Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2012, 19:29
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
is dat HDR of...?
HDR ja
Oud 05-05-2012, 19:30
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Wat? Waarom ga je ze zo lame bewerken? Ze zijn toch goed zoals ze zijn?
Dit noem je lame?
Oud 05-05-2012, 19:30
Verwijderd
Sorry, ik vind je ruine-foto echt wanstaltig zo. Hoop niet dat je al je foto's zo bewerkt, want de reden daarvan ontgaat me...?
Oud 05-05-2012, 19:31
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Sorry, ik vind je ruine-foto echt wanstaltig zo. Hoop niet dat je al je foto's zo bewerkt, want de reden daarvan ontgaat me...?
Dit is de enige die ik zo heb gedaan, ik ga wel ook nog een andere in miniatuur bewerken denk ik.
Oud 05-05-2012, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Dit is de enige die ik zo heb gedaan, ik ga wel ook nog een andere in miniatuur bewerken denk ik.
Oke, zelluf weten!
Oud 05-05-2012, 19:33
mollerator
mollerator is offline
Citaat:
Oke, zelluf weten!
jonge, je hebt echte de artistieke vaardigheden van Karel Appel.
Oud 05-05-2012, 19:33
Verwijderd
Citaat:
jonge, je hebt echte de artistieke vaardigheden van Karel Appel.

Prima hoor.
Oud 05-05-2012, 19:41
mollerator
mollerator is offline
Wat was die site dat je die miniaturen kon maken?
Oud 05-05-2012, 19:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Awh, wat een kleine handjes, Steffie

[afbeelding]

Mijn legendary LED-lamp en een aanstekert d'r naast.
Wut, een foto van Quiniano heb ik jou al eerder gezien?

Citaat:
Ik ben een stuk contenter met m'n ruine foto

[afbeelding]
Ik zat echt 20 seconden te denken "ruine, ruine, wat is een ruine..?" voordat het kwartje viel
Oud 05-05-2012, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Wat was die site dat je die miniaturen kon maken?
http://tiltshiftmaker.com

You're welcome.
Oud 05-05-2012, 19:45
mollerator
mollerator is offline
Thanks, mate.
Oud 05-05-2012, 20:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dat bevrijdingsconcert, allemaal heel leuk en alles, maar die lame moderne dans erbij Moet dat nou echt?

Oud 05-05-2012, 20:18
Verwijderd
Moderne dans is echt vreselijk ja. Ik vind dat in van die dansprogramma's ook altijd kut. Dat gedweil over die vloer altijd.
Oud 05-05-2012, 20:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond vooral het 5-voor-5-moment echt vreselijk. Het hele land schakelde over naar Haarlem met Nick en Simon en mensen die gedichten (?) gingen voorlezen. Van het mens dat het in Groningen presenteerde moesten we steeds Nick en Simon en die andere mensen een applaus geven alsof je gaat applaudisseren als je tv kijkt ofzo. Wat een onzin. En toen werden die rood-wit-blauwe sliertdingen ook nog veel te vroeg afgeschoten en er dus helemaal niks gebeurde na het drie-twee-één-moment. Anti-climax
Oud 05-05-2012, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vond vooral het 5-voor-5-moment echt vreselijk. Het hele land schakelde over naar Haarlem met Nick en Simon en mensen die gedichten (?) gingen voorlezen. Van het mens dat het in Groningen presenteerde moesten we steeds Nick en Simon en die andere mensen een applaus geven alsof je gaat applaudisseren als je tv kijkt ofzo. Wat een onzin. En toen werden die rood-wit-blauwe sliertdingen ook nog veel te vroeg afgeschoten en er dus helemaal niks gebeurde na het drie-twee-één-moment. Anti-climax
Hier was het wel ok! Ik vond dat oude vrouwtje intens lief. De sliertdingen hadden hier ook wat issues ja

Edit: het hielp waarschijnlijk een hoop dat hier niet werd verzocht tot applaus
Oud 05-05-2012, 20:51
Verwijderd
Prima dagje hier, al met al
Oud 05-05-2012, 21:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hier was het wel ok! Ik vond dat oude vrouwtje intens lief. De sliertdingen hadden hier ook wat issues ja

Edit: het hielp waarschijnlijk een hoop dat hier niet werd verzocht tot applaus
Die vrouw was vast heel lief, ja, maar als je zo'n verhaal op een scherm ziet/hoort en trouwens eigenlijk niet echt kunst verstaan wat er wordt gezegd en het eigenlijk dan ook nog best lang duurt enzo, dan werkt het niet echt Ze hadden gewoon hier Groningers op het podium moeten zetten om iets te zeggen, dan voel je je als publiek tenminste enigszins betrokken
Oud 05-05-2012, 21:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gvd wat is chorizo-zuurkool ovenschotel toch lekker.
Oud 05-05-2012, 21:50
Verwijderd
You're welcome
Oud 05-05-2012, 21:59
Verwijderd
Hoe begroeten jullie je ouders? Ik ken iemand die 3 zoenen geeft, en dat vind ik zo vreemd afstandelijk.
Oud 05-05-2012, 22:05
Verwijderd
1 kus op de wang meestal. Soms 'hoiiii'.
Oud 05-05-2012, 22:09
Verwijderd
Inderdaad. Met m'n vader trouwens alleen een afstandelijk hoi, maar goed, dat ben ik.
Oud 05-05-2012, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Dat bevrijdingsconcert, allemaal heel leuk en alles, maar die lame moderne dans erbij Moet dat nou echt?

[afbeelding]
Citaat:
Moderne dans is echt vreselijk ja. Ik vind dat in van die dansprogramma's ook altijd kut. Dat gedweil over die vloer altijd.
Ptss.
Oud 05-05-2012, 22:31
Verwijderd
He, Neil Patrick Harris is homo. Dat wist ik helemaal niet.

Oud 05-05-2012, 22:34
Verwijderd
Ik wel. Z'n kinderen heten Harper en Gideon.
Oud 05-05-2012, 22:36
Verwijderd

Kijk dit!
Oud 05-05-2012, 22:42
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Intens leuk zijn ze ja, met hun baby's.
Oud 05-05-2012, 23:41
Verwijderd
Nouja, intens leuk, het kan me verder niet zoveel schelen. Stellen met kinderen, nou en. Maar het is wel onverwacht! Net zoals je ook niet verwacht dat de stem van Darth Vader deze meneer is:

Met z'n appelwangetjes
Oud 05-05-2012, 23:41
Verwijderd
Hij deed ook de stem van Mufasa.
Oud 05-05-2012, 23:49
Verwijderd
Wist ik ook, James Earl Jones.
Oud 05-05-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Nouja, intens leuk, het kan me verder niet zoveel schelen. Stellen met kinderen, nou en. Maar het is wel onverwacht! Net zoals je ook niet verwacht dat de stem van Darth Vader deze meneer is:

[afbeelding]

[afbeelding]

Met z'n appelwangetjes
Die baby's waren een beetje sarcastisch. Ik bedoel gewoon 2 mooie mannen, nom, intens leuk ik wil ze graag allebei in mijn bed
Oud 06-05-2012, 00:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Met z'n appelwangetjes
Dat is toch ALGEMEEN BEKEND?
Oud 06-05-2012, 00:50
Verwijderd
Niet bij mij! Maar goed, ik sta sowieso zelden stil bij acteurs, geloof ik. Ze zijn instrumenten in een verhaal. Ik herken ze vaak niet eens als ze andere rollen spelen.
Oud 06-05-2012, 00:54
Verwijderd
Al ligt dat laatste misschien ook aan dat ik überhaupt erg slecht ben in gezichten herkennen. Ik was in mijn propedeusejaar een keer op iemands feestje en daar was een jongen die me vagelijk bekend voorkwam. Dus ik vroeg waar ik hem van kende, en toen bleek dat ik twee jaar bij hem in de klas had gezeten.

Ook echt in V5 en V6, niet eens in de brugklas ofzo.
Oud 06-05-2012, 01:11
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik dacht dat dus wel he, dat het miniporties waren, zoals single-serving boter enzo. Maar ja, wist ik veel, ik kom niet zo vaak in de AH.
mijn vriendin dacht dat het een soort 'vakantie-mini's' waren en was bijzonder teleurgesteld dat het doosje hagelslag leeg was, dacht dat er tijdens het vullen iets mis was gegaan en flikkerde het weg :')
Oud 06-05-2012, 03:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

[afbeelding]
Hij straalt het gelukkig ook niet uit verder

Citaat:
Dat is toch ALGEMEEN BEKEND?
Ik weet dat ook pas een half jaar ofzo hoor

Ik zou wel graag mijn voicemail door hem laten inspreken. Als Mufasa, niet als Darth Vader natuurlijk.

Maar nu, slapen. Het is al vet laat!
Oud 06-05-2012, 03:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, btw zus, ik heb weer mini's. Ik neem ze volgende keer wel mee

Trusten!
Oud 06-05-2012, 07:53
Verwijderd
Ik val ook echt altijd alleen maar op homo's he. Die twee hierboven zijn echt intens knap en gisteren keek ik ook al een film waarvan ik de man heul tof vond, maar ja! Homo!
En ik ben ook echt al twee keer heul verliefd geweest op jongens die homo bleken te zijn.
Oud 06-05-2012, 07:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja hoor. Ik had een medestagiair gemaild dat ik vanmiddag wel wilde helpen met barbies uitpakken, belt ze me nu net om fucking kwart voor negen Wie gaat nou mensen bellen op zondagochtend na bevrijdingsdag (ja oke, ik was gisteravond gewoon thuis, maar dat wist zij niet) om KWART VOOR NEGEN
Oud 06-05-2012, 07:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
En goedemorgen
Oud 06-05-2012, 08:00
Verwijderd
haha goedemorgen! Ook al geloof ik niet dat jij zo'n goede morgen hebt.
Oud 06-05-2012, 08:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ach jawel hoor, ik zeur alleen een beetje
Oud 06-05-2012, 08:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
En ik heb (alweer) niet zo goed geslapen, dus dat sucks.
Oud 06-05-2012, 08:09
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Nou, het feestje gister was nog wel leuk. Ik raakte een beetje gefrustreerd omdat meneer ex m'n blik ontweek en alsnog totaal negeerde, ook al wist hij dat ik er was en dat soort dingen. Maar goed, waarschijnlijk vind ik het vooral irritant omdat het net uit is met mijn vriendjeh. Het was uiteindelijk niet zo'n gezellige avond.
Oud 06-05-2012, 08:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Stom zeg
Oud 06-05-2012, 08:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Douchetaim.
Oud 06-05-2012, 08:20
Verwijderd
Citaat:
En ik heb (alweer) niet zo goed geslapen, dus dat sucks.
ah dat is niet fijn. Ik slaap ook al een tijdje slecht. Als je ineens alle tijd van de wereld hebt om te piekeren blijken er ineens gebeurtenissen te zijn die je toch niet helemaal goed verwerkt hebt. En men ging voor mij uitzoeken of ik slaapmedicatie mocht, maar die werken voor een groot deel spierverslappend, dus dat durft ze niet aan. Ik heb gisteren melatonine gekregen en vannacht heb ik best ok geslapen, dus ik hoop dat dat betekent dat die pilletjes werken
Oud 06-05-2012, 08:21
Verwijderd
Oi, ik heb een beetje de zenuwen in mijn lijf want mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend! En het kan net zo goed nog twee weken duren, maar ik ben toch al een beetje gezond gespannen
Oud 06-05-2012, 08:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ah dat is niet fijn. Ik slaap ook al een tijdje slecht. Als je ineens alle tijd van de wereld hebt om te piekeren blijken er ineens gebeurtenissen te zijn die je toch niet helemaal goed verwerkt hebt. En men ging voor mij uitzoeken of ik slaapmedicatie mocht, maar die werken voor een groot deel spierverslappend, dus dat durft ze niet aan. Ik heb gisteren melatonine gekregen en vannacht heb ik best ok geslapen, dus ik hoop dat dat betekent dat die pilletjes werken
Ik heb al melatonine, maar dat helpt vooral met inslapen en niet met doorslapen. Ik word dus steeds 's nachts wakker en dan ook echt wákker. Ik krijg misschien ook slaapmediactie. Maar dat vind ik stiekem wel een beetje eng ofzo, ik weet niet zo goed waarom.

Citaat:
Oi, ik heb een beetje de zenuwen in mijn lijf want mijn schoonzusje is vandaag uitgerekend! En het kan net zo goed nog twee weken duren, maar ik ben toch al een beetje gezond gespannen
Wat leuk en spannend
Oud 06-05-2012, 08:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat 'nieuwe' nummer van Train he, wat een gedrocht van een lied is dat

Regels voor berichten