Citaat:
Tering wat een pinksterweekend, ik leef ook weer een half jaar minder>.<
En Ezblade, ergens in een topic had je het over (als ik me niet vergis) benzo's(of andere pammetjes) icm alcohol waar je zo dol op was, kun je dat een beetje uitleggen  Kwam ze eigenlijk voor het eerst pas tegen, leek me eigenlijk altijd zo'n cracky iets eigenlijk 
|
ja heb wel van meer mensen gehoord dat ze ook recreatief genomen worden. Dus niet om mee in slaap te vallen. De zweverige slaperige droomtoestand schijnt erg relaxed te zijn, zorgt voor eindeloze bullshitconversaties. Trippen op het wakker blijven op trippen op niet-slapen is dan blijkbaar grappig ofzo. Een van de effecten is dat emoties en stemmingen afgevlakt worden. Je voelt je dus minder blij maar ook minder kut en dat zou dan leuk zijn ofzo.
Ik kan het me niet voorstellen, volgens mij wordt je er gewoon zombie achtig van. Het lijkt me dat je veel minder makkelijk lol kunt hebben ofzo.
De combinatie met alcohol is eigenlijk not done, het zijn allebei downers en die twee middelen versterken elkaar in effect. Niet 1+1=2 maar (1+1)^2. Op den duur kappen je vitale lichaamsfuncties zoals je hart en je longen ermee. Houd daar ff rekening mee ja