![]() |
||
Citaat:
Overigens denk ik dat jouw maagdelijkheid niet je grootste probleem is; dat is je onzekerheid. Probeer daar iets aan te doen. Waar schaam je je precies voor? |
![]() |
|
ja maar als ik dan op die leeftijd een jongen tegenkom en ik moet zeggen dat ik nog maagd ben, dan lacht hij me zoiezo uit. altijd hetzelfde.
Ja gewoon mijn lijf, vind mezelf echt te dik en niet mooi. Wil er wel overheen stappen maar kan daar tijdens de seks geen schijt aan hebben denk ik. Er zijn wel situaties voorgekomen dat ik seks wou hebben met een jongen maar het niet durfde omdat ik dacht dat hij me dan lelijk vond |
![]() |
||
Citaat:
En als je al met een jongen loopt te zoenen/friemelen/whatever, denk je dat echt dat 'ie je lelijk vindt? Als hij je lelijk zou vinden, zou hij ook niet met je zoenen. En je moet niet proberen om zomaar seks te hebben met mensen. Zodra je een relatie hebt en je vertrouwt elkaar, dan kom je er ook vanzelf achter dat je helemaal niet onzeker hoeft te zijn en dat die jongen je leuk vindt zoals je bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: Vowel was me voor ;p |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Hoe oud was jij? iemandyolo | 112 | 24-08-2015 21:35 | |
Seksualiteit |
Wanneer was je !e keer? Verwijderd | 4 | 22-04-2010 18:30 | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Drugs & Alcohol |
enquete softdrugs OOK VOOR NIET-GEBRUIKERS! 'SunShinee_ | 22 | 26-03-2010 08:34 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Seksualiteit |
Hoe oud was jij... amoblaz | 52 | 14-10-2003 11:22 |