Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2012, 08:41
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ja, nu ga ik het opzoeken.
Hmm ja daar is inderdaad weinig aan.
Oud 06-05-2012, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Hoe begroeten jullie je ouders? Ik ken iemand die 3 zoenen geeft, en dat vind ik zo vreemd afstandelijk.
Dat doe ik meestal ook
Citaat:
Nouja, intens leuk, het kan me verder niet zoveel schelen. Stellen met kinderen, nou en. Maar het is wel onverwacht! Net zoals je ook niet verwacht dat de stem van Darth Vader deze meneer is:

[afbeelding]

[afbeelding]

Met z'n appelwangetjes
Wat aparrrrt die blauwe ogen
Oud 06-05-2012, 08:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, nu ga ik het opzoeken.
Hmm ja daar is inderdaad weinig aan.
Ik hield vroegah intens veel van Drops of Jupiter (kan ik nog steeds meezingen ).
Oud 06-05-2012, 08:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik geef m'n ouders één kus op de wang of een knuffel Ben geen fan van de drie zoenen, de dat alleen bij m'n opa en oma en de rest van de familie.
Oud 06-05-2012, 08:54
Cherry Springs
Ik vind hun liedjes best wel veel op elkaar lijken, eigenlijk.

Ik geef mijn ouders dikke knuffels. Mijn vader geeft me soms een kus op de wang, maar ik prefereer knuffels toch wel.
Oud 06-05-2012, 08:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ach ja, die liedjes lijken waarschijnlijk ook heel veel op elkaar. Waarschijnlijk alleen het verschil dat ik niet zo'n goede muzieksmaak had op m'n vijftiende
Oud 06-05-2012, 08:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu ook nog niet trouwens. Maar ben me er nu van bewust
Oud 06-05-2012, 09:05
Cherry Springs
Nou, ik was op mijn vijftiende gigantisch fan van maroon 5. Ik kende alle bandleden bij hun volledige naam, inclusief alle voornamen.
Oud 06-05-2012, 09:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 06-05-2012, 09:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ach ja, ik luisterde naar Sum 41 en Blink 182.
Oud 06-05-2012, 09:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oke, ik ben naar het museum, toedels!
Oud 06-05-2012, 09:23
Cherry Springs
Ik wilde ook naar het museum, maar ik werk pas om 1 uur.
Oud 06-05-2012, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Hoe begroeten jullie je ouders? Ik ken iemand die 3 zoenen geeft, en dat vind ik zo vreemd afstandelijk.
Binnenlopen en zeggen "Ey luitjes, sup?" en dat was het eigenlijk wel. De enige die ik wel een 'pakkerd' gaf was.........

Citaat:
Ik geef m'n ouders één kus op de wang of een knuffel Ben geen fan van de drie zoenen, de dat alleen bij m'n opa en oma en de rest van de familie.
Oma, inderdaad! Maar oma was dan ook zo'n oma die de kleinkinderen tot 'n jaar of 20 nog snoepjes gaf bij vertrek <3 Tot hilariteit van opa die wel 'ns mompelde "Hennie, die blagen zijn volwassen mensen, die hoeven geen mini-Snickers meer.." Wat oma stoïcijns negeerde natuurlijk want daar zijn het oma's voor

Citaat:
Dat 'nieuwe' nummer van Train he, wat een gedrocht van een lied is dat
Citaat:
Ik hield vroegah intens veel van Drops of Jupiter (kan ik nog steeds meezingen ).
De muziek van Train doet vermoeden dat de band zich heeft laten inspireren door de tweede wereldoorlog; een heel album afluisteren is ongeveer het equivalent van een ritje richting Birkenau.
Oud 06-05-2012, 12:12
Miekje*
Miekje* is offline
Meh, huiswerk maken op een mooie dag als vandaag .
Oud 06-05-2012, 12:15
Verwijderd
De hackers die claimen persoonsgegevens buitgemaakt te hebben bij de Belgische kredietverlener Elantis, hebben de geëiste hoeveelheid losgeld na het verstrijken van een eerdere deadline verlaagd tot 35.000 euro. Elantis blijft weigeren te betalen.

Wát een faalhazen zeg De logische koers is toch op z'n minst een waarschuwingsschot lossen in de zin van een tipje van de sluier oplichten? Als je eisen gaat bijstellen neemt niemand je toch serieus, suffe nerds
Oud 06-05-2012, 12:21
Verwijderd
Ik geef mijn ouders wel drie zoenen .
Oud 06-05-2012, 12:24
Verwijderd
hv'er net aan tafel: "Ben je pas 3 jaar hier? Ik heb het gevoel dat je inmiddels ook wel tot het meubilair hier hoort." PAS 3 jaar? Alsof dat nog niet lang genoeg is. En meubilair? Nou bedankt!
Oud 06-05-2012, 12:25
Verwijderd
Ik heb er gisteren lang over nagedacht maar ik vind 3 zoenen vooral beleefd. Ik vind het daarom ook vreemd als mensen hun vrienden zo begroeten. Eigenlijk vind ik het alleen geschikt als felicitatie of voor mensen die je iets minder goed kent ofzo.
Maar om nou je ouders zo te begroeten. Vind ik raar afstandelijk.
Oud 06-05-2012, 12:27
Verwijderd
Ja, vrienden kijken me ook wel eens raar aan. Voor mij is het meer iets wat je doet bij mensen die je niet elke dag ziet. En daar horen mijn ouders bij. En sommige vrienden ook.
Misschien ben ik ook wel een beetje raar...
Oud 06-05-2012, 12:33
Verwijderd
Mensen die hun vrienden/ouders op de mond zoenen vind ik trouwens weer te ver gaan.
Ik vind geloof ik alleen een kus op de wang en/of knuffel acceptabel.
Oud 06-05-2012, 12:34
Verwijderd
Ik zeg altijd gewoon 'hoi!' en dat was het
Oud 06-05-2012, 12:42
Verwijderd
Citaat:
hv'er net aan tafel: "Ben je pas 3 jaar hier? Ik heb het gevoel dat je inmiddels ook wel tot het meubilair hier hoort." PAS 3 jaar? Alsof dat nog niet lang genoeg is. En meubilair? Nou bedankt!
Heh, ouch
Oud 06-05-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
3. Inna - Amazing
Ehrm
Oud 06-05-2012, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg altijd gewoon 'hoi!' en dat was het
Dit.
Oud 06-05-2012, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er gisteren lang over nagedacht maar ik vind 3 zoenen vooral beleefd. Ik vind het daarom ook vreemd als mensen hun vrienden zo begroeten. Eigenlijk vind ik het alleen geschikt als felicitatie of voor mensen die je iets minder goed kent ofzo.
Maar om nou je ouders zo te begroeten. Vind ik raar afstandelijk.
Ja het is ook zo'n beleefdheidsding. Ik heb er ook nogal een hekel aan. Maar Zo Gaan Die Dingen Nu Eenmaal.
Oud 06-05-2012, 12:48
Verwijderd
Mijn scriptie telt al bijna 4400 woorden het wordt nog eens wat. Nu nog moed verzamelen om de uni en mijn begeleider te bellen
Oud 06-05-2012, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ja het is ook zo'n beleefdheidsding. Ik heb er ook nogal een hekel aan. Maar Zo Gaan Die Dingen Nu Eenmaal.
Maar je gaat bij je ouders toch niet zoenen uit beleefdheid? Dat doe je alleen bij verre tantes of kennissen, en dan weet je allebei dat het een beleefdheidsding is wat verder 0,0 betekent. Bij je ouders is het toch wat oprechter, dus dan doe je toch gewoon 1 kus ofzo?
Oud 06-05-2012, 12:51
Verwijderd
Ik hou maar voor ogen dat wanneer het klaar is, ik aangesproken moet worden met de weledelgestrenge vrouwe. HOE GAAF IS DAT. Ga ik natuurlijk ook eisen van mijn omgeving, dat ze me voortaan zo noemen. heb ik tenminste nog wat aan dat diploma.
Oud 06-05-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Maar je gaat bij je ouders toch niet zoenen uit beleefdheid? Dat doe je alleen bij verre tantes of kennissen, en dan weet je allebei dat het een beleefdheidsding is wat verder 0,0 betekent. Bij je ouders is het toch wat oprechter, dus dan doe je toch gewoon 1 kus ofzo?
1 kus zou dan voor mij net zo goed uit beleefdheid zijn, ik heb helemaal niet de behoefte andere mensen dan mijn man en kinderen te knuffelen of te kussen maar ik ga ook niet krampachtig autistisch weigeren mee te doen aan dat soort praktijken, dus ja.
Oud 06-05-2012, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ehrm
Joh, ik heb wel ergere dingen op m'n iPod staan Ik heb vooral onderweg muziek opstaan, en dan kan ik wel een nocturne van Chopin erop zetten, maar daarvan krijg je niet echt SPIRIT hè, als je moet fietsen ofzo.
Oud 06-05-2012, 12:54
Verwijderd
even pauze met kutmuziek

Oud 06-05-2012, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Oh, en dit trouwens!
Oud 06-05-2012, 12:59
Verwijderd
en hoppa!

Oud 06-05-2012, 13:00
Verwijderd
Citaat:
en hoppa!

Oud 06-05-2012, 13:00
Verwijderd
Ik was anti Drops of Jupiter dat nummer vonden de hippe populaire meisjes uit mijn klas gewéldig, dus ik als rebelse alto moest me daar natuurlijk tegen afzetten
Oud 06-05-2012, 13:01
Verwijderd
Huh, sinds wanneer staat het filmpje ook in de quote?
Oud 06-05-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Huh, sinds wanneer staat het filmpje ook in de quote?
Ja dat vind ik toch ook wel even heel vreemd!
Verwijderd
Citaat:
Joh, ik heb wel ergere dingen op m'n iPod staan Ik heb vooral onderweg muziek opstaan, en dan kan ik wel een nocturne van Chopin erop zetten, maar daarvan krijg je niet echt SPIRIT hè, als je moet fietsen ofzo.
Begrijp ik! Maar eh, INNA..

Probeer nocturne nummer 2 in C-klein van John Field trouwens eensch, daar heeft Chopinnepin de mosterd vandaan gehaald
Verwijderd
Welke film zal ik kijken:

West Side Story
Le premier jour du reste de ta vie
Delicatessen
Mary and Max
Oud 06-05-2012, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Chopinnepin
Verwijderd
Ik ken alleen Mary and Max. Die was goed. Wel een beetje ..gloomy.
Verwijderd
Ik was ook een rebelse alto, maar ik luisterde wel naar drops of jupiter . Ik had juist het idee dat dat een beetje een alto liedje was?
Verwijderd
Zo, nog een Sir Mix-a-lot en ik kan er weer even tegenaan
Oud 06-05-2012, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Ik was anti Drops of Jupiter dat nummer vonden de hippe populaire meisjes uit mijn klas gewéldig, dus ik als rebelse alto moest me daar natuurlijk tegen afzetten
Het is dan ook gewoon een draak van een band. Dat heeft niets met puberaal afzetten te maken maar met muziek waarderen voor wat het is
Oud 06-05-2012, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Het is dan ook gewoon een draak van een band. Dat heeft niets met puberaal afzetten te maken maar met muziek waarderen voor wat het is
Hebben ze nog meer nummers dan? DoJ vind ik stiekem wel een zeiknummer ja, maar dat vind ik vaak van muziek.
Oud 06-05-2012, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Zo, nog een Sir Mix-a-lot en ik kan er weer even tegenaan
I Like Big Butts! Baby Got Back!
Verwijderd
Ik vond het wel raar dat Hey Soul Sister van hen bleek te zijn. Klonk als een of ander Bruno Mars-liedje.
Verwijderd
Zal ik West Side Story dan gewoon maar eens kijken? Ben wel benieuwd.
Oud 06-05-2012, 13:09
Verwijderd
Bruno Mars
Oud 06-05-2012, 13:10
Verwijderd
Jezus, hij duurt 2,5 uur

Ik heb zo'n hekel aan lange films he. Zo lang kan ik mijn aandacht er toch helemaal niet bijhouden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten