Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2012, 15:58
Verwijderd
Nouja, dan moet je inderdaad maar gewoon denken elke keer als het pijn doet: "gelukkig heb ik er geen ijsklontje op gedaan"

Of pijnstillers zou je kunnen nemen, maar om dat nou al te doen voor een zeurende verstandskies, dan blijf je bezig als het te veel pijn doet om normaal te kunnen eten zou dat wel een optie zijn.
Advertentie
Oud 08-05-2012, 15:59
Verwijderd
Een band van wat gasten die ik ken heeft zojuist een eerste track officieel op het web gelanceerd, check die shit! Oh, als je niet van metal/grunts houdt; laat dan maar.

http://www.reverbnation.com/play_now/song_13168840
Oud 08-05-2012, 15:59
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan nog aan de andere kant eten, dus dat gaat prima . En pillen .
Oud 08-05-2012, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik kan nog aan de andere kant eten, dus dat gaat prima . En pillen .
Kruidnageltje al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd
Oud 08-05-2012, 16:01
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn laatste lessen op school gehad, en dat is wel een beetje een vreemd idee. Ik ben er blij mee dat dit het laatste jaar is, maar het is toch een raar gevoel om de lessen af te sluiten, leraren te bedanken enzo.
Oud 08-05-2012, 16:02
Verwijderd
Ik wil even zeggen dat ik het verkloot de quote topic echt heel stom vind /eerlijk

het is zo flauw en je hebt er niks aan, en het is niet grappig en het is kut om iets te moeten verzinnen.

Dus.
Oud 08-05-2012, 16:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kruidnageltje al geprobeerd? Ik ben wel benieuwd
Nee, die hebben we dus ook niet in huis .
Oud 08-05-2012, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even zeggen dat ik het verkloot de quote topic echt heel stom vind /eerlijk

het is zo flauw en je hebt er niks aan, en het is niet grappig en het is kut om iets te moeten verzinnen.

Dus.
Ik vind het ook echt heeeeel stom ja, maar ik dacht dat ik de enige was
Oud 08-05-2012, 16:06
Verwijderd
Ik ben met Stefenoot en Sann
Oud 08-05-2012, 16:06
Verwijderd
Wie is klaverhap?
Oud 08-05-2012, 16:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gnork
Verwijderd
Gnorkgnork
Verwijderd
Citaat:
Wie is klaverhap?
Gnork/Moz
Verwijderd
Het is mij, Gnork.
Verwijderd
Oh ja dat wist ik stiekem wel!
Verwijderd
Hoe gaat het met Gnorkie en Gnorkelientje?
Verwijderd
Citaat:
Nee, die hebben we dus ook niet in huis .
Emg een huishouden zonder kruidnagel
Verwijderd
o, gelukkig had nog niemand dat gezegd!
Verwijderd
Volgens mij is het gnork
Oud 08-05-2012, 16:08
Verwijderd
Of gnork!
Oud 08-05-2012, 16:08
Verwijderd
ik heb ook geen kruidnagels in huis hoor. Kom nou.

met de junioren gaat alles voortreffelijk
Oud 08-05-2012, 16:09
Verwijderd
Kruidnagel is teh awesome Ooit zal het ook de wereld overnemen.
Oud 08-05-2012, 16:11
Verwijderd
oh gefeliciteerd met je neefje LK
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Emg een huishouden zonder kruidnagel
Wat moet je in godsnaam nog meer met kruidnagels, behalve ze in je vlees prikken en opkauwen als je kiespijn hebt?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb kruidnagel in huis maar gebruik het alleen met sinterklaas, om gluehwein te maken.
Oud 08-05-2012, 16:12
Verwijderd
Dankje! Ik ga hem strakjes even welkom op deze wereld heten
Oud 08-05-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Wat moet je in godsnaam nog meer met kruidnagels, behalve ze in je vlees prikken en opkauwen als je kiespijn hebt?
Eh, ALSOF DAT NIET GENOEG IS Gebruiken voor de stoofpeertjes En 't moet raar lopen wil een willkeurige stamppot er niet enorm van opfleuren En het ruikt lekker
Oud 08-05-2012, 16:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Dus.
Ik vind het ook stom!
Oud 08-05-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook stom!
Oud 08-05-2012, 16:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben net terug uit Lelystad en had oa een afspraak met een arbeidsdeskundige. Ik ga dus bezwaar aantekenen tegen de beslissing van het UWV, maar de kans dat ik gelijk krijg is heel erg klein Maar ik moet wel, want als ik ziek blijf en later weer met het UWV te maken krijg (voor een andere uitkering ofzo) moet ik wel hebben laten zien dat ik het niet eens was met hun beslissing. Maar stom is het wel, want nu moet ik heel veel energie gaan steken in die hele procedure, terwijl het waarschijnlijk niks op gaat leveren
Oud 08-05-2012, 16:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Dus.
Ik vind het juist erg leuk, maar leuker om te lezen dan om in te posten
Oud 08-05-2012, 16:26
Verwijderd
Ik heb zo intens geen zin om nuttige dingen te doen dat ik heb geteld welke nick hoeveel foto's heeft gepost
Oud 08-05-2012, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net terug uit Lelystad en had oa een afspraak met een arbeidsdeskundige. Ik ga dus bezwaar aantekenen tegen de beslissing van het UWV, maar de kans dat ik gelijk krijg is heel erg klein Maar ik moet wel, want als ik ziek blijf en later weer met het UWV te maken krijg (voor een andere uitkering ofzo) moet ik wel hebben laten zien dat ik het niet eens was met hun beslissing. Maar stom is het wel, want nu moet ik heel veel energie gaan steken in die hele procedure, terwijl het waarschijnlijk niks op gaat leveren
Ik voel je pijn. Als ik terugdenk aan alle ellende die mijn broertje heeft gehad met 't UWV.. Als je écht wat mankeert en een bepaalde fatsoensnorm hanteert is het een drama om je gelijk c.q. recht te halen. Terwijl m'n broertje in wachtkamers heeft gezeten en daar gesprékken heeft gehoord.. Schrijnend.
Oud 08-05-2012, 16:28
Verwijderd
Dus dieptepunt van vandaag bereikt, tijd om dingen te gaan doen.
Oud 08-05-2012, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand je helpen met het schrijven van brieven ed? In een conflict met een heel andere organisatie had ik heel veel aan mijn pa die veel tijd stak in van alles uitzoeken en brieven opstellen ed. Gaf mij veel steun en rust moet ik zeggen.
Sterkte!
Oud 08-05-2012, 16:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik voel je pijn. Als ik terugdenk aan alle ellende die mijn broertje heeft gehad met 't UWV.. Als je écht wat mankeert en een bepaalde fatsoensnorm hanteert is het een drama om je gelijk c.q. recht te halen. Terwijl m'n broertje in wachtkamers heeft gezeten en daar gesprékken heeft gehoord.. Schrijnend.
Dankje! En ja, ik heb ook echt stomme verhalen gehoord. De arbeidsdeskundige zei ook dat het doel van het UWV gewoon is om zo min mogelijk uitkeringen te geven, dus dat ze lekker moeilijk doen. En als je dan zoiets 'vaags' als CVS/ME hebt, kunnen ze natuurlijk extra moeilijk doen.

Heeft je broertje uiteindelijk zijn uitkering gekregen?

Citaat:
Ik heb zo intens geen zin om nuttige dingen te doen dat ik heb geteld welke nick hoeveel foto's heeft gepost
Nee zeg. Wilde je even gelijk krijgen?
Oud 08-05-2012, 16:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heb je ook een uitslag? Of laat je ons in spanning?
Oud 08-05-2012, 16:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kan iemand je helpen met het schrijven van brieven ed? In een conflict met een heel andere organisatie had ik heel veel aan mijn pa die veel tijd stak in van alles uitzoeken en brieven opstellen ed. Gaf mij veel steun en rust moet ik zeggen.
Sterkte!
Mijn heel lieve ouders steunen me hierin (en in al het andere) heel erg. Mijn moeder kan goed brieven schrijven, dus ze wil me vast helpen
Oud 08-05-2012, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Mijn heel lieve ouders steunen me hierin (en in al het andere) heel erg. Mijn moeder kan goed brieven schrijven, dus ze wil me vast helpen
Oh dat is wel fijn!
Oud 08-05-2012, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook een uitslag? Of laat je ons in spanning?
Strobe lllll
Leprince l
McKauw llll
Trimm llll
Kat l
Fizzle lllll lll
Norwood ll
Freezer l
Apate llll
LP lll
Sarah ll
CS l
Miekje llll
Moesasji llll
Qandy l
Kikaa l
Crocodile ll
Arpos ll
Records070 l
Michelle ll
Em. l
Lentekriebel ll
Martin llll
Panopticon ll
swalbr l
CR l
Raven ll
Katertje l

= aantal posts waar 1 of meerdere foto's in staan. Ook op hoeveelheid foto's win je het!
Oud 08-05-2012, 16:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Van alle fototopics van dit jaar het gemiddelde?
Ik heb altijd het idee dat McKauw ongeveer om de post een foto post.
Verwijderd
Laatste fototopic Je denkt toch niet dat ik echt alles ga tellen?
Verwijderd
Hoewel :wog:
Verwijderd
:wenkbrauwsmiley:
Oud 08-05-2012, 16:35
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom niet inderdaad
Verwijderd
Ik heb het nu net even serieus overwogen
Verwijderd
Citaat:
Dankje! En ja, ik heb ook echt stomme verhalen gehoord. De arbeidsdeskundige zei ook dat het doel van het UWV gewoon is om zo min mogelijk uitkeringen te geven, dus dat ze lekker moeilijk doen. En als je dan zoiets 'vaags' als CVS/ME hebt, kunnen ze natuurlijk extra moeilijk doen.
Nogal wiedes wanneer er breeduit gelachen wordt in de wachtkamer over welk kutverhaal er nu weer verteld gaat worden zodat ze niet hoeven werken.

Citaat:
Heeft je broertje uiteindelijk zijn uitkering gekregen?
Broerlief heeft uiteindelijk een WAJONG-uitkering gekregen. En die mocht-ie na veel vijven en zessen nog houden ook. Nu nog een competente jobcoach en dan kan-ie weer snel aan de gang ergens.
Verwijderd
Citaat:
Van alle fototopics van dit jaar het gemiddelde?
Ik heb altijd het idee dat McKauw ongeveer om de post een foto post.
No offense lieverd, maar dat hebben mensen dus ook bij jou
Oud 08-05-2012, 16:36
Verwijderd
Wie komt m'n afwas en was doen? 10 euro!
Oud 08-05-2012, 16:36
Verwijderd
En als je m'n spullen inpakt voor m'n minivakantie krijg je er nog 2 euro bij. je moet wel zelf bedenken wat ik mee moet nemen. Ik weet niet waar ik heen ga.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten