Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag onderweg zo'n groot bord die je hebt staan op een plek waar nieuwe huizen gebouwd worden.
Staat er groot: 'Crisis? Welke crisis?' En dan eronder 'er zijn al zoveel huizen verkocht, blabla'. En eigenlijk vond ik dat best... ongepast ofzo. Lekker dan voor mensen die hun baan kwijt zijn en naar de voedselbank ofzo moeten door de crisis. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
De bushokjesreclames van de Hema werken het best op mij, met een groot plaatje van het product, en een groot plaatje van de prijs, en dan denk ik 'goh, dat is goedkoop, ik moet eens naar de Hema' en dan ben ik daar en zie ik naast dat ene product nog duisent handige dingetjes die dan weer gewoon gemiddeld geprijsd zijn en koop ik de hele Hema leeg.
|
![]() |
|
Inderdaad. Maar de HEMA is stiekem ook wel een beetje smiechtig hoor, want ze ronden heel veel prijzen af op 50 cent of een euro (vooral levensmiddelen) waardoor ze toch weer net ietsje duurder zijn dan andere laag geprijsde producten Maar goed, het is in ieder geval kwalitatief wel redelijk, en ik vind het prettige winkels met vriendelijk personeel en dat is ook wel iets waard.
|
Verwijderd
|
Ik ben er nog steeds vast van overtuigd dat reclames voor producten niet/nauwelijks effect op me hebben (omdat het ook zo is, als ik kijk wat ik allemaal koop is dat niet doordat ik ertoe ben overgehaald op welke manier dan ook), maar dan krijg je altijd weer de eigenwijze zeikerds die met opgeheven vingertje komen melden dat 'IEDEREEN door reclame wordt beinvloed'.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() "Low pricing, high service" is evenzo walgelijk als 'kopuh kopuh koopavond" Maar alleen de prijs/kwaliteit is van belang voor mij. Maar reclame is vooral bedoeld om slogans te laten onthouden, dus in dat opzicht zijn MM en BCC wel effectief. Maar niet effectief qua overhalen om daar te kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar productreclames op televisie ofzo, die doen me niks. Iemand zei een keer iets als: 'elke keuze die je maakt in bijvoorbeeld de supermarkt is onbewust door reclames die je gezien hebt over dat product'. Maar dat is gewoon onzin, want ik laat mn keuze vrijwel altijd afhangen van de prijs, of door ervaringen uit het verleden. Niet omdat de reclame zo leuk/stom is of vaak op tv komt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, wat naamsbekendheid betreft heeft Noedel wel een punt. Ik had last van vastzittende hoest, en toen ben ik naar de Kruidvat gegaan met het idee om Bisolvon te kopen omdat ik dat ken van de reclame.
Maar 'overhaal'reclames als 'NU! Koop dit! Superlekker! En hip!'. Nee dat doet het niet voor me. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
Verder pas je je uitgaven toch wel aan aan je inkomen. (Schrödinger niet, natuurlijk). Sinds ik werk geef ik alsnog niet superveel uit, maar ik ga wel vaker uiteten, ga volgende week een maand naar de VS en ga een appartement kopen ;P
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maarrrr zoals met al mijn schoenen weiger ik er meer dan 35 euro voor te betalen, dus ik zoek even verder naar een goede deal.
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Speaking of which; ik ben al een behoorlijke poos op zoek naar een goede ROM van The Next Tetris op de N64. Eentje die fatsoenlijk werkt met Project64. Zelf heb ik al verschillende "grote" ROM-sites geprobeerd maar alas, nooit een werkend iets. Iemand..? Anders moet ik toch écht een N64 van MP halen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |