Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
oei, dat is wel heel streng! Mag je in de tuin op een ligstoel of zelfs dat niet?
Nou... nee, want dan moet ik eerst de trap af. Of ik moet het uurtje van de avond naar de middag verplaatsen. Dat kan wel.
Advertentie
Oud 04-05-2012, 11:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jeetjemineetje, ik heb echt een streng opbouwschema gekregen van de fysio. Ik mag de komende dagen bij de maaltijden zijn en 's avonds wel 1 uurtje op! pfff . En ik ben vandaag zo hyper, net een lachbui . Waarom krijg ik de slappe lach als de fysio zegt dat ik in bed moet blijven? Ik ben boos en blij tegelijk. Rare ik. Maar ik ga mezelf écht inhouden en me aan dit schema houden.
Wow, wat weinig! En lig je dan echt de hele dag in bed?

Citaat:
oei, dat is wel heel streng! Mag je in de tuin op een ligstoel of zelfs dat niet?
Is het ook niet echt weer voor
Oud 04-05-2012, 11:23
Verwijderd
oh haha, grapje, verkeerd gekeken. Ik mag zowel in de middag als in de avond een uurtje op!
Oud 04-05-2012, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Il zit met het volgende: Soms als ik iemand een vraag stel, en nog voordat diegene heeft geantwoord weet ik het antwoord al. Wat is dit?
...een teken dat je een overbodige vraag hebt gesteld
Verwijderd
Citaat:

mjuh . En minimaal een uur (ze zei eerst drie uur, maar dat corrigeerde ze gelukkig zelf al) helemaal plat. Dus slapen. Behalve dat ik dan niet slaap.
Verwijderd
Citaat:

Is het ook niet echt weer voor
nee dat is waar. Al is het hier droog en best zonnig, met een dekentje zou het kunnen
Verwijderd
Citaat:
...een teken dat je een overbodige vraag hebt gesteld
Oud 04-05-2012, 11:26
Verwijderd
Citaat:
kun je niet in de kantine eten dan?
jawel, maar dan zit ik daar zo in m'n eentje ik doe het toch maar en ga een krant zoeken!
Oud 04-05-2012, 11:26
Verwijderd
Citaat:
jawel, maar dan zit ik daar zo in m'n eentje ik doe het toch maar en ga een krant zoeken!
Eet smakelijk!
Oud 04-05-2012, 11:29
Verwijderd
psychologen zijn geen ghostbusters? Gekke Sarah!
Oud 04-05-2012, 11:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, mijn vader ging ergens koffie drinken om kwartover 5 's nachts whatever
Oud 04-05-2012, 11:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
mjuh . En minimaal een uur (ze zei eerst drie uur, maar dat corrigeerde ze gelukkig zelf al) helemaal plat. Dus slapen. Behalve dat ik dan niet slaap.
Balen. Ik heb ook wel zulke dagen, maar ik word er zo lamlendig van, zoals nu. Volgens mij voel ik me nog beter als ik vanalles ga doen

Citaat:
nee dat is waar. Al is het hier droog en best zonnig, met een dekentje zou het kunnen
Lekker, hier is het bewolkt en miezerig!
Oud 04-05-2012, 11:32
Verwijderd
Waarom is de bestelstatus van mijn large-bestelling nog steeds 0%? Ik heb de bestelling dinsdagavond geplaatst! Ok, ik ben ongeduldig
Oud 04-05-2012, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Balen. Ik heb ook wel zulke dagen, maar ik word er zo lamlendig van, zoals nu. Volgens mij voel ik me nog beter als ik vanalles ga doen

Nouja, gisteren ben ik alleen met het ontbijt uit bed geweest, de rest van de dag was ik echt te slap om maar iets te doen. überhaupt niet geluncht, want miep kon niet kauwen. Maar vandaag voel ik me goed, voel ik me fit en wil ik gewoon mijn bed uit. Ik verveel me nu al. Ik ben al dagen niet meer buiten geweest.
Oud 04-05-2012, 11:38
Verwijderd
Volgens mij moeten we een 'accepteer-en-revalideer!-clubje' oprichten hier. Heksjuh doet vast ook wel mee, en Daantje en Neko misschien?
Oud 04-05-2012, 11:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nouja, gisteren ben ik alleen met het ontbijt uit bed geweest, de rest van de dag was ik echt te slap om maar iets te doen. überhaupt niet geluncht, want miep kon niet kauwen. Maar vandaag voel ik me goed, voel ik me fit en wil ik gewoon mijn bed uit. Ik verveel me nu al. Ik ben al dagen niet meer buiten geweest.
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Citaat:
Volgens mij moeten we een 'accepteer-en-revalideer!-clubje' oprichten hier. Heksjuh doet vast ook wel mee, en Daantje en Neko misschien?
Inderdaad ja, helpt vast!
Oud 04-05-2012, 11:41
Verwijderd
Ik mag van mijn fysiotherapeut gaan hardlopen maar wel heel langzaam. Uh, als in langzaam opbouwen. Niet langzaam hardlopen :') Maar ik moet wel oefeningen blijven doen en ik mag nog steeds niet op hakken lopen
Oud 04-05-2012, 11:42
Verwijderd
Je hebt toch een hekel aan hardlopen?
Oud 04-05-2012, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik mag van mijn fysiotherapeut gaan hardlopen maar wel heel langzaam. Uh, als in langzaam opbouwen. Niet langzaam hardlopen :') Maar ik moet wel oefeningen blijven doen en ik mag nog steeds niet op hakken lopen
Wat is er aan de hand dan?
Oud 04-05-2012, 11:44
Verwijderd
Dan mag jij ook in het clubje apate! Moet je wel wat jaloerse blikken kunnen weerstaan. Ik wil ook hardlopen
Oud 04-05-2012, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch een hekel aan hardlopen?
Ja, maar als ik moet kiezen tussen of niet op hakken lopen en niet sporten of wel op hakken lopen en wel sporten dan is de keuze snel gemaakt
Oud 04-05-2012, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Wat is er aan de hand dan?
Ik kon niet werken en sporten zonder pijn te krijgen aan mijn knie, en het blijkt dat dat komt omdat mijn knieën overstrekken en mijn linkerkuitspier iets te kort was, en dan ging de aanhechting van die spier in mijn knie irriteren.
Oud 04-05-2012, 11:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik kon niet werken en sporten zonder pijn te krijgen aan mijn knie, en het blijkt dat dat komt omdat mijn knieën overstrekken en mijn linkerkuitspier iets te kort was, en dan ging de aanhechting van die spier in mijn knie irriteren.
O wat irritant
Oud 04-05-2012, 11:51
Verwijderd
Ach ik ben koppig genoeg om gewoon te blijven werken maar echt fijn is het niet. Maar het is nu al veel beter dan het was, ik heb nu vaak pas helemaal aan het einde van de dag last, als ik even heb gezeten.
Oud 04-05-2012, 11:52
Verwijderd
Het was goede kibbeling en er zat zowaar een aantal artsassistenten en een co in de kantine bij wie ik kon aanschuiven ik was vergeten dat het meivakantie is. Er worden minder mensen 's vrijdags acuut ziek als het vakantie is. Natuurlijk is dat niet zo en worden ze wel ziek, maar als ze dan hun huisarts bellen en ze blijken naar een vervanger te moeten, besluiten ze tot maandag te wachten.
De maandag na een vakantie zijn er dan ook extra veel mensen acuut ziek, en ze zijn ook extra ziek.
Oud 04-05-2012, 11:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nom, kibbeling
Oud 04-05-2012, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik voel me een beetje viezig, dus sleep me toch maar even van de bank naar de douche
Oud 04-05-2012, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Nom, kibbeling
Oud 04-05-2012, 12:26
Verwijderd
Ik maakte net een scheikunde-examen en het ging best wel goed. En studielink wilde me vandaag wél laten inschrijven voor mijn studie. Ik word er wel vrolijk van als allemaal dingetjes goed gaan.
Oud 04-05-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Het was goede kibbeling en er zat zowaar een aantal artsassistenten en een co in de kantine bij wie ik kon aanschuiven ik was vergeten dat het meivakantie is. Er worden minder mensen 's vrijdags acuut ziek als het vakantie is. Natuurlijk is dat niet zo en worden ze wel ziek, maar als ze dan hun huisarts bellen en ze blijken naar een vervanger te moeten, besluiten ze tot maandag te wachten.
De maandag na een vakantie zijn er dan ook extra veel mensen acuut ziek, en ze zijn ook extra ziek.
Ja en dan moeten ze ook allemaal bloed laten prikken . Normaal gesproken kon stond ik altijd binnen 10 minuten weer buiten als ik bloed ging laten prikken, maar de maandag na de vakantie was ik wel een uur zoet daar.
Oud 04-05-2012, 13:03
Carn
Carn is offline
Ben toch wel een beetje sip als ik dit lees over mn vorige werkgever
http://www.nrc.nl/nieuws/2012/05/04/...unner-records/
Oud 04-05-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-05-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ik maakte net een scheikunde-examen en het ging best wel goed. En studielink wilde me vandaag wél laten inschrijven voor mijn studie. Ik word er wel vrolijk van als allemaal dingetjes goed gaan.
Fijn is dat
Oud 04-05-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Oei, jeugdsentiment
Oud 04-05-2012, 13:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oei, jeugdsentiment
Hehe Nahja ik heb er een leuke tijd gehad, en was bezig met een vaste baan daar totdat mn huidige job zei "kom maar hier werken voor meer geld en een vast contract" . Nu daar dus wel blij om, anders zat ik nu zonder werk .
Oud 04-05-2012, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Hehe Nahja ik heb er een leuke tijd gehad, en was bezig met een vaste baan daar totdat mn huidige job zei "kom maar hier werken voor meer geld en een vast contract" . Nu daar dus wel blij om, anders zat ik nu zonder werk .
Hoewel ik met Roadrunner toch aanmerkelijk minder heb dan bijvoorbeeld Candlelight en (oude school) 4AD vind ik het toch sneu
Oud 04-05-2012, 13:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
*le awake*
Oud 04-05-2012, 13:34
Carn
Carn is offline
tijd voor een nieuwe wallpaper

Oud 04-05-2012, 13:36
Verwijderd
ik zat ook al door die verzameling te bladeren meuie pleutjes. Hallo sog. Ik heb gekozen voor de simpele homer die flierp doet op een groene achtergrond
Oud 04-05-2012, 13:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
homer die flierp doet?
Oud 04-05-2012, 13:42
Verwijderd
Hoe is het met de bebe, Klaver?
Oud 04-05-2012, 13:43
Verwijderd
flierp ja deze bedoel ik
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg toBKvh.jpg (30.9 KB, 2x gelezen)
Oud 04-05-2012, 13:44
Verwijderd
Bebe gaat goed! Ze is lief en goedlachs en slaapt nu al beter dan Groot Kind. Die wordt nog altijd meermaals brullend wakker 's nachts ;x
Oud 04-05-2012, 13:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
flierp ja deze bedoel ik
Bij flierp denk ik altijd aan Katrien.
Oud 04-05-2012, 13:56
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ik moest hier wel om lachen!
Ik vind het knap dat jouw posts zo positief blijven Lentekriebel Zijn er nu wel leuke mensen bij jou op de afdeling? (ik lees hier af en toe stiekem mee, dus ik heb je verhaal wel een beetje gevolgd)
Oud 04-05-2012, 14:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, is Klaverhap Gnork Kom ik nu pas achter
Oud 04-05-2012, 14:09
Verwijderd
Ik ben ook niet zo aanwezig meer, dus ach. Alleen op dagen dat ik aan m'n scriptie werk!
Oud 04-05-2012, 14:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oei, vacatures waarvoor je moet bellen ipv gewoon je cv opsturen. Ik vind dat heel eng iemand tips?
Oud 04-05-2012, 14:36
Carn
Carn is offline
ja, gewoon bellen, niet te snel praten en desnoods even van te voren wat kernwoorden opschrijven op een spiekbriefje wat je wil vertellen. Je bent potverdomme een volwassen persoon
Oud 04-05-2012, 14:36
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oei, vacatures waarvoor je moet bellen ipv gewoon je cv opsturen. Ik vind dat heel eng iemand tips?
- Telefoon pakken
- Nummer intoetsen

*wachten tot beltoon voorbij is*

bedrijf: Hallo, bedrijf X, met Ingrid
jij: Hallo, met Little Phoebe, ik bel naar aanleiding van de vacature voor X die ik *hier* zag
Ingrid: k, cool story - *le doorverbind*
jij: kthnxbye bro
Derpina: Hallo, met Derpina.
jij: Hallo, met Little Phoebe, ik bel naar aanleiding van de vacature voor X die ik *hier* zag, en ik zou daar graag op willen solliciteren
Derpina: Oke, nou blalalalala, wat voor opleiding heb je, welke werkervaring heb je,
jij: nou, dittum, dattum, ik ben gemotiveerd, want, het lijkt me leuk, want, ik heb ervaring, want, ik wil graag mijn motivatie toelichten in een gesprek
Derpina: prima, kom maar langs

Regels voor berichten