Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Als de N-term 0 blijft heb ik een 5.8... Wat je een dikke voldoende noemt.
![]() En jij gaat een 7 nogwat halen voor wisk. Dat haal ik nooi! ![]() Echt... Geschiedenis en Nederlands (en Engels, maar dat hebben we nog niet gehad) zijn mijn beste vakken en ik heb waarschijnlijk allebei een 6. Uurgh. Ik ga wiskunde leren. Bah bah. Ik zie het steeds minder zitten. ![]() @ Elmar. : Nee, het antwoord zegt iets anders. Mijn antwoord was trouwens: Hij kiest in de strijd voor Arminius/van Oldenbarnevelt. Het mes van Maurits op de weegschaal kan gezien worden als een messteek in de rug van van Oldenbarnevelt, de maker wilde anoniem blijven, de maker maakte deze prent op een gedicht van Vondel (dat gedicht was niet te positief over Maurits) en Maurits wordt een beetje vijandig, zelfs agressief, afgebeeld. XD Zoiets had ik, maar fout dus. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik dacht dat dat gewoon de gang van zaken was, dat Gomarus aan de winnende hand was. Hmpff. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben niet zo blij momenteel. Dacht dat het redelijk ging, ga ik nakijken, kom ik niet hoger dan een 5,1 bij een N-term van 0,8 (hoop niet dat 'ie lager zal gaan zijn..). Komt er op neer dat ik voor mijn overige vakken hoge cijfers moet gaan halen
![]() Ik vond vooral die vragen over waarom N-V dingen als propaganda gebruikte en de vraag over Karel/Willem zeer vaag trouwens. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Was heel vaag, allebei die vragen! Voor de rest vond ik het verder wel redelijk duidelijk, verder niet echt veel over te klagen. 't Was ook wel moeilijk, maar ik ben dan ook alleen maar goed in feitjes en niet in toepassen. ![]() 't Was wel veel trouwens! |
![]() |
|
![]() |
vraag 16 van Vietnam...
16 maximumscore 2 De juiste volgorde is: 3, 2, 6, 1, 4, 5 Opmerking Als door het wegstrepen van één foutief geplaatst nummer een verder foutloze reeks ontstaat, wordt 1 scorepunt toegekend. ik heb 5, 2, 6, 1, 4, 3 Ik vind dat dat 1 scorepunt is, ik heb namelijk twee getallen omgedraaid. Volgens correctiemodel geen pun, maar dit gaat neem ik aan aangepast worden? edit: keek bij mijn rijtje van Republiek (die is wel goed ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-05-2012 om 14:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Hoi iedereen,
Ik zou je niet teveel aantrekken van de antwoorden op het correctiemodel. Vaak kan je bij geschiedenis op meerdere manieren interpreteren (zoals Gomarus en Arminius dat deden op de visies van Calvijn, haha ![]() Het is maar net hoe jij de bron ziet. Vaak zal jouw leraar je punt wel begrijpen en overleggen met de tweede corrector. Wees dus maar niet bang dames en heren ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
Staatsexamen Verwijderd | 43 | 08-07-2006 12:07 | |
VMBO |
Geschiedenis bagel | 3 | 31-05-2006 21:40 | |
De Kantine |
Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb! hasseltboy | 111 | 09-02-2005 16:33 |