Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2012, 13:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben alweer heen en weer geweest naar fucking Lelystad. Dikke lol!
Oud 19-04-2012, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Beetje jammer dat ik niet meer weet waarvoor ik het heb gebruikt dat maakt het enigzins moeilijk om te vinden

Waarom wil je eigenlijk geen gewone glazuur eroverheen? Dat staat ook prima. Of vind je dat te zoet enzo?
dat vind ik niet zo bij kwarktaart passen!
Oud 19-04-2012, 13:26
Carn
Carn is offline
ik denk dat de kwarktaart daar anders over denkt!
Oud 19-04-2012, 13:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga morgen ook een taart bakken, voor m'n moeders verjaardagsfeest. Maar geen kwarktaart. Zit nu te denken aan pecannotentaart <3
Oud 19-04-2012, 13:30
Martiño
Martiño is offline
Ik vind ook dat de kwarktaart dat lekker zelf moet vinden. Wie zijn wij om voor de kwarktaart te beslissen? Waarom moeten we de kwarktaart perse opdringen in de rolpatronen van de huidige maatschappij?
Oud 19-04-2012, 13:35
Verwijderd
Ik denk ook dat je kans loopt de kwarktaart te beschadigen met suikerglazuur of zelfs te verpesten met botercrème. En we kunnen wel alle verantwoordelijkheid bij de kwarktaart leggen, maar het is ook maar kwarktaart hè. Kan het die verantwoordelijkheid wel aan? Overbelasten we het dan niet? Als het dan nog appeltaart was... maar kwarktaart wordt al zo vaak overvraagd in de huidige maatschappij, hoe moet het omgaan met nóg een keuze erbij?

Laatst gewijzigd op 19-04-2012 om 13:42.
Oud 19-04-2012, 13:41
Verwijderd
Dat bedoel ik trouwens niet bevoordelend ten opzichte van appeltaart, hoor. Taarten zoals kwarktaart moeten er ook zijn, voor balans in de samenleving. Maar appeltaart staat gewoon een stuk steviger in zijn springvorm.
Oud 19-04-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Maar appeltaart staat gewoon een stuk steviger in zijn springvorm.
Oud 19-04-2012, 13:47
Verwijderd
Doe mij maar appeltaart.
Oud 19-04-2012, 13:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kreeg dit bericht op een datingsite:

Citaat:
Ik ga je een aanbod doen dat je niet kan weigeren haha

Zou jij het aandurven om dit weekend lekker een weekendje naar Delft te komen.., voor een goed gesprek, een film en een etentje met lekkere wijn erbij??

Ik vind het nu al spannend...jij ook?
Euh nee
Oud 19-04-2012, 13:49
Verwijderd
huh, een weekendje ook meteen misschien moet je hem aanraden een topic op l&r te openen zodat mensen hem kunnen vertellen dat hij niet zo hard van stapel moet lopen omdat dat niet romantisch, maar alleen wanhopig overkomt.
Oud 19-04-2012, 13:50
Verwijderd
Of dat gewoon zelf aan hem uitleggen, natuurlijk. Hij heeft vast meer meisjes dat berichtje gestuurd, als die dat nou allemaal zeggen
Oud 19-04-2012, 13:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik denk ook dat je kans loopt de kwarktaart te beschadigen met suikerglazuur of zelfs te verpesten met botercrème. En we kunnen wel alle verantwoordelijkheid bij de kwarktaart leggen, maar het is ook maar kwarktaart hè. Kan het die verantwoordelijkheid wel aan? Overbelasten we het dan niet? Als het dan nog appeltaart was... maar kwarktaart wordt al zo vaak overvraagd in de huidige maatschappij, hoe moet het omgaan met nóg een keuze erbij?
Als de kwarktaart kiest voor boter, dan kiest de kwarktaart voor boter! We leven in een vrije maatschappij, en taarten moeten hun eigen verantwoordelijkheid nemen! Wat wordt dan de volgende stap? Een fruittaart dwingen om geen suiker te gebruiken zodat de taart opeens 'gezond' wordt? Bossche bollen vullen met magere slagroom?

Citaat:
Dat bedoel ik trouwens niet bevoordelend ten opzichte van appeltaart, hoor. Taarten zoals kwarktaart moeten er ook zijn, voor balans in de samenleving. Maar appeltaart staat gewoon een stuk steviger in zijn springvorm.
Sorry hoor Sarah, maar dit valt me echt zo tegen, ik wist niet dat jij zulke stereotypes aanhing Dat sommige appeltaarten stevig in hun springvorm staan wil niet zeggen dat een kwarktaart bij voorbaat zo slap is als een geleipudding. Dit soort vooroordelen staan de vooruitgang van de kwarktaart gewoon in de weg.
Oud 19-04-2012, 13:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kreeg dit bericht op een datingsite:

Euh nee
Ik denk dat je dat aanbod heel makkelijk kan weigeren, maar goed. Beetje een sneue openingszin.
Oud 19-04-2012, 13:53
Martiño
Martiño is offline
En in ander nieuws: Ik kreeg zojuist een mailtje met een oproep voor the Rocky Horror Show! Nu kan ik niet zingen/dansen en is de productie in Heerlen en dus veel te ver weg voor mij, maar kom op hoe gaaf zou het zijn om in de Rocky Horror show te spelen!
Oud 19-04-2012, 13:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
huh, een weekendje ook meteen misschien moet je hem aanraden een topic op l&r te openen zodat mensen hem kunnen vertellen dat hij niet zo hard van stapel moet lopen omdat dat niet romantisch, maar alleen wanhopig overkomt.
En creepy!

Citaat:
En in ander nieuws: Ik kreeg zojuist een mailtje met een oproep voor the Rocky Horror Show! Nu kan ik niet zingen/dansen en is de productie in Heerlen en dus veel te ver weg voor mij, maar kom op hoe gaaf zou het zijn om in de Rocky Horror show te spelen!
Wauw, dat zou wel echt supercool zijn
Oud 19-04-2012, 13:57
Verwijderd
wie heeft het over gezond? botercrème is gewoon niet lekker
Oud 19-04-2012, 14:00
Chick Rock
Chick Rock is offline

Oud 19-04-2012, 14:02
Martiño
Martiño is offline
ARGH Ik wil iets hebben van een user op een forum. Dus ik heb me daar geregistreerd om hem een pm te sturen, want het topic in kwestie is meer dan een half jaar oud. Maar ik kan dus geen pm sturen omdat je daar dus 5 posts moet hebben gemaakt Wat willen ze nu? Dat ik 5 nutteloze random posts maak, of dat ik het topic in kwestie omhoog schop?
Oud 19-04-2012, 14:03
Verwijderd
Citaat:
wie heeft het over gezond? botercrème is gewoon niet lekker
Gekke Sarah, botercrème is wel lekker! Alleen op een kwarktaart lijkt het me wel een beetje raar, ja.
Oud 19-04-2012, 14:05
Verwijderd
Wat is überhaupt botercrème?
Oud 19-04-2012, 14:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu heb ik Time Warp in m'n hoofd
Oud 19-04-2012, 14:17
Verwijderd
Hmm, het kriebelt weer een beetje om morgen een dag weg te gaan, maar de weersvoorspelling is niet erg goed.
Oud 19-04-2012, 14:22
Verwijderd
Wat zou botercrème zijn crème voornamelijk gemaakt van boter het is heerlijk, want boter.

Anyway, ik heb mijn gelei-recept nog niet gevonden. Maar als je toch iets moois erop wil maken kun je ook fondant gebruiken Sarah, daarmee beschadig je de kwarktaart sowieso niet.
Oud 19-04-2012, 14:25
Verwijderd
Hiervoor hoef je me toch niet te rologen?
Oud 19-04-2012, 14:25
Verwijderd
Jawel
Oud 19-04-2012, 14:27
Verwijderd
botercreme is prima ergens tussen als dun laagje, maar ik zie het heel vaak in een dikke toef op cakejes zitten en dat is echt vies
Oud 19-04-2012, 14:29
Verwijderd
Hmm, bizar, dat zie ik niet zo vaak eigenlijk . Maar goed, ik eet nooit cakejes ergens in restaurants enzo, dus die zie ik sowieso niet zo vaak!

Overigens is goed gemaakte botercrème wel super lekker.
Oud 19-04-2012, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wajoo, er liep net een fazantenstelletje door de tuin.
Oud 19-04-2012, 15:07
Verwijderd
ik heb net iets geniaals ontdekt. of eigenlijk mijn broertje.
hij zat met google maps door de efteling te lopen, en ergens in de efteling zie je mij lopen.
Oud 19-04-2012, 15:11
Verwijderd
Zo, maak maar voor mij zo'n taart! Deze miep gaat morgen het ziekenhuis weer verlaten!
Oud 19-04-2012, 15:12
Verwijderd
wat goed
Oud 19-04-2012, 15:12
Verwijderd
Oh wat fijn Lentekriebel
Oud 19-04-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Die was er toch n tijdje? Of was dat n andere ripzorz?

Heb volgens mij alleen het eerste deel gekeken, hehe.
Eerste HD-rip die ik tegen ben gekomen Maar ik ben nooit actief op zoek geweest

Alle delen, behalve deze dus, gezien. En ik ben een hopeloze sucker voor dit soort films

Laatst gewijzigd op 19-04-2012 om 15:18.
Oud 19-04-2012, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Zo, maak maar voor mij zo'n taart! Deze miep gaat morgen het ziekenhuis weer verlaten!
Oud 19-04-2012, 15:17
Verwijderd
Citaat:
hoera
Oud 19-04-2012, 15:18
Verwijderd
over fazanten gesproken. Er loopt hier over de binnenplaats een eend met 12 bolletjes wol achter haar aan. Super schattig, maar ook sneu, want die bolletjes wol kunnen hier niet weg en er is geen vijver op de binnenplaats ofzo waarschijnlijk is moedereend hiernaartoe gevlogen en heeft hier haar eieren gelegd omdat het super rustig is op de binnenplaats. Maar nu zijn de eieren uitgekomen. Moedereend loopt maar rondjes en rondjes en rondjes om de uitgang te vinden.
Oud 19-04-2012, 15:19
Verwijderd
Dierenambulance is al gebeld trouwens.
Oud 19-04-2012, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn! Ga je nu weer terug naar de afdeling waar je ook was toen je voor de eerste keer uit het ziekenhuis kwam?

Citaat:
ik heb net iets geniaals ontdekt. of eigenlijk mijn broertje.
hij zat met google maps door de efteling te lopen, en ergens in de efteling zie je mij lopen.
Waar?
Oud 19-04-2012, 15:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Yes
Oud 19-04-2012, 15:26
Verwijderd
zal ik drie taarten maken? dan kwarktaart, perenkarameltaart en gebakken mascarponetaart. Degenen die taart gaan eten zijn vrijdag mijn ouders, mijn zus, mijn zwager, Theodoor en ik; zaterdag Theodoors moeder, ca. 8 vrienden, Theodoor en ik en misschien mijn moeder ook weer. Mijn moeder is eeuwig op dieet, dus die telt maar half, maar mijn zus is zwanger, dus die telt misschien dubbel (zal wel mee vallen trouwens; ze is dan wel zwanger, maar ook verstandig en wat ijdel).
Oud 19-04-2012, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Dierenambulance is al gebeld trouwens.
Met die youngsterpacks, of het nou ganzen, eenden of fazanten zijn, speelt altijd de introsong van Nils Holgerson in mijn hoofd als ik ze voorbij zie paraderen.
Oud 19-04-2012, 15:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb geloof ik nog nooit gebakken mascarponetaart gegeten. Waar smaakt dat naar? Behalve naar mascarpone dan
Oud 19-04-2012, 15:40
Verwijderd
Citaat:

Waar?
in de buurt van de laafjes.
Oud 19-04-2012, 15:42
Verwijderd
Af en toe kom ik echt uitspraken op het forum tegen waar ik echt wel om moet glimlachen. Bijvoorbeeld deze:

Citaat:
Sorry dat ik het in het verkeerde topic geplaatst had, had niet goed genoeg rond gekeken!

Ik blijf ook wel gewoon mezelf en ben er ook voor haar, maar ik vind het gewoon heel lastig en naar voor haar als het zo dadelijk uitkomt. Er zitten meerdere dingen tegen in haar leven die jullie niet allemaal hoeven te weten. Maar haar kinderwens is kinderen krijgen, en mocht het zo zijn dat ze echt onvruchtbaar is.. lijkt het me erg lastig om haar vrolijk te krijgen, lijkt met het gevoel alsof er een stuk van je vrouwelijkheid verdwijnt, en dus ben ik bang dat ze misschien depressief zal worden. En dat is dus iets wat ik probeer te voorkomen, hoewel ik er bijna van overtuigd ben dat dit in de eerste paar dagen onmogelijk zal zijn, en in die tijd zal ik haar ook extra steunen. Maar ik vind het lastig hoe ik er op moet reageren als de uitslag er is en ik heb geen idee hoe ik haar dan uit de put zou kunnen helpen.

Want dan kan ik wel lief zijn en haar steunen, maar ik denk dat ik haar niet mee uit de put (depressie) zou kunnen halen
En die post die ik in het taaltopic had gepost, vond ik ook wel grappig.
Oud 19-04-2012, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik denk dat ik deze maar ga maken
Oud 19-04-2012, 15:51
Verwijderd
Die ziet er echt heerlijk uit
Oud 19-04-2012, 15:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja he
Oud 19-04-2012, 15:59
Martiño
Martiño is offline
Ziet het lettertype van het forum bij jullie er ook zo raar uit?
Oud 19-04-2012, 16:00
Verwijderd
Nee. Heb je hem niet per ongeluk op Verdana gezet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten