Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2012, 14:41
Martiño
Martiño is offline
Nee, de kleuren zijn niet mooi effen en alles, dan wordt het lelijk
Oud 23-05-2012, 14:41
Verwijderd
Trimm, help me 'ns met dat Google gedoodle En eh, in welke superwinkel ligt die mayosensatie in de schappen?
Oud 23-05-2012, 14:45
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm, help me 'ns met dat Google gedoodle En eh, in welke superwinkel ligt die mayosensatie in de schappen?
Ja, hoe moet ik je daarmee helpen? Dat hoort gewoon op je google pagina te staan. Mss moet je bij je google instellingen kijken ofzo. Heb je zelf een thema geinstalleerd?

En die mayo heb ik gewoon bij de C1000 gekocht.
Oud 23-05-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, hoe moet ik je daarmee helpen? Dat hoort gewoon op je google pagina te staan. Mss moet je bij je google instellingen kijken ofzo. Heb je zelf een thema geinstalleerd?

En die mayo heb ik gewoon bij de C1000 gekocht.

Maar niets is clickable/doable? En als ik op dat Google dingske clicketyclick krijg ik zoekresultaten in plaats van een hip deuntje

C1000! Check. Morgen even langs AH/Coop hadden het niet
Oud 23-05-2012, 14:51
Verwijderd
Xs4all gaat klanten die een Lite-, Basic- of Glas 100-abonnement afnemen zonder extra kosten toegang geven tot Spotify Premium. KPN, eigenaar van Xs4all, biedt al bij diverse internet- en mobiele abonnementen Spotify Premium aan.

Zo krijg ik toch misschien nog wel 'n Spotify-account
Oud 23-05-2012, 14:55
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Maar niets is clickable/doable? En als ik op dat Google dingske clicketyclick krijg ik zoekresultaten in plaats van een hip deuntje
Heb ik ook! En ik heb al IE, Google Chrome en Safari geprobeerd.
Oud 23-05-2012, 14:57
Verwijderd
Citaat:
noedelhap naamzoek, ik voel me een beetje buitengesloten Kun je niet van mijn regenboog een rood-wit-blauw-oranje regenboogje maken ipv rood-geel-groen-blauw?
Citaat:
Oh ik wil ook een EK-avatar
Nog even en Noedel gaat er geld voor vragen
Oud 23-05-2012, 15:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Heb ik ook! En ik heb al IE, Google Chrome en Safari geprobeerd.
Alles ik clickable bij mij! En ik heb Chrome
Oud 23-05-2012, 15:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Bij mij werkt het goed in Firefox. En Chrome ook. Staat er misschien een instelling uit? Hoe is dat ding eigenlijk gemaakt, Flash ofzo?
Oud 23-05-2012, 15:08
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
ohja, misschien is het slim om niet te vergeten te drinken met dit weer! *lampje*
Oud 23-05-2012, 15:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Daar schiet je niks mee op, een kale kip kun je niet plukken, ook al heb je iets waarmee je hem onder druk kan zetten. Als hij al failliet is verklaard is het sowieso onwaarschijnlijk dat je nog betaald krijgt.

Zorg er voor dat je zeker weet dat hij je kan betalen voor je gemaakte uren voordat je ook nog maar één minuut arbeid levert, je zult niet de eerste werknemer zijn die uit semi-loyale overwegingen nog een klus afmaakt zonder dat je daar iets voor terug krijgt.
Nouja, hij is niet failliet verklaard, hij heeft zelf ingezien dat het nooit meer goedkwam en het bedrijf opgeheven. Hij is heel erg een werkgever die niet uitbetaalt als er iemand weggaat, daar is hij ook best open over, maar hij heeft beloofd dat ik sowieso uitbetaald krijg en hij mag mij ook graag. Misschien niet op een nette manier, maar ik krijg mijn geld nog wel. En dat krijg ik voor 1 juni, en mijn volgende werkdag is pas 16 juni, dus dat komt wel goed
Oud 23-05-2012, 15:11
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
jaren '90 playlist en ik luister nu naar Manau - La tribu de Dana!
Oud 23-05-2012, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Bij mij werkt het goed in Firefox. En Chrome ook. Staat er misschien een instelling uit? Hoe is dat ding eigenlijk gemaakt, Flash ofzo?
Hmm, ik zal Iron eens upgraden. Van 16.0.950.0 naar versie 18.0.1050.1 en ineens werkt het allemaal prima Iron is een betere Chrome, dusch Stefenootje, even die ouwe meuk opwaarderen als je wilt keyboarden
Oud 23-05-2012, 15:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nouja, hij is niet failliet verklaard, hij heeft zelf ingezien dat het nooit meer goedkwam en het bedrijf opgeheven. Hij is heel erg een werkgever die niet uitbetaalt als er iemand weggaat, daar is hij ook best open over, maar hij heeft beloofd dat ik sowieso uitbetaald krijg en hij mag mij ook graag. Misschien niet op een nette manier, maar ik krijg mijn geld nog wel. En dat krijg ik voor 1 juni, en mijn volgende werkdag is pas 16 juni, dus dat komt wel goed
Ik zou wachten tot je je salaris krijgt en dan het zinkende schip verlaten
Oud 23-05-2012, 15:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom zeggen ze op weerpresentaties altijd als het warm weer wordt 'prachtig weer' en nooit bij koudere temperaturen onder 0? Temperaturen boven de 24 graden zijn niet "prachtig", dat is AFZIEN. Er staat bovendien amper wind, dus het is eerder te heet, broeierig, klam, benauwd KLOTEWEER, REINIER VAN DEN BERG!!1``
Oud 23-05-2012, 15:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jezus, wat zitten jullie te zeiken zet een ventilator neer en hou je bek!
Oud 23-05-2012, 15:34
Verwijderd
Phoebe! Kun jij morgenavond een powerpoint presentatie voor mij nalopen op spelfouten en shit?
Oud 23-05-2012, 15:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Euh, ja ik ben morgen wel oppassen dus hoe wil je dat doen?
Oud 23-05-2012, 15:35
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
noedelhap naamzoek, ik voel me een beetje buitengesloten Kun je niet van mijn regenboog een rood-wit-blauw-oranje regenboogje maken ipv rood-geel-groen-blauw?
Misschien vanavond nog, ik moet nu even weg!
Oud 23-05-2012, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat zitten jullie te zeiken zet een ventilator neer en hou je bek!
Luchtverplaatsing veroorzaakt geluid. En als er één ding is wat toch nét irritanter is dan dit soort temperaturen dan is het wel een bak met grafheisa aan je kop waardoor je de toch al veel te warme lucht alleen maar erger in je bakkes krijgt geblazen.

Ja, ik heb 't zwaar

Maar zojuist heb ik besloten toch maar 'n uurtje buiten ergens onder 'n boom te gaan zitten. Met m'n telefoon en 'n boek. Nu eerst de wasmachine even aan 't werk zetten en zoveel mogelijk kledij uittrekken zonder dat ik niet meer over straat kan.
Oud 23-05-2012, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Euh, ja ik ben morgen wel oppassen dus hoe wil je dat doen?
Oh. Nou ja, ik dacht, ik mail het even naar je en dan kijk je het na en stuur je een mailtje terug met verbeteringen. Zeg maar, hoe we dat wel vaker deden
Oud 23-05-2012, 15:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh. Nou ja, ik dacht, ik mail het even naar je en dan kijk je het na en stuur je een mailtje terug met verbeteringen. Zeg maar, hoe we dat wel vaker deden
Ja maar omdat het een pp is. Stuur je het dan gewoon in word?
Oud 23-05-2012, 15:59
Verwijderd
nee, gewoon in een pp bestand? De meeste computers hebben toch wel pp-viewer?
Oud 23-05-2012, 16:01
Verwijderd
HAVO advies gekregen!!
Moest effe kwijt.
Oud 23-05-2012, 16:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
HAVO advies gekregen!!
Moest effe kwijt.
Gefeliciteerd
Oud 23-05-2012, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd
Dank je!
Oud 23-05-2012, 16:03
Verwijderd
Gefeliciteerd inderdaad
Oud 23-05-2012, 16:08
Verwijderd
Oei, er komt aardig wat narigheid aan vanuit Duitsland. Toch maar binnen blijven dan, gezien 't feit dat het al flink rommelt en dondert in de lucht hier
Oud 23-05-2012, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd inderdaad
jij ook bedankt. Ik werd echt onrustig van leraren die zeiden dat een MBO beter was. Niet dat het slecht is. Maar ik wil niet lang wachten met leraren opleiding.
Oud 23-05-2012, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee, gewoon in een pp bestand? De meeste computers hebben toch wel pp-viewer?
Nou, die van mij niet hoor
Oud 23-05-2012, 16:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik nu helemaal herstellen en als die hoerentelefoon dan nog niet mee wil werken aan mijn jailbreak, word ik gek.
Oud 23-05-2012, 16:22
Verwijderd
Ik dacht dat gewoon standaard bij windows zat ? Faal laptop
Oud 23-05-2012, 16:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je moeder is een faallaptop. Ik heb Mediacenter zooi, maar ik heb ook geen Word. Of Excel. Staat gewoon niet op deze gratis versie van Windows.
Oud 23-05-2012, 16:24
Verwijderd
Kun je het niet gewoon op internet downloaden ?
Oud 23-05-2012, 16:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet een hele PP shit downloaden zodat ik morgen, terwijl ik niet in de buurt van mijn laptop ben, jouw ding kan nakijken? ik hoop voor je dat zij van mijn oppasadres het heeft en anders kopieer je het lekker naar een word document.
Oud 23-05-2012, 16:27
Verwijderd
Ik dacht al dat dat misschien iets te veel was gevraagd
Oud 23-05-2012, 16:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja eh, ik wil best nakijken, maar je moet het mij godverdomme ook niet te ingewikkeld maken
Oud 23-05-2012, 16:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik werd echt onrustig van leraren die zeiden dat een MBO beter was. Niet dat het slecht is.
Nou, eigenlijk wel
Oud 23-05-2012, 16:55
Turk February
Turk February is offline
Wat is dit nou weer. Ik krijg van een castingbureau de vraag of ik de opnames van een Wendy van Dijkfilm wil bijwonen. Niet om iets te doen ofzo, gewoon daar zijn. Onbetaald. Ik kan kiezen tussen vrijdag en zaterdag, waarbij over vrijdag vermeld wordt dat Hans Klok, Uri Geller en een 'internationaal medium' er ook zullen zijn. Zaterdag zal er, en zo staat het er letterlijk, "het grootste deel van de dag een chimpansee aanwezig zijn."

Nou, dank je de koekoek. Hoewel ik wel graag zou zien of Uri Geller en Hans Klok met elkaar overweg kunnen, want volgens mij wordt dat vechten.
Oud 23-05-2012, 16:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hans Klok is een baas.
Oud 23-05-2012, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk wel
Ik wil niet MBO mensen beledigen. (zo zit ik in elkaar) Maar het gaat me dan meer tijd kosten. Om PABO te doen. =s
Oud 23-05-2012, 16:58
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hans Klok is een baas.
Het lijkt me wel een sympathieke man. En aangezien goochelaars over het algemeen een schurfthekel hebben aan oplichters als Geller, zit ik een heel klein beetje te overwegen om eens te gaan kijken hoe dat zal gaan.
Oud 23-05-2012, 16:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het lijkt me wel een sympathieke man. En aangezien goochelaars over het algemeen een schurfthekel hebben aan oplichters als Geller, zit ik een heel klein beetje te overwegen om eens te gaan kijken hoe dat zal gaan.
De hele dag met Wendy van Dijk doorbrengen is het niet waard.
Oud 23-05-2012, 16:59
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik wil niet MBO mensen beledigen. (zo zit ik in elkaar)
Wat een aparte en tegelijk saaie manier om in elkaar te zitten.
Oud 23-05-2012, 17:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Of nee, Wendy kwam alleen zaterdag, zeg je net.

;;d;D;d;Dd;d
Oud 23-05-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Wat een aparte en tegelijk saaie manier om in elkaar te zitten.
You are right.
Oud 23-05-2012, 17:01
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

;;d;D;d;Dd;d
Hihi.
Oud 23-05-2012, 17:02
Turk February
Turk February is offline
Oh tering, ze gaat ook echt USHI spelen in die film. Godverdomme. Daar moet Japan ons nog eens een keer voor platbombarderen.
Oud 23-05-2012, 17:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is dit nou weer. Ik krijg van een castingbureau de vraag of ik de opnames van een Wendy van Dijkfilm wil bijwonen. Niet om iets te doen ofzo, gewoon daar zijn. Onbetaald. Ik kan kiezen tussen vrijdag en zaterdag, waarbij over vrijdag vermeld wordt dat Hans Klok, Uri Geller en een 'internationaal medium' er ook zullen zijn. Zaterdag zal er, en zo staat het er letterlijk, "het grootste deel van de dag een chimpansee aanwezig zijn."

Nou, dank je de koekoek. Hoewel ik wel graag zou zien of Uri Geller en Hans Klok met elkaar overweg kunnen, want volgens mij wordt dat vechten.
Jonge, ik zou gewoon gaan, hoe vaak maak je dat nou mee, een chimpansee, Hans Klok, Uri Geller en (waarschijnlijk) Char op één dag.
Oud 23-05-2012, 17:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

;;d;D;d;Dd;d

Regels voor berichten