Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Huhuhu, Animal Health heeft mijn boer gebeld over die bacterie die in mijn darmen huist, met het bericht dat ik duisent keer per dag mijn handen moet wassen, een aparte wc moet gebruiken en elke dag heet moet douchen, en ook moet douchen als ik ergens naartoe ga buiten de boerderij. Omdat de bacterie nog twee weken na de laatste diarree naar buiten komt via de ontlasting. En nou weet ik niet of ik me zorgen moet maken of niet, want als je gebeld wordt door Animal Health is het wel heel serieus allemaal
![]()
|
Overigens keek ik net 'I used to be fat' op MTV, terwijl ik broodjes met gebakken ei en spek zat te eten. Fatty for life. Ik heb van de week 1 keer meegedaan met een exercise video en het meeste kon ik geneens. En nu heb ik spierpijn, want ik kan niet zover stretchen als die rollerderby smatjes.
||
Citaat:
Overigens heb ik thuis ook nog een Sega Megadrive, en volgens e-bay heb je die al voor zo'n 40 euro. edit: de SNES is 50 euro op ebay.
|
![]() |
|
|