Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2012, 18:17
Verwijderd
Citaat:
I know this thread is most likely dead now, but I used to masturbate a lot. And when I was 10 I had a technique where I'd let off a load into a sock then wash it and quickly dry it, now I couldn't leave it hanging outside or use a dryer otherwise my family would've seen it and probably smell it or whatnot. So I'd put it inside my gas heater unit. Unfortunately my sock had caught on fire inside the unit, blew it up and set my house on fire. Only my brother was home at the time, and he managed to survive the house did not. For 5 years we stayed from caravan park to caravan park whilst we waited for confirmation that it was not arson and we could receive an insurance payout. We eventually did and scraped together money to start rebuilding the house. The house is still being rebuilt to this day and it shames me anytime I have to visit my parents living in a tiny mobile home where my backyard once was.
Advertentie
Oud 03-05-2012, 18:21
Miekje*
Miekje* is offline
Waar hebben jullie die bizarre verhalen vandaan?
Oud 03-05-2012, 18:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb al wat uurtjes gelezen het is een soort van voortdurende trainwreck
Inderdaad. Je wil eigenlijk niet kijken, want het is zo naar, maar je kúnt ook niet wegkijken!
Oud 03-05-2012, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Waar hebben jullie die bizarre verhalen vandaan?
http://www.reddit.com/r/AskReddit/co...et_that_could/
Oud 03-05-2012, 18:26
Miekje*
Miekje* is offline
Danku, ik ga ook eens smullen.
Oud 03-05-2012, 18:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, ik ben nu halverwege ergens maar het is zo oneindig veel dat ik me er even toe moet zetten om te STOPPEN met lezen.

*stopt*
Oud 03-05-2012, 18:31
Verwijderd
oh dat is zo'n ontzettend mooie film...
Oud 03-05-2012, 18:32
Verwijderd
oh haha, ik had nog niet ge-f5'd en lag nog een half uur achter in dit topic
Oud 03-05-2012, 18:33
Verwijderd
Oud 03-05-2012, 18:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Welke jas is mooier? Deze of deze? Ik weet alleen nog niet zeker of ik wel zoveel geld wil uitgeven.
Oud 03-05-2012, 18:37
Verwijderd
Die eerste
Oud 03-05-2012, 18:39
Verwijderd
Groene
Oud 03-05-2012, 18:39
Verwijderd
Groen
Oud 03-05-2012, 18:40
Verwijderd
Dat lijkt me duidelijk! haha
Oud 03-05-2012, 18:40
Miekje*
Miekje* is offline
Groen!

En:
Citaat:
I don't want to be with my girlfriend anymore, but she might have cancer and I feel like I need to stay in the relationship.
Oef
Oud 03-05-2012, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, iedereen vindt die groene het leukst? Ik vind stiekem die olijfkleurige ook wel mooi
Oud 03-05-2012, 18:47
Verwijderd
Goed, genoeg voor vandaag.
Oud 03-05-2012, 18:47
Verwijderd
Ik vind die groene ook het leukst
Oud 03-05-2012, 18:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke dan, die is ook het goedkoopst Ik bestel 'm gewoon maar, kan 'm toch gratis terugsturen.
Oud 03-05-2012, 18:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het jammer dat veel mensen op het forum elkaar kennen en zo'n topic hier nooit een succes zou worden.
Citaat:
Zou misschien kunnen als iedereen een uc maakte voor dat topic.
Citaat:
Dan weten alleen de fb's wie je bent
Ik vind het een goed idee Ik zal alvast een bankrekening openen waarop jullie het zwijggeld kunnen storten zodat wij jullie geheimpjes niet aan de rest van de wereld bekend maken.
Oud 03-05-2012, 18:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Fb's vertrouw ik al helemaal niet
Oud 03-05-2012, 18:51
Verwijderd
Ik ben heel betrouwbaar, dus iedereen kan het natuurlijk ook gewoon naar mij pm-en en dan zet ik alle verhalen erop
Oud 03-05-2012, 18:51
Verwijderd
Er waren twee beha's kapot gegaan, dus ik moest nieuwe hebben en vandaag ben ik naar de stad geweest om er te kopen, maar jeetje, wat een drama was dat. Nu weet ik weer waarom ik het niet leuk vond/vind om beha's te kopen. Er was er welgeteld eentje die redelijk goed paste. En toen heb ik die maar gekocht, ookal was die echt verschrikkelijk duur.
Oud 03-05-2012, 18:54
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Stefenootje schreef:
Heb je GEMUILD?
Ja, in het vliegtuig zelfs
Oud 03-05-2012, 18:54
Verwijderd
Wees getroost, dure bh's gaan ook lang mee vaak als je ze van een goed merk hebt zeg maar.
Oud 03-05-2012, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Wees getroost, dure bh's gaan ook lang mee vaak als je ze van een goed merk hebt zeg maar.
Ja, dat is gelukkig wel fijn. Maar ik vind het altijd zo vervelend om lang op zoek te gaan naar een goede beha. Eerst had ik er altijd van Sapph, maar die passen nu op de een of andere manier niet meer fijn. En nu moet ik dus een ander merk zoeken.
Oud 03-05-2012, 18:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben heel betrouwbaar, dus iedereen kan het natuurlijk ook gewoon naar mij pm-en en dan zet ik alle verhalen erop
Oh ja. Jij bent inderdaad erg betrouwbaar ja. Goed idee.
Oud 03-05-2012, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is gelukkig wel fijn. Maar ik vind het altijd zo vervelend om lang op zoek te gaan naar een goede beha. Eerst had ik er altijd van Sapph, maar die passen nu op de een of andere manier niet meer fijn. En nu moet ik dus een ander merk zoeken.
Ik vind bh's van Marie Jo altijd heel erg prettig zitten .
Oud 03-05-2012, 19:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben altijd blij dat ik bij wijze van spreken een willekeurige bh uit de rekken van de h&m ofzo en dat het dan gewoon past
Oud 03-05-2012, 19:03
Verwijderd
Ja, ik koop mijn BH's gewoon bij de Hema. Een enkele keer zit er een niet helemaal goed, maar dat maakt niet zo heel veel uit als ze maar een tientje zijn.
Oud 03-05-2012, 19:05
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben altijd blij dat ik bij wijze van spreken een willekeurige bh uit de rekken van de h&m ofzo en dat het dan gewoon past
Ja, same here . Ik vind stiekum de BH's van Zeeman het lekkerste zitten.
Oud 03-05-2012, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Ha ik heb de eerste pm al binnen
Oud 03-05-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ha ik heb de eerste pm al binnen
Oeh was het een goed geheim?
Oud 03-05-2012, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind bh's van Marie Jo altijd heel erg prettig zitten .
Die heb ik nu!
Oud 03-05-2012, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Oeh was het een goed geheim?
Het is fantastisch! Maar ik moet meer geheimen hebben voor ik ze ga posten hoor

Citaat:
Die heb ik nu!
Oud 03-05-2012, 19:13
Verwijderd
Was er niet eerst zo'n pm-je-geheim-spel op Onzin?
Oud 03-05-2012, 19:14
Verwijderd
TC WOW is mijn merk de laatste maanden

http://www.tcworldofwomen.com/produc...FYKJDgodmgJuCA

omg ze hebben sale
Oud 03-05-2012, 19:15
Verwijderd
omg goedkoop
Oud 03-05-2012, 19:15
Verwijderd
De drie die ik heb zijn nu 50% afgeprijsd
Oud 03-05-2012, 19:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jas besteld, ook nog met een beetje korting, dus in totaal voor 54 euro, prima Benieuwd of 'ie ook echt leuk is.
Oud 03-05-2012, 19:52
Miekje*
Miekje* is offline
Dit is zo slecht, ik kan gewoon niet stoppen met lezen .
Oud 03-05-2012, 19:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Productief dagje vandaag. Tijd voor FOOD en Family Guy.
Oud 03-05-2012, 20:14
Verwijderd
Wat vinden jullie ervan als je wordt uitgenodigd voor iemands feestje, je dan ergens gaat eten, maar de kosten zijn wel voor eigen rekening?
Oud 03-05-2012, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, in het vliegtuig zelfs
Ik vroeg het niet aan jou, maar wut?
Oud 03-05-2012, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie ervan als je wordt uitgenodigd voor iemands feestje, je dan ergens gaat eten, maar de kosten zijn wel voor eigen rekening?
Als het van te voren duidelijk gemaakt is: no probs. Als het een extra verrassing is aan het einde van de rit: not done.

// Laurens @ Nederland 3; een handtasje op paramilitaire training
Oud 03-05-2012, 20:36
Verwijderd
Waar ik trouwens, wat betalingsverkeer betreft, echt een bloedhekel aan heb is het kwartjesvolk dat niet gewoon wil splitten "omdat ik geen wijn maar water heb gedronken".
Oud 03-05-2012, 20:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind het sowieso nogal gierig en not done om niet zelf de hele rekening te betalen als je mensen uitnodigt op je restaurantfeestje.

Doe dan thuis iets met zelfgemaakt voedsel.
Oud 03-05-2012, 20:39
Verwijderd
Ik vind het als het vantevoren bekend is eigenlijk ook al vreemd. Echt zo van 'ja hoi, ik geef een feestje, jullie mogen komen, maar het kost je wel rond de 30 euro aan eten, kusjes'. Plus dat ik natuurlijk ook al een cadeautje betaal en reiskosten heb omdat ik naar godweetwaar moet.

:/

Maar die vriendin houdt er volgens mij sowieso nogal verwende ideeën op na wat betreft geld.
Oud 03-05-2012, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Waar ik trouwens, wat betalingsverkeer betreft, echt een bloedhekel aan heb is het kwartjesvolk dat niet gewoon wil splitten "omdat ik geen wijn maar water heb gedronken".
Ik snap dat best, niet iedereen heeft veel geld. Ik ga niet zitten dokken voor andermans alcoholische uitspattingen.
Oud 03-05-2012, 20:41
Verwijderd
Christus te paard wat is het toch een genoegen om Ronnie o'Sullivan aan het werk te zien aan de snookertafel
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten