Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Volgens mij hangt daar wel een en ander mee samen: als jij consequent te lang over je werk doet (omdat je dus te langzaam bent - bij AH staat voor een bepaald aantal colli een bepaalde werktijd), kan je werkgever op een bepaald moment zeggen dat je die overuren niet meer uitbetaald krijgt, omdat je het binnen een bepaalde termijn moet doen.
Maar dat kan volgens mij niet zonder waarschuwing of gesprek of iets dergelijks... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dochter van een collega van me werkt ook bij de AH en zij krijgt haar overuren pas betaald als ze een x aantal uur overgewerkt heeft. Wellicht is het bij jou ook zoiets?
|
Toen ik bij de AH werkte werden de overuren altijd netjes bijgeschreven op het rooster en kreeg ik die gewoon uitbetaald. Volgens mij geen 35% trouwens, maar het zijn dan ook geen 'Officiële' overuren. De AH past gewoon de gewerkte tijd van vandaag aan, en dan heb je ipv 5 gewoon 6 uur gewerkt.
Wat mij betreft was dat prima ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Opnieuw renderen met ondersaaiing #1535 Martiño | 500 | 22-10-2011 13:57 | |
Werk, Geld & Recht |
moet ik "vrij" nemen als ik normaal overuren werk? gamebro | 4 | 13-09-2010 22:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Overuren niet-uitebetaald krijgen Tripp | 1 | 04-04-2009 18:23 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 3) ikbenschipper1 | 500 | 25-07-2007 16:40 |