Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik wil het nog wel eens doen, als je dat fijn vindt ![]() Ik ben Veerle en 18 jaar, ik woon in het zuiden ![]() En ik doe nu examen VWO, ga volgend jaar de PABO doen in Rotterdam. Verder weet ik niet zoveel over mezelf te vertellen(A) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Overigens, ik twijfel een beetje of ik op een vacature ga reageren en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Mijn vader merkte vanmiddag dus een vacature op bij een zorginstelling. Nou is het zo dat mijn tante daar woont, want ze is zwaar lichamelijk gehandicapt. Het werk betaald beter dan wat ik nu doe, en ik zou het ook heel graag willen doen omdat het best dankbaar werk is. Het punt is dat ik dan natuurlijk veel meer bij mijn tante zou zijn, omdat ik dan na mijn werk even bij haar langs kan enzo. Nu ben ik de afgelopen twee keer dat ik daar kwam helemaal kapot was. Gewoon, van haar toestand, omdat ze nu ziek is. En daarom vraag ik me dan weer af of ik het wel zou moeten doen. Wat vinden/denken jullie? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sowieso, wat is de vacature? Heb je er geen relevante ervaring voor nodig? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het is meer alleen haar situatie hoor. Kijk, voor al die andere mensen is het heel erg uiteraard, maar daar ben ik niet zo kapot van. En mijn tante vind het altijd heel erg fijn als er iemand langskomt. Voor hetzelfde geld is ze van de zomer weer helemaal beter, of er helemaal niet meer natuurlijk. Daarom twijfel ik zo.
|
![]() |
|
|