Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb btw vannacht in het coolste 'huis' evar geslapen. Oude voetbalkantine met dus 2 voetbalvelden als tuin en binnenin een caravan (creatieve scheidingswand) een houtkachel en 2 motorfietsen naast m'n bed. <3
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Graak, deze versie van Word kan geen voetnoten doen :') handig bij juridische teksten, die bestaan voor 75% uit voetnoten.
Mijn voorraad concentratie begint een beetje uitgeput te raken ![]() Koffietijd! met: p.s. Kent iemand West Wing? Leuk? Niet leuk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En, ik lig nu zo comfortabel als maar kan, ook al kijk ik dan op m'n laptop! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik had een logee en die moest vanochtend super vroeg weer weg, dus ik was al om half acht klaarwakker. Eigenlijk best wel eens fijn op een zondag om de hele dag tijd te hebben voor leuke dingen
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
// Teh fuck, guys. Teh fuck ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Je haren even snel wassen in de wasbak omdat je te lui bent om te douchen is superb en wel om dit: wanneer er water in je oor stroomt omdat de kraan er met z'n straal vól op staat te tetteren verlies je 'n groot deel van je gehoor en zit je oor vol water. Vet irritant. Maar dan komt het; als je dan je hoofd kantelt zodat het eruit loopt levert dat altijd zo'n curieuze, plezierige sensatie op
![]() ![]() |
![]() |
|
De Surinaamse president Desi Bouterse zegt niet te snappen waarom er zoveel ophef wordt gemaakt over de zogeheten Decembermoorden in 1982. Militairen onder leiding van Bouterse schoten toen 15 politieke tegenstanders dood.
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb er eigenlijk nooit een seconde van gezien, maar ik kwam er even voorbij, en hoorde meteen dat. :')
Ik vind dansprogramma's best leuk hoor (naja, niet als er een overdaad aan moderne dans en vaag gedoe bij zit ![]() |
![]() |
|
|