Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Hmhm dat vind ik dus ook, maar blijkbaar is normaal doen toch lastig voor sommige mensen. Los daarvan vind hij ook dat ze normaal moeten doen maar hij wil ze ook niet laten vallen. Lastige positie dus.
|
Kun je niet beter met dat grietje zelf het er een keer over hebben? Gewoon op de man af vragen wat haar probleem is. Ik denk dat je met een groepsgesprek niets bereikt bij mensen die dit soort 15-jarige-gedrag vertonen.
|
Het mooie is dat ik dat al heb gedaan en toen dus al m'n excuses heb gemaakt. Paar maanden terug. Komt het mooie daarna komt ze er nog steeds op terug en blijft het stolen doorgaan. Ik zit ook absoluut niet op een groepsgesprek te wachten maar na m'n vriends mail kan het niet anders meer.
|
Verwijderd
|
@Atelier Madame: Wanneer hebben jullie met de groep afgesproken dan? Jammer dat je vriend het moeilijk vindt om ermee om te gaan. Hoop dat julile er uit komen!
ot: Hij is al de hele week weg ivm z'n werk en ik voel me een beetje vies omdat ik hem zo mis. Dit had ik niet helemaal verwacht. Bah. |
![]() |
|
^ ik miste mn vriendje in het begin ook suuuper erg als hij een weekend naar z'n ouders was, kon alleen maar aan hem denken en kon niet echt genieten van andere dingen. Dat is nu ook wel wat minder
![]() Ik droomde laatst dat we gingen trouwen en ik was zo gelukkig in mn droom, echt leuk om te bedenken dat dat waarschijnlijk/misschien/hopelijk ooit echt gaat gebeuren ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben nu bijna 3 jaar met d'r samen en het gaat nog steeds goed. Wel is het gewoon steeds kut om te merken dat dromen over samenwonen of verschrikkelijk duur zijn (en dat kan ik zelf niet betalen) of compleet frustrerend fucking onmogelijk zijn, tenzij ik weg ga uit Wageningen (wat heel slecht uit komt en bovendien betekent dat je in Ede moet wonen
![]()
|
Super! Zijn ouders zijn een week op vakantie, dus wij zijn een weekje samen-samen, heel fijn. We hebben allebei wel school/stage, maar dat geeft niet. Het is gewoon superlekker om even samen te zijn zonder verder iemand om je heen hebt om extra rekening mee te houden.
|
Verwijderd
|
Bedankt voor alle reacties
![]() ot: We genieten samen ontzettend van het weer. Jazzfestival in de stad, terrasje, muziek, lekker eten, biertje, wijntje. Al mijn zenuwen over school zijn een beetje weg aan het zakken. Het is fijn om hem zo te zien. Het is natuurlijk te vraag hoe lang we samen zo ontspannne kunnen blijven want dinsdag moet ik weer volop naar school en gaat hij weer aan het werk. Maar voor nu is het echt heel fijn <3 |
![]() |
||
Citaat:
|
Net ruzie over de telefoon gehad, af en toe is het echt een gevoelloze zak argh. Oke ik had er misschien niet zo'n punt van moeten maken maar hij had ook echt wel wat liever mogen doen.
Edit: Het is alweer goed gelukkig ![]() Pff ws duurt het nog wel even voor ik m weer zie maar ik wil m zo graag zien!!
Laatst gewijzigd op 01-06-2012 om 14:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn opleiding staat op het punt van instorten en hij is echt heel lief en zorgt ervoor dat ik niet in bed ga liggen en er nooit meer uitkom. Hij is heel strijdlustig en gemotiveerd en steunt me waar hij maar kan, ook als ik helemaal in puin lig en stom tegen hem doe. Mijn ouders en zussen zijn heel lief in deze hele situatie, net als mijn vrienden. Heel erg fijn, ondanks alle rottigheid. Het is echt heel erg tof om te merken dat ze er allemaal zo zijn, ondanks dat ze helemaal niks kunnen doen en ik dit heulemaal zelf moet fixen. Omdat ik toffe mensen om me heen heb, gaat dat nog lukken ook.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Nah, we gaan zaterdag wel lekker uiteten ![]() Zijn cadeautje aan mij is dat-ie me laat bijgraveren op het naamplaatje bij de voordeur ![]()
||
Citaat:
![]() Ot: ook nadat we de half-jaar-grens over zijn, is het nog steeds leuk ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|