Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2012, 08:54
Volk
Volk is offline
Het gaat echt super!
Advertentie
Oud 15-05-2012, 08:57
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik deal voor mijn gevoel nu wel aardig met de situatie. Ik heb voor mezelf duidelijk gemaakt dat ik het vooral jammer vind dat hij het uitmaakte, omdat ik er moeite in stak en die voor niks bleek te zijn. En ook omdat ik gewoon graag een vriendje heb. Maar ik zie nu ook de zonnige kanten beter: ik hou soms op met productieve dingen doen als ik een vriendje heb, dan ben ik de hele tijd afgeleid en ga ik liever met hem rondhangen dan dat ik me richt op mijn studie of ik weer eens iets ga tekenen of lezen of schrijven of dat soort dingen. Daar heb ik nu gelukkig wat meer tijd voor.
Oud 15-05-2012, 19:38
Verwijderd
Prima!;-)
Oud 15-05-2012, 20:54
Verwijderd
Sterkte Cherry, das overwachts!
En Barthezz, hoop dat het snel beter gaat

OT: Hier gaat het nog steeds niet echt lekker
Oud 17-05-2012, 09:49
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
wij hebben de afgelopen dagen een beetje onenigheid in huis. Oorzaak zijn vrienden. Heb weinig met zijn groep en ma diverse pogingen van mij kant blijven ze me negeren, lopen de meiden te roddelen en sluiten ze me buiten. Het stomme is dat ik dus al vaak heb geprobeerd te praten met ze wat er nou is, maar het blijft doorgaan.
Na een feestje waarop het weer is uit de hand is gelopen heeft mijn vriend en Iers van gezegd, die is het ook zat. Maar goed er gaat nu een gesprek met die groep komen. Leuk en aardig maar ik wik wel op een lijn zitten met mijn vriend. En daar gaat het gedoe dus om, we zitten niet helemaal op een lijn qua verwachtingen van dat gesprek.
Hoop dat het een beetje oké wordt want vondels het echt naar als het zo doorgaat
Oud 17-05-2012, 13:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Vindt het gek dat daar een gesprek over moet komen. Dat is toch gewoon een mededeling "als jullie niet snel normaal tegen m'n vriendin doen kunnen jullie allemaal de klapkak krijgen" lijkt me? :/
Oud 18-05-2012, 10:06
Verwijderd
Inderdaad, ik snap dat ook niet echt... Sowieso snap ik dat buitensluiten etc niet zo, zo erg ook dat het uit de hand loopt? Wat gebeurt er dan? Jullie hebben toch al best lang een relatie? Heb je iets verkeerd gedaan waarom ze zo doen?
En waarom zitten jullie niet op één lijn? Heeft hij problemen met de loyaliteit?
Oud 18-05-2012, 21:55
Verwijderd
Ik begrijp het geloof ik niet zo goed Al helemaal omdat jullie al lang met elkaar gaan (en samenwonen, toch?)... Mijn vrienden zouden de vinkentering kunnen krijgen als ze mijn vriend zouden negeren, al helemaal als hij al een aantal duidelijke pogingen tot toenadering had gedaan.

ot: Ik ben zo blij met een aantal hervonden vriendschappen en mijn vriendje <3
Oud 19-05-2012, 10:26
Raww-Swag
Raww-Swag is offline
Shit
Oud 21-05-2012, 00:17
joris19
joris19 is offline
Voel me relationeel gebied wel goed lekkah, na vele voorproefjes wil ik uiteindelijk hokken (samenwonen) met een leuke meid best wel lekkáh bedoel lekker, huishouden minder lekker, houd de boel in evenwicht, tussen lekker en minder lekker ofzoiets dan. Zo sta ik er op relationeel gebied, het spreekwoord schijnt te zijn; we zien wel waar het schip strand. Nou ik probeer het bootje op volle zee te houden, maar zo'n goede kapitein ben ik (nog) niet.
Oud 21-05-2012, 05:43
EZBlade
EZBlade is offline
Wut
Oud 21-05-2012, 09:58
Verwijderd
Beter dan ooit.
Oud 21-05-2012, 14:06
Volk
Volk is offline
Lief baalt een beetje dat hij niks leuks kan doen omdat hij schulden heeft en zijn geld dus bijna meteen op is als het binnenkomt. Schulden zijn inmiddels al wel bijna afbetaald maar op de een of andere manier maakt dat het zwaarder voor hem. Dus nou heb ik stiekem kaartjes voor mundial gehaald. Ik hoop weet dat hij er blij mee is straks als hij thuis is. Kan hij toch nog wat leuks doen dat wat meer geld kost

En waarschijnlijk gaan we nog heel wat meer festivals af deze zomer. Daar zorg ik wel voor...
Oud 21-05-2012, 15:53
Neko*
Neko* is offline
Hij staat om 4 uur 's ochtends op om naar zijn werk te gaan en is dan zo tussen 7 en 8 uur 's avonds weer terug. Om vervolgens om 9 uur naar bed te gaan om voldoende fit te zijn voor de volgende dag. Al wonen we samen en vind ik het heerlijk om elke avond naast hem in bed te mogen kruipen, toch mis ik hem. Of liever, de echte aandacht voor elkaar en het dingen samen doen. Zelfs het op de bank hangen, het allebei wat anders doen maar toch af en toe even een kusje. Hmpf. En als dan in het weekend er ook nog allerlei verjaardagen en andere sociale verplichtingen om de hoek komen, kan ik daar best wel even stikchagrijnig om zijn.
Oud 21-05-2012, 15:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wauw, dat was echt een superweekend. Ik ben weer bestwel verliefd geworden enzo
Oud 21-05-2012, 17:15
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hij staat om 4 uur 's ochtends op om naar zijn werk te gaan en is dan zo tussen 7 en 8 uur 's avonds weer terug. Om vervolgens om 9 uur naar bed te gaan om voldoende fit te zijn voor de volgende dag. Al wonen we samen en vind ik het heerlijk om elke avond naast hem in bed te mogen kruipen, toch mis ik hem. Of liever, de echte aandacht voor elkaar en het dingen samen doen. Zelfs het op de bank hangen, het allebei wat anders doen maar toch af en toe even een kusje. Hmpf. En als dan in het weekend er ook nog allerlei verjaardagen en andere sociale verplichtingen om de hoek komen, kan ik daar best wel even stikchagrijnig om zijn.
Het is heel begrijpelijk dat je hem mist, dat had ik ook toen mijn vriend en ik elkaar zo weinig zagen. Besef je wel dat sociale verplichtingen helemaal geen verplichtingen zijn, lekker een dagje met z'n tweeën plannen kan ook als er iemand jarig is. Sterkte in ieder geval
Oud 21-05-2012, 18:53
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het is heel begrijpelijk dat je hem mist, dat had ik ook toen mijn vriend en ik elkaar zo weinig zagen. Besef je wel dat sociale verplichtingen helemaal geen verplichtingen zijn, lekker een dagje met z'n tweeën plannen kan ook als er iemand jarig is. Sterkte in ieder geval
Daar heb je ook helemaal gelijk in, ik heb voor komend weekend dan ook allemaal leuke dingen in mijn hoofd om te gaan doen samen. Afgelopen weekend waren vooral afspraken die al heel lang stonden en hij is nou eenmaal niet een persoon die dat dan even afzegt. Hij kan er ook beter tegen om zo langs elkaar heen te leven, denk dat dat ook wel meespeelt.
Oud 21-05-2012, 21:00
Atelier Madame
Citaat:
Inderdaad, ik snap dat ook niet echt... Sowieso snap ik dat buitensluiten etc niet zo, zo erg ook dat het uit de hand loopt? Wat gebeurt er dan? Jullie hebben toch al best lang een relatie? Heb je iets verkeerd gedaan waarom ze zo doen?
En waarom zitten jullie niet op één lijn? Heeft hij problemen met de loyaliteit?
Jup al ruim 2,5 jaar en wonen samen idd. Met een van de meiden heb ik in het begin een soort van woorden gehad, ik zou lullig tegen dr zijn geweest (ja logisch als je m'n zwager loopt af te kraken). Maar daar heb ik zelfs later m'n excuses nog voor aangeboden alleen blijft zij dus doorstoken. Los daarvan kon ik het met de meesten prima vinden in het begin maar de sfeer is door die griet wel naar geworden. Los daarvan zal het idd loyaliteit zijn ze kennen elkaar al Zo lang.
Oud 21-05-2012, 22:24
Catch
Catch is offline
Ik trek het even niet zo en nu ga ik er morgen lekker doordeweeks heen, vet tof
Oud 22-05-2012, 08:33
Volk
Volk is offline
Citaat:
Jup al ruim 2,5 jaar en wonen samen idd. Met een van de meiden heb ik in het begin een soort van woorden gehad, ik zou lullig tegen dr zijn geweest (ja logisch als je m'n zwager loopt af te kraken). Maar daar heb ik zelfs later m'n excuses nog voor aangeboden alleen blijft zij dus doorstoken. Los daarvan kon ik het met de meesten prima vinden in het begin maar de sfeer is door die griet wel naar geworden. Los daarvan zal het idd loyaliteit zijn ze kennen elkaar al Zo lang.
Het verleden heeft er niks mee te maken. Jij bent zijn vriendin en alleen al uit respect naar hem toe zouden ze je normaal/neutraal moeten behandelen. Hij zou dat moeten eisen, zijn loyaliteit zou moeten liggen bij de persoon waar hij z'n leven mee wil delen. Die vrienden hoeven jou niet aardig te vinden, maar normaal doen is helemaal niet zo'n grote moeite.
Oud 23-05-2012, 15:19
Atelier Madame
Hmhm dat vind ik dus ook, maar blijkbaar is normaal doen toch lastig voor sommige mensen. Los daarvan vind hij ook dat ze normaal moeten doen maar hij wil ze ook niet laten vallen. Lastige positie dus.
Oud 23-05-2012, 18:11
zoef de haas
zoef de haas is offline
Kun je niet beter met dat grietje zelf het er een keer over hebben? Gewoon op de man af vragen wat haar probleem is. Ik denk dat je met een groepsgesprek niets bereikt bij mensen die dit soort 15-jarige-gedrag vertonen.
Oud 23-05-2012, 23:09
Atelier Madame
Het mooie is dat ik dat al heb gedaan en toen dus al m'n excuses heb gemaakt. Paar maanden terug. Komt het mooie daarna komt ze er nog steeds op terug en blijft het stolen doorgaan. Ik zit ook absoluut niet op een groepsgesprek te wachten maar na m'n vriends mail kan het niet anders meer.
Oud 23-05-2012, 23:37
zoef de haas
zoef de haas is offline
Pfffffrt, jammer dat dat bij sommige mensen op onze leeftijd nog zo moet gaan
Oud 23-05-2012, 23:38
Lente
Lente is offline
waarom zegt je vriend niet gewoon dat ze niet moeten zeiken en normaal moeten doen?
Oud 25-05-2012, 00:40
Verwijderd
@Atelier Madame: Wanneer hebben jullie met de groep afgesproken dan? Jammer dat je vriend het moeilijk vindt om ermee om te gaan. Hoop dat julile er uit komen!

ot: Hij is al de hele week weg ivm z'n werk en ik voel me een beetje vies omdat ik hem zo mis. Dit had ik niet helemaal verwacht. Bah.
Oud 25-05-2012, 08:25
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waarom voel je je daar vies over?
Oud 25-05-2012, 09:06
Verwijderd
Omdat ik me ooit voorgenomen heb om nooit iemand na vier dagen al zo erg te missen. Missen is niet erg, maar ik slaap slecht, eet slecht, doe vrijwel niks voor school, heb de hele week al buikpijn en kan me nergens op concentreren. En dat vind ik neit zo tof.
Oud 25-05-2012, 09:42
ST*R
ST*R is offline
^ ik miste mn vriendje in het begin ook suuuper erg als hij een weekend naar z'n ouders was, kon alleen maar aan hem denken en kon niet echt genieten van andere dingen. Dat is nu ook wel wat minder Nouja, nu zie ik m een paar dagen niet en heb ook al heeeel veel zin om m weer te zien, maar het is wat draagelijker geworden.

Ik droomde laatst dat we gingen trouwen en ik was zo gelukkig in mn droom, echt leuk om te bedenken dat dat waarschijnlijk/misschien/hopelijk ooit echt gaat gebeuren
Oud 25-05-2012, 10:40
Verwijderd
Ja, maar 't stomme is (of misschien wel juist daarom) dat wij samenwonen. Ik vind er gewoon niks aan zonder hem, geloof ik
Oud 25-05-2012, 11:41
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ja, maar 't stomme is (of misschien wel juist daarom) dat wij samenwonen. Ik vind er gewoon niks aan zonder hem, geloof ik
Ik heb daar ook een beetje last van. Toen hij afgelopen zaterdag/zondag lanparty had, heb ik de zaterdag vanaf 3 's middags tot 12 's nachts bij zijn ouders gezeten, gegeten en gekletst. Het huis is heel leeg zonder hem.
Oud 25-05-2012, 14:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat missen heb ik nog steeds elke keer de eerste twee dagen als we weer uit elkaar zijn. We zijn altijd een weekend bij elkaar en dan twee, drie weken uit elkaar. De eerste drie dagen zijn het zwaarst en daarna gaat het veel beter
Oud 25-05-2012, 15:16
Kitten
Kitten is offline
Ik ben nu bijna 3 jaar met d'r samen en het gaat nog steeds goed. Wel is het gewoon steeds kut om te merken dat dromen over samenwonen of verschrikkelijk duur zijn (en dat kan ik zelf niet betalen) of compleet frustrerend fucking onmogelijk zijn, tenzij ik weg ga uit Wageningen (wat heel slecht uit komt en bovendien betekent dat je in Ede moet wonen ). Deze frustraties hangen nu al anderhalf jaar boven ons hoofd en het trekt soms een beetje. Zeker omdat het mensen om ons heen zonder problemen wel lijkt te lukken. Het is erg lastig om weer een leuk verhaal te horen over hoe mensen gaan samenwonen en leuk een 'huisje' hebben.
Oud 27-05-2012, 15:55
Miekje*
Miekje* is offline
Super! Zijn ouders zijn een week op vakantie, dus wij zijn een weekje samen-samen, heel fijn. We hebben allebei wel school/stage, maar dat geeft niet. Het is gewoon superlekker om even samen te zijn zonder verder iemand om je heen hebt om extra rekening mee te houden.
Oud 27-05-2012, 22:55
Verwijderd
Bedankt voor alle reacties Hij is vrijdagmiddag weer thuisgekomen en dat is heul fijn!

ot: We genieten samen ontzettend van het weer. Jazzfestival in de stad, terrasje, muziek, lekker eten, biertje, wijntje. Al mijn zenuwen over school zijn een beetje weg aan het zakken. Het is fijn om hem zo te zien. Het is natuurlijk te vraag hoe lang we samen zo ontspannne kunnen blijven want dinsdag moet ik weer volop naar school en gaat hij weer aan het werk. Maar voor nu is het echt heel fijn <3
Oud 28-05-2012, 16:01
ST*R
ST*R is offline
Het is zo leuk met hem!
Beetje jammer dat ik door mn scriptie niet zo veel van het lekkere weer kan genieten met hem. Maar zoals hij ook zei, hebben we nog tijd genoeg om samen leuke dingen te doen
Oud 28-05-2012, 21:50
Lorelei
Lorelei is offline
Hij is een schatje
Oud 29-05-2012, 12:40
Atelier Madame
Citaat:
@Atelier Madame: Wanneer hebben jullie met de groep afgesproken dan? Jammer dat je vriend het moeilijk vindt om ermee om te gaan. Hoop dat julile er uit komen!

ot: Hij is al de hele week weg ivm z'n werk en ik voel me een beetje vies omdat ik hem zo mis. Dit had ik niet helemaal verwacht. Bah.
Wss over twee weken ofzo, want we zijn allebei super deuk met afstuderen. Hopelijk komen we eruit idd het zorgt wel voor spanning namelijk. Ik merk dat hij er mee zit.
Oud 01-06-2012, 13:38
ST*R
ST*R is offline
Net ruzie over de telefoon gehad, af en toe is het echt een gevoelloze zak argh. Oke ik had er misschien niet zo'n punt van moeten maken maar hij had ook echt wel wat liever mogen doen.

Edit: Het is alweer goed gelukkig
Pff ws duurt het nog wel even voor ik m weer zie maar ik wil m zo graag zien!!

Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 14:06.
Oud 02-06-2012, 22:08
Verwijderd
Goed Onze kibbelfase is eindelijk over (klinkt raar, maar we hadden het wel even nodig denk ik, want er zijn heel wat irritaties de lucht uit), en sindsdien gaat het weer prima. Hij zit nu in het buitenland, maar zie 'm over een week alweer, dus daar kan ik nog best mee leven
Oud 03-06-2012, 23:30
Verwijderd
Mijn opleiding staat op het punt van instorten en hij is echt heel lief en zorgt ervoor dat ik niet in bed ga liggen en er nooit meer uitkom. Hij is heel strijdlustig en gemotiveerd en steunt me waar hij maar kan, ook als ik helemaal in puin lig en stom tegen hem doe. Mijn ouders en zussen zijn heel lief in deze hele situatie, net als mijn vrienden. Heel erg fijn, ondanks alle rottigheid. Het is echt heel erg tof om te merken dat ze er allemaal zo zijn, ondanks dat ze helemaal niks kunnen doen en ik dit heulemaal zelf moet fixen. Omdat ik toffe mensen om me heen heb, gaat dat nog lukken ook.
Oud 05-06-2012, 11:21
Lorelei
Lorelei is offline
Vandaag 2 jaar samen
Oud 05-06-2012, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 2 jaar samen
Gefeliciteerd
Ga je nu in een 2 sterren-restaurant eten zoals ie had beloofd?
Oud 05-06-2012, 13:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gefeliciteerd
Ga je nu in een 2 sterren-restaurant eten zoals ie had beloofd?
Had-ie dat beloofd?

Nah, we gaan zaterdag wel lekker uiteten

Zijn cadeautje aan mij is dat-ie me laat bijgraveren op het naamplaatje bij de voordeur
Oud 05-06-2012, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Vandaag 2 jaar samen
hehe ik een half jaar, hoewel mijn vriendinnetje vindt dat we gisteren een half jaar samen waren...

gefeliciteerd iig!
Oud 05-06-2012, 14:08
Vowel
Vowel is offline
Ik vergeet steeds wanneer we hoe lang samen zijn. En erger nog: hij weet het wel!
Oud 05-06-2012, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Had-ie dat beloofd?

Nah, we gaan zaterdag wel lekker uiteten

Zijn cadeautje aan mij is dat-ie me laat bijgraveren op het naamplaatje bij de voordeur
Oooh, wat heerlijk burgerlijk
Oud 05-06-2012, 17:23
Verwijderd
Ik besteed geen/amper tijd aan relaties of meiden totdat ik alles in mn hoofd op n rijtje heb staan... als ze komen aanvliegen - best, maar zo niet dan neem ik nog wel even een paar jaar rust om beetje beter te voelen over mezelf.
Oud 05-06-2012, 17:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik ben nu bijna 3 jaar met d'r samen en het gaat nog steeds goed. Wel is het gewoon steeds kut om te merken dat dromen over samenwonen of verschrikkelijk duur zijn (en dat kan ik zelf niet betalen) of compleet frustrerend fucking onmogelijk zijn, tenzij ik weg ga uit Wageningen (wat heel slecht uit komt en bovendien betekent dat je in Ede moet wonen ). Deze frustraties hangen nu al anderhalf jaar boven ons hoofd en het trekt soms een beetje. Zeker omdat het mensen om ons heen zonder problemen wel lijkt te lukken. Het is erg lastig om weer een leuk verhaal te horen over hoe mensen gaan samenwonen en leuk een 'huisje' hebben.
Als dit serieus de enige problemen zijn en het 'hangt al anderhalf jaar boven jullie hoofd', dan snap ik toch eigenlijk niet zo goed waarom het zo moeilijk is om Wageningen uit te gaan en in Ede te gaan wonen. Dat is toch niet zo'n enorme opoffering?

Ot: ook nadat we de half-jaar-grens over zijn, is het nog steeds leuk
Oud 05-06-2012, 18:53
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Als dit serieus de enige problemen zijn en het 'hangt al anderhalf jaar boven jullie hoofd', dan snap ik toch eigenlijk niet zo goed waarom het zo moeilijk is om Wageningen uit te gaan en in Ede te gaan wonen. Dat is toch niet zo'n enorme opoffering?
Ede is simpelweg zeer ongunstig in veel situaties. Het kost on beide een half uur / kwartier extra reistijd, we komen 'achter' een vervelend verkeersknooppunt te zitten, we wonen verder van vrienden en familie en je woont in Ede. Wageningen is een leuk stadje, Ede heeft mij nog nooit veel meer dan kriebels bezorgd.

Regels voor berichten