Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Maar dat wil je vast helemaal niet horen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En, ja, Para, dan moet je maar gewoon gaan! ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Индрик komt trouwens van единорог, wist je dat? Dat ontdekte ik laatst. /feitje (misschien is dit trouwens basiskennis, dat kan, want ik ontdekte ook pas heel onlangs waar het woord сегодня vandaan komt ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Mjuh, ik heb soms ook wel gevoel enzo, en dat vind ik maar raar en verwarrend. En dan zie ik iemand die net zo raar en 'defective' is als ik en dan denk ik 'oooooh' ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iedereen is een beetje stuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
|||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Weet je ook waar сейчас vandaan komt? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dank jullie wel allemaal! Het is ineens best wel heftig ja, maar het is wel beter zo. Afgelopen donderdag kwamen ze erachter dat een enorme tumor had in haar dikke darm, waarschijnlijk ook bij haar lever en te zien aan alle klachten die ze had was het niet geheel ondenkbaar dat ze ook in haar hersenen en verschillende andere plekken zaten. Maar van zaterdag op zondag kreeg ze een zware longontsteking en toen is ze zondagmiddag overleden. Heel rustig, mijn ouders, mijn zus en ik en twee verzorgsters van de instelling waar ze woonde waren er allemaal bij, en het was, raar genoeg, heel erg mooi. Als er een manier is om te gaan, dan is het zo. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als ze nog wel had geleefd, want dan had ze waarschijnlijk heel veel geleden, en nu dus niet. En dat scheelt wel heel heel veel.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() En nu een saaie spoiler met paklijstje voor mezelf (zodat ik het gevoel heb dat ik een beetje iets nuttigs doe en niet alleen zit te internetten terwijl ik dingen hoor te regelen):
Spoiler
|
![]() |
|
Maar oke, nu is het toch echt tijd om naar het museum te gaan. Laatste loodjes, want volgende week opent de tentoonstelling waar ik mee bezig ben en dit zijn dus gelijk ook mijn laatste twee weken.
|
Verwijderd
|
Ja, was heel snel en onverwacht. Of nou ja, we wisten wel dat ze snel dood zou gaan, maar we dachten allemaal meer in weken, en niet in dagen. Of, in uren. Mijn ouders werden 3 uur 's nachts gebeld dat ze pijn had, en dat er een longontsteking geconstateerd was en of ze slaapmiddel en morfine mochten geven, met als gevolg dat ze er waarschijnlijk niet meer uit zou komen. Ze was sowieso wel dood gegaan aan die longontsteking, dus het was geen euthanasie ofzo, maar gewoon. Dan had ze geen pijn meer. En nog geen 12 uur later was ze weg. Zo bizar.
|
![]() |
|
|