Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2012, 19:36
Verwijderd
dat wordt slapen in de bus. wat een figuren 7uur op school. haat. moet half 6 opstaan.
Advertentie
Oud 05-06-2012, 23:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Jongens, niet zo door dat topic heen jassen, ik hou het niet meer bij met al die posts hier vanavond.
Oud 05-06-2012, 23:45
Verwijderd
Oud 06-06-2012, 01:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline

Die oogjes lijken me een beetje onhandig, maar het maakt ze wel schattig. Awww.
Ik wil die blauwe wel, zodat ik mijn smurffantasieen kan uitleven.
Oud 06-06-2012, 07:55
Verwijderd
Kggr zo zoetjes aan meer parttimers dan fulltimers hier
Oud 06-06-2012, 08:15
Lorelei
Lorelei is offline
Apate: ik heb gisteren wel een diepvrieszakje in de magnetron gedaan maar hij zat er maar heel kort in (anderhalve minuut ) en ik had 'm wel opengedaan want er zat niets vloeibaars in. Dat ging prima. Weet niet wat er gebeurt als je 'm 10 minuten dicht in de magnetron doet oid
Oud 06-06-2012, 08:18
Carn
Carn is offline
nice.
Oud 06-06-2012, 08:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tjonge, zes posts sinds half 9 gisteravond
Oud 06-06-2012, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Tjonge, zes posts sinds half 9 gisteravond
Juh
Oud 06-06-2012, 09:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een DOOIE BOEL zeg
Oud 06-06-2012, 09:05
Verwijderd
Het forum is een beetje in een zielige kakelbende veranderd, natte kippetjes.
Oud 06-06-2012, 09:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tok tok
Oud 06-06-2012, 09:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar helaas moet ik zo ook weer weg. Naar staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage
Oud 06-06-2012, 09:13
Verwijderd
Dat zeg je over mensen die van die viezige verlopen kippekes zijn.

Ik moet ook zo weg, namelijk mijn spullen inpakken voor St Petersburg. q
Oud 06-06-2012, 09:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Vieze verlopen kippen..?

Oeh, wat gaaf dat je naar St Petersburg gaat! Wat ga je daar doen? Ook naar de Hermitage?
Oud 06-06-2012, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Apate: ik heb gisteren wel een diepvrieszakje in de magnetron gedaan maar hij zat er maar heel kort in (anderhalve minuut ) en ik had 'm wel opengedaan want er zat niets vloeibaars in. Dat ging prima. Weet niet wat er gebeurt als je 'm 10 minuten dicht in de magnetron doet oid
Oh, dat is wel goed om te weten. Maar goed, dit moest inderdaad echt 10 minuten erin, dus minder handig

Ik heb mijn ouders beloofd dat ik vandaag muziek ging uitkiezen, maar ik vind het heel erg moeilijk.
Oud 06-06-2012, 09:20
Verwijderd
Ik wil ook naar St. Petersburg
Oud 06-06-2012, 09:21
Verwijderd
Er zijn mensen van vier meter die andere mensen doodmaken. Dit verzin ik niet. Het is echt waar. Ze wonen op de bodem van het Baikal-meer. En in Azerbeidzjan zijn skeletten gevonden van mensen van twee meter. En daar is Noj gestrand. omg.
Oud 06-06-2012, 09:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het forum is een beetje in een zielige kakelbende veranderd, natte kippetjes.
Ik wens niet vergeleken te worden met een natte kip!

Ookal is het misschien accuraat atm.
Oud 06-06-2012, 09:24
Verwijderd
Dat is toch niet heel raar? Je had vroeger mensen die veel langer waren dan wij. En ook mensen die veel kleiner waren. Maar daar moesten we niks van hebben, succesvolle tak van de evolutie die we zijn, dus die hebben we allemaal doodgemaakt.
Oud 06-06-2012, 09:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het lijkt me vooral dat mensen van 4 meter sowieso niet heel oud worden. Je hoort al van mensen van 2 meter zoveel dat ze moeite hebben met dingen doen.
Oud 06-06-2012, 09:27
Verwijderd
Deze had je vroeger ook.

<3
Oud 06-06-2012, 09:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Giga-tapir! <3
Oud 06-06-2012, 09:29
Verwijderd
Hij heet indricotherium, trouwens. Dat vind jij vast leuk, Etmakas, want dat komt van onze eigen индрик-зверь.
Oud 06-06-2012, 09:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hebben jullie trouwens wel eens dat je iemand zo mooi vind dat je er bijna een beetje van moet huilen? Of ben ik gewoon mentaal een beetje gebroken?
Oud 06-06-2012, 09:31
Verwijderd
Ik vind rijles zo leuk <3
Oud 06-06-2012, 09:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik wil ook naar St. Petersburg [afbeelding]
Ik ook ja! Maar dat zit er even niet in.

Citaat:
Hebben jullie trouwens wel eens dat je iemand zo mooi vind dat je er bijna een beetje van moet huilen? Of ben ik gewoon mentaal een beetje gebroken?
Aw Soms vind ik jou echt zo schattig he Trimm <3 Aan de ene kant doe je altijd heel stoer enzo en dan zeg je dit

Maar dat wil je vast helemaal niet horen.
Verwijderd
Citaat:
Nee. Maar of dat betekent dat je mentaal een beetje gebroken bent; dat denk ik dan weer niet. Ik kan dan weer wel intens gelukkig worden van een mooie parallelle vleug in m'n gestofzuigde tapijt
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 06-06-2012, 09:35
Verwijderd
Irrelevant maar niettemin leuk: de Russische folklore heeft geen verhalen over draken. Wel een kleine hoeveelheid slangachtige en hagedisachtige beesten, maar geen draken. Ze zijn meer van de bosgeesten, rare demonen, behekste voorwerpen en andersoortig gespuis.
Oud 06-06-2012, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Oeh, wat gaaf dat je naar St Petersburg gaat! Wat ga je daar doen? Ook naar de Hermitage?
Citaat:
Ik wil ook naar St. Petersburg [afbeelding]
Ik weet nog niet wat ik er ga doen. Het is een schoolreisje van mijn oude school en ik mag mee. Ze zeggen dat ze naar allemaal musea gaan, dus misschien ook naar de Hermitage - dat wil ik zo erg. En ik wil naar de Isaak-kathedraal, dat het ergst van alles. Ik moet niet vergeten om een hoofddoek mee te nemen. Omg volgens mij is daar echt ALLES van goud.

En, ja, Para, dan moet je maar gewoon gaan!

Citaat:
Ik heb mijn ouders beloofd dat ik vandaag muziek ging uitkiezen, maar ik vind het heel erg moeilijk.
Voor de begrafenis van je tante?

Citaat:
Ik wens niet vergeleken te worden met een natte kip!

Ookal is het misschien accuraat atm.
Ahhw. Kippen zijn wel tof hoor. Ze zijn zo dom en grappig. Vooral dat geluid. Toktoktoktotktokt. En als je ze achterna gaat rennen en ze gaan zich 'verstoppen'. <3

Citaat:
Dat is toch niet heel raar? Je had vroeger mensen die veel langer waren dan wij. En ook mensen die veel kleiner waren. Maar daar moesten we niks van hebben, succesvolle tak van de evolutie die we zijn, dus die hebben we allemaal doodgemaakt.
Neenee, het gaat erom dat die mensen van vier meter nog leven. Op de bodem van het Baikal-meer, waar ze kunnen ademhalen zonder aqualongen. Er waren eerst wat duikers, gewone mensen, die daar gingen duiken. Die kwamen die mensen tegen. Ze werden boos en maakten twee van die duikers dood.

Citaat:
Het lijkt me vooral dat mensen van 4 meter sowieso niet heel oud worden. Je hoort al van mensen van 2 meter zoveel dat ze moeite hebben met dingen doen.
Hmmmm. Ja, dat is waar. Grote honden worden ook veel minder uit dan kleine hondjes. Maar het zou wel jammer zijn als het klopt, want in de Bijbel staat dat de mensen vroeger heeeeel oud werden en dat zou mijn complottheorieën weer ten goede komen.

Citaat:
Deze had je vroeger ook.

[afbeelding]

<3
Was hij echt ZO groot? Wtf.

Citaat:
Hij heet indricotherium, trouwens. Dat vind jij vast leuk, Etmakas, want dat komt van onze eigen индрик-зверь.
Haaaa.

Индрик komt trouwens van единорог, wist je dat? Dat ontdekte ik laatst. /feitje (misschien is dit trouwens basiskennis, dat kan, want ik ontdekte ook pas heel onlangs waar het woord сегодня vandaan komt )

Citaat:
Ja, maar toen ik niet meer verliefd op haar was werd dat een stuk minder.

Citaat:
Nee. Maar of dat betekent dat je mentaal een beetje gebroken bent; dat denk ik dan weer niet. Ik kan dan weer wel intens gelukkig worden van een mooie parallelle vleug in m'n gestofzuigde tapijt
Oud 06-06-2012, 09:36
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 06-06-2012, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Voor de begrafenis van je tante?
Ja, de crematie. Die is vrijdag. Zij zijn nu haar kamer aan het leeghalen enzo, dus ze zijn er niet op het moment en nu zit ik hier stom genoeg bij het horen van al die liedjes te janken
Oud 06-06-2012, 09:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Aw Soms vind ik jou echt zo schattig he Trimm <3 Aan de ene kant doe je altijd heel stoer enzo en dan zeg je dit

Maar dat wil je vast helemaal niet horen.
Ik ben niet schattig! *voetje stampt*

Mjuh, ik heb soms ook wel gevoel enzo, en dat vind ik maar raar en verwarrend. En dan zie ik iemand die net zo raar en 'defective' is als ik en dan denk ik 'oooooh'

Citaat:
Hahahaha. Zo mooi zijn mijn vleugen helaas nooit.
Oud 06-06-2012, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Neen. Ik vind wel soms iemands hoofdinhoud zo eindeloos en ondraaglijk fascinerend dat ik heel hard met mijn hoofd tegen hun hoofd wil duwen. Echt heel hard. Uit een soort onrealistische wens of verwachting dat onze hoofden dan BAMMMMMMMM in elkaar exploderen en één worden.

Iedereen is een beetje stuk
Oud 06-06-2012, 09:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, de crematie. Die is vrijdag. Zij zijn nu haar kamer aan het leeghalen enzo, dus ze zijn er niet op het moment en nu zit ik hier stom genoeg bij het horen van al die liedjes te janken
Gecondoleerd, Apaatje. *aai*
Oud 06-06-2012, 09:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
He bah, Apaat, wat naar dat je tante is overleden! En best heftig dat jij de muziek uit moet zoeken, logisch dat dat moeilijk voor je is. Sterkte!

Citaat:
Neen. Ik vind wel soms iemands hoofdinhoud zo eindeloos en ondraaglijk fascinerend dat ik heel hard met mijn hoofd tegen hun hoofd wil duwen. Echt heel hard. Uit een soort onrealistische wens of verwachting dat onze hoofden dan BAMMMMMMMM in elkaar exploderen en één worden.

Ik zie het voor me
Oud 06-06-2012, 09:43
Verwijderd
Citaat:
En/of soms zelf een lekker stuk huhuhu.
Oud 06-06-2012, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Meh wat klote voor je joh. Sterkte.
Oud 06-06-2012, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Een goede vraag.

Homohuwelijk, mag van mij allemaal. Maar ik zal er zeker niet naar toe gaan, als ze me uitnodigen.

En adopteren is toch ook iets apart. Ik weet niet hoe het juist zit met de "adoptie regels" maar ik zou er geen probleem me hebben, als het een blanke is. Maar als ze van plan zijn een kleurling te adopteren zou ik het afraden. Dan zou ik zeggen dat ze beter een vrouw kunnen zoeken, en daar wat deftige regels mee maken.
Citaat:
Maar waarom dan?
Citaat:
Omdat ik dan zou meedoen aan de Islamisering, en daar ben ik 100% tegen.
ddddddddd

Citaat:
Goeiemorgen!
Goedemorgen!

Citaat:
Apaatje toch. *aai*

Citaat:
En/of soms zelf een lekker stuk huhuhu.
Oud 06-06-2012, 09:48
Verwijderd
Geconcoleerd Apate!
Oud 06-06-2012, 09:52
Verwijderd
Citaat:
En, ja, Para, dan moet je maar gewoon gaan!
Ik ga misschien volgend jaar een maand studeren aan de kunstacademie aldaar Eén van de weinige kunstacademies ter wereld waar ze nog kei- en keihard zijn, de klassieke leermethodes nog kennen, en je daadwerkelijk leren tekenen. De directeur heeft nog gestudeerd onder Repin, als ik me niet vergis. Er bestaat geen smiley om mijn waardering voor dat feit uit te drukken. Maar er is wel dit: één van de vaste onderdelen van hun programma is regelmatige eenzame opsluiting. <333333

Citaat:
Neenee, het gaat erom dat die mensen van vier meter nog leven. Op de bodem van het Baikal-meer, waar ze kunnen ademhalen zonder aqualongen. Er waren eerst wat duikers, gewone mensen, die daar gingen duiken. Die kwamen die mensen tegen. Ze werden boos en maakten twee van die duikers dood.
Dat lijkt me sterk.

Citaat:
Was hij echt ZO groot? Wtf.
Zeer zeker

Citaat:
Индрик komt trouwens van единорог, wist je dat? Dat ontdekte ik laatst. /feitje (misschien is dit trouwens basiskennis, dat kan, want ik ontdekte ook pas heel onlangs waar het woord сегодня vandaan komt )
Ja, ik las het net.

Weet je ook waar сейчас vandaan komt?
Oud 06-06-2012, 09:56
Verwijderd
@Etmakas' quote: Whehe, wat een malloot, die -Raven-. Laten we hopen dat 't jeugdige onnozelheid is.
Oud 06-06-2012, 09:57
Verwijderd
Dank jullie wel allemaal! Het is ineens best wel heftig ja, maar het is wel beter zo. Afgelopen donderdag kwamen ze erachter dat een enorme tumor had in haar dikke darm, waarschijnlijk ook bij haar lever en te zien aan alle klachten die ze had was het niet geheel ondenkbaar dat ze ook in haar hersenen en verschillende andere plekken zaten. Maar van zaterdag op zondag kreeg ze een zware longontsteking en toen is ze zondagmiddag overleden. Heel rustig, mijn ouders, mijn zus en ik en twee verzorgsters van de instelling waar ze woonde waren er allemaal bij, en het was, raar genoeg, heel erg mooi. Als er een manier is om te gaan, dan is het zo. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als ze nog wel had geleefd, want dan had ze waarschijnlijk heel veel geleden, en nu dus niet. En dat scheelt wel heel heel veel.
Oud 06-06-2012, 09:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben niet schattig! *voetje stampt*
Jawel hoor Helaas, je doet wel altijd van 'RAWR ik ben Trimm de reuzenpanda, hear me roar', maar stiekem ben je gewoon een schatje!
Oud 06-06-2012, 09:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dank jullie wel allemaal! Het is ineens best wel heftig ja, maar het is wel beter zo. Afgelopen donderdag kwamen ze erachter dat een enorme tumor had in haar dikke darm, waarschijnlijk ook bij haar lever en te zien aan alle klachten die ze had was het niet geheel ondenkbaar dat ze ook in haar hersenen en verschillende andere plekken zaten. Maar van zaterdag op zondag kreeg ze een zware longontsteking en toen is ze zondagmiddag overleden. Heel rustig, mijn ouders, mijn zus en ik en twee verzorgsters van de instelling waar ze woonde waren er allemaal bij, en het was, raar genoeg, heel erg mooi. Als er een manier is om te gaan, dan is het zo. Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als ze nog wel had geleefd, want dan had ze waarschijnlijk heel veel geleden, en nu dus niet. En dat scheelt wel heel heel veel.
Jezus, wat is dat dan ook snel gegaan. Dat is wel schrikken! Maar goed dat je er zo naar kijkt, als ze zo ziek was is het voor haar inderdaad misschien beter dat het zo snel ging. Naar allemaal hoor
Oud 06-06-2012, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dat lijkt me sterk.
Dat Auschwitz enzo er echt was is ook sterk, maar echt waar. Er is heel veel onwaarschijnlijk en waar. Volgens mij zei Mulisch (of zo iemand) iets als 'je moet niet te veel werkelijkheid in een boek stoppen, want dat is te moeilijk om te geloven'.

Citaat:
Weet je ook waar сейчас vandaan komt?
Dat realiseerde ik me tegelijk met сегодня.

En nu een saaie spoiler met paklijstje voor mezelf (zodat ik het gevoel heb dat ik een beetje iets nuttigs doe en niet alleen zit te internetten terwijl ik dingen hoor te regelen):

Spoiler
Chick Rock
Chick Rock is offline
Maar oke, nu is het toch echt tijd om naar het museum te gaan. Laatste loodjes, want volgende week opent de tentoonstelling waar ik mee bezig ben en dit zijn dus gelijk ook mijn laatste twee weken.
Verwijderd
Ja, was heel snel en onverwacht. Of nou ja, we wisten wel dat ze snel dood zou gaan, maar we dachten allemaal meer in weken, en niet in dagen. Of, in uren. Mijn ouders werden 3 uur 's nachts gebeld dat ze pijn had, en dat er een longontsteking geconstateerd was en of ze slaapmiddel en morfine mochten geven, met als gevolg dat ze er waarschijnlijk niet meer uit zou komen. Ze was sowieso wel dood gegaan aan die longontsteking, dus het was geen euthanasie ofzo, maar gewoon. Dan had ze geen pijn meer. En nog geen 12 uur later was ze weg. Zo bizar.
Oud 06-06-2012, 10:02
Verwijderd
Pff ik verspreid deze narigheid ook gewoon overal in alle topics . Stom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten