Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2012 / Vwo

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2012, 15:31
Cucumber.
Cucumber. is offline
Mwah, vaak staat er idd wel van 'een voorbeeld van een juist antwoord is', maar ik weet niet of dat met die bronnen ook zo geldt?
Advertentie
Oud 21-05-2012, 15:40
the_ring
Citaat:
Mwah, vaak staat er idd wel van 'een voorbeeld van een juist antwoord is', maar ik weet niet of dat met die bronnen ook zo geldt?
Met bronnen is het juist vaker het geval. Het is maar net welk aspect van de bron jou is opgevallen
Oud 21-05-2012, 15:45
Verwijderd
Ik vind het altijd wel lekker dat er zoveel bronnen (> inzichtsvragen) in geschiedenistoetsen zitten, maar kan me voorstellen dat het juist frustrerend is voor de mensen die heel lang op feiten hebben zitten leren. Ik denk wel dat ik een voldoende heb trouwens, maar vond sommige vragen bij de Republiek en die vraag met Jane Fonda bij Vietnam wel erg vergezocht...
Oud 21-05-2012, 15:46
Cucumber.
Cucumber. is offline
Ach, ik zie 't wel wat er van geschiedenis terecht komt, hoop dat het een beetje meevalt. Ik ga iig niet kijken. Ik ga me nu even focussen op wiskunde, daar moet ik wel een (goede) voldoende voor kunnen halen. :-)
Oud 21-05-2012, 16:24
xVeerle
xVeerle is offline
Het was best wel te doen!
Nagekeken, en heb 49 puntjes, dus bij N-term van 1 = 6,9
Bij N-term van 0 dus 5,9; dat zou zuur zijn Maar ach, Im really happy !!!
Oud 21-05-2012, 16:32
tadaa
Ik leer nooit en nu gewoon super goed geleerd. AND THANK GOD want wat was dat een kut examen. Heb gelukkig wel minimaal 60 punten!
Oud 21-05-2012, 16:45
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Ik leer nooit en nu gewoon super goed geleerd. AND THANK GOD want wat was dat een kut examen. Heb gelukkig wel minimaal 60 punten!
Zo, goed bezig!
Oud 21-05-2012, 16:46
Cucumber.
Cucumber. is offline
Citaat:
Goed gedaan!
Ik durf niet te kijken, hihi. Denk niet dat het zo goed ging, dus ik focus me nu op wiskunde.
Oud 21-05-2012, 17:04
Cucumber.
Cucumber. is offline
Mmmh, ik heb even vluchtig gekeken en zo te zien heb ik de Republiek wel wat beter gemaak t dan Vietnam. Maar 't is zo moeilijk om je eigen antwoorden te beoordelen met het correctiemodel, want er staat heel vaak 'voorbeeld van een juist antwoord' is...

Ik durf er verder niet zo veel over te zeggen, je kunt het gewoon niet goed objectief nakijken. Ik hoop dat de schade meevalt...
Oud 21-05-2012, 18:23
xxVeerle
Citaat:

60?!
Wauwie, da's heeel goed! Je mag trots zijn!
Advertentie

Regels voor berichten