Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er was zelfs iemand verbaasd dat er nog nooit een kerel met een erectie in het OV tegen me aan heeft gestaan, of dat iemand tegen m'n zin aan me heeft gezeten of verder is gegaan dan ik wil. En eigenlijk stond ik daar wel van te kijken, dat ze dát bijzonder vinden, dat ik er geen enkele ervaring mee heb. Maar verdere inhoudelijke reacties graag in mijn topic, dan komt die ook een beetje van de grond. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
"Zo, kind, ik laat je weer in de steek."
"Doei." "Ik zal mijn best doen de rest van mijn leven alleen aardige dingen tegen je te zeggen." " ![]() ![]() "Je bent ons zat hè." "Nou hmmmmmm." "Wij jou ook een beetje, dochtertje, maar dat geeft niet, want we gaan morgen alweer weg." En toen gaf mama me een kus en liep weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap nu waarom mijn vader thuis bijna nooit wodka drinkt. Hij heeft al drie glaasjes omgestoten en al zijn fokussen werkten niet. ![]() |
![]() |
|
Jongens, ik heb even een dilemma.
Ik heb vanavond een feestje waar ik al een tijdje naar uitkijk en waar ik ook echt zin in heb. Ik voel me alleen al 2 dagen een beetje grieperig, warm/koud, dikke keel, soms ineens draaierig en misselijk. Ik ben gister vet vroeg gaan slapen en het ging vandaag wel redelijk, op wat draaimomenten na. Ik heb net nog even geslapen. Mijn keel is nog steeds dik, maar minder pijnlijk met slikken. Ik heb ook gewoon trek enzo. Ik kan ook nog roken, maar ik rook aanzienlijk minder en de ene sigaret is lekkerder dan de andere. Alles wat ik drink, smaakt anders dan het smaakt. Zal ik gaan of zal ik afzeggen?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Oké, dan ga ik zo wat te eten maken en kijken hoe ik me tegen 10 uur voel. Ik heb vandaag maar 2 beschuitjes op en nog steeds geen honger gehad ![]()
||
Citaat:
Ik ga eerst wel eten ![]() Trouwens zus, ik begin de 13e. Dan loop ik 3 dagen met de filiaalmanager mee voor ze op vakantie gaat. Krijg wel pas een maand later mijn salaris ivm provisie.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik kwam net thuis, staat er pal voor m'n deur een meisje (vrouw?) en een man. Hij houdt haar vast, en zij probeert zich los te worstelen en alles, en ze krijst telkens keihard. Dus ik lette goed op wat er gebeurde, maar hij sloeg haar niet ofzo (zij hem wel).
Dus ik dacht, gvd, wat moet ik nou doen, ik wil niet een lafbek zijn die het maar gewoon negeert. Dus die man ziet mij kijken en zegt: 'it's my girlfriend!'. Dus toen dacht ik ja, lul, alsof het dan minder erg is. Dus zij rent weer weg, en hij probeert haar weer vast te houden enzo. Het enige wat ik heb gedaan is een beetje lullig roepen: 'Come on, go easy on her!!'. En toen renden ze weg uit m'n gezichtsveld. Voel me nu wel een beetje lafjes, maarja, wat moest ik dan doen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mja, weet ik. Maar ze renden weg, en toen kon ik ze niet meer zien. Ik had wel naar m'n kamer kunnen gaan en het nummer van de politie kunnen zoeken, maar wie weet waar ze nu onderhand al lopen. Weet ook echt niet hoe ze eruitzien, het was vrij donker.
En ik kon zo snel ook niet inschatten hoe serieus het was. Maar goed, echt heldhaftig ben ik niet nee. ![]() |
![]() |
|
nummer van de politie zoeken?
![]() Van de week, ik stond op het punt mijn tanden te poetsen, hoorde ik hier mensen schreeuwen en heel hard geren. toen nog een keer. Ik smeet mijn raam open en toen werd er een jongen in elkaar getrapt. ik schreeuwde KAPPEN!! en toen keken ze verschrikt op en het slachtoffer rende hard weg. Het was 3 tegen 1! Een van de mannen zei iets heel raars, dat die andere was begonnen ofzoiets. Ik zei dat het me niet uitmaakte maar dat ze niet moesten vechten omdat ik daar bang van werd. Die man bood toen zijn excuses aan ![]() ![]() ![]() mijn vriendin zei dat ik me een beetje teveel onsterfelijk voelde in mijn huis, omdat ik wel vaker mensen aanspreek vanuit mijn huis. Ze was bang dat er een baksteen door de ruiten zou vliegen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En: ach, vanuit m'n huis zou ik ook wel dingen durven roepen ![]() vond het al heel wat dat ik nu dingen durfde te roepen, was eigenlijk bang dat hij agressief naar mij zou gaan doen. |
![]() |
|
ik dacht dat je dat had afgezworen
![]() er was trouwens één keer dat ik niet durfde te gillen, een stel gekkies had net onze brievenbus opgeblazen met O&N, met een cobra 6 (zeer zwaar vuurwerk) toen had ik het raam al open maar ik bedacht me op het allerlaatste moment ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
/gemene post Maar goed, waarschijnlijk is dat niet zo en is dat meisje nu ergens bij haar minnaar en hij zich aan het klemdrinken, dus maak je er geen zorgen om. Ik heb vandaag al achthonderd kilometer afgelegd. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|