van 'In therapie' aan het kijken tegen de verveling . Ik kijk bijna nooit tv eigenlijk, maar nu ben ik stiekem toch wel blij dat ik er een heb!
Oud 14-04-2012, 13:37
Verwijderd
opa is morgen jarig
we mogen pas na half 5 komen van hem, omdat hij tot half 5 voetballen moet kijken.
Oud 14-04-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
En dat is de SNES Sarah
Je bent zelf een SNES. Dit is hoe je eruitziet:

Oud 14-04-2012, 13:38
Verwijderd
Neverending story is ook wel awesome
Oud 14-04-2012, 13:40
Miekje*
Miekje* is offline
Huhuhu, Animal Health heeft mijn boer gebeld over die bacterie die in mijn darmen huist, met het bericht dat ik duisent keer per dag mijn handen moet wassen, een aparte wc moet gebruiken en elke dag heet moet douchen, en ook moet douchen als ik ergens naartoe ga buiten de boerderij. Omdat de bacterie nog twee weken na de laatste diarree naar buiten komt via de ontlasting. En nou weet ik niet of ik me zorgen moet maken of niet, want als je gebeld wordt door Animal Health is het wel heel serieus allemaal .
Oud 14-04-2012, 13:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Para

Het is jammer dat die Belgen niet kunnen vertalen en dat Falcor ineens Foechoer is maar goed. Geweldige film.
Oud 14-04-2012, 13:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Para

Het is jammer dat die Belgen niet kunnen vertalen en dat Falcor ineens Foechoer is maar goed. Geweldige film.
Je bent zelf een FoecHoer!

En de SNES lonkt naar me van onder m'n TV.
Oud 14-04-2012, 13:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Overigens keek ik net 'I used to be fat' op MTV, terwijl ik broodjes met gebakken ei en spek zat te eten. Fatty for life. Ik heb van de week 1 keer meegedaan met een exercise video en het meeste kon ik geneens. En nu heb ik spierpijn, want ik kan niet zover stretchen als die rollerderby smatjes.
Oud 14-04-2012, 13:45
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Is er nog iemand geīnteresseerd in vrijkaartjes voor een kunstbeurs in Breda? Martino naamzoek.
Ik woon in Den Bosch! Maar Luud woont wel in Breda.
Oud 14-04-2012, 13:47
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Nederland, vanwege studie en alles kan ik niet echt meeverhuizen.
Ja duh, maar waar? In een studentenhuis, bij familie, bij de buren, onder een brug?
Oud 14-04-2012, 13:48
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Oh haha, komende week dus. Mja, ik weet niet of zoiets echt mijn ding is.
Oud 14-04-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ja duh, maar waar? In een studentenhuis, bij familie, bij de buren, onder een brug?
Op kamers dus ja.
Oud 14-04-2012, 13:49
Martiņo
Martiņo is offline
En heb je dan nog TOEZICHT in nederland, of laten je ouders je helemaal los en alles?
Oud 14-04-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf een SNES. Dit is hoe je eruitziet:

[afbeelding]
Ik zag laatst zo'n ding in een winkel waar ze tweedehands game-artikelen verkopen, en daar was hij duurder dan de playstation 2.
Oud 14-04-2012, 13:50
Martiņo
Martiņo is offline
Ik mis Gnork trouwens! Gnork naamzoek, laat die baby nu eens even janken en kom ons aandacht geven, kthnx!
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Ik zag laatst zo'n ding in een winkel waar ze tweedehands game-artikelen verkopen, en daar was hij duurder dan de playstation 2.
Een SNES is tegenwoordig superzeldzaam, maar PS2 games kun je nog in hartstikke veel winkels kopen.
Verwijderd
Citaat:
En heb je dan nog TOEZICHT in nederland, of laten je ouders je helemaal los en alles?
Ik kan dan altijd bij familie terecht.
Oud 14-04-2012, 13:51
Martiņo
Martiņo is offline
Ik heb tot een half uur geleden in bed gelegen en nu ben ik boos op mezelf omdat ik nuttige dingen wilde doen
Oud 14-04-2012, 13:51
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Ik kan dan altijd bij familie terecht.
Wel spannend!
Oud 14-04-2012, 13:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een SNES is tegenwoordig superzeldzaam, maar PS2 games kun je nog in hartstikke veel winkels kopen.
Valt wel mee toch? Een vriendin van me heeft pas ook nog een SNES voor d'r verjaardag gehad en die was echt niet duurder dan een PS2.

Overigens heb ik thuis ook nog een Sega Megadrive, en volgens e-bay heb je die al voor zo'n 40 euro.

edit: de SNES is 50 euro op ebay.

Regels voor berichten