Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2012, 12:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat wij het ooit nog eens heel erg met elkaar eens konden worden Ik word er ook eerder naar van dan dat ik erom moet lachen
We hebben wel eens een momentje! Soms
Oud 06-06-2012, 12:46
Verwijderd
Ik heb al bijna 1000 karma op Reddit
Oud 06-06-2012, 12:46
Verwijderd
Want voor de rest haten jullie elkaar?
Oud 06-06-2012, 12:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Want voor de rest haten jullie elkaar?
Haten is het woord niet we hebben gewoon heel weinig gemeen.
Oud 06-06-2012, 12:50
Verwijderd
Ik ben niet goed in negeerlijst, ik erger me te graag aan irritante mensen
Oud 06-06-2012, 12:50
Verwijderd
Ik kan het ook niet, ik ga dan júist lezen wat ze zeggen.
Oud 06-06-2012, 12:51
Verwijderd

Omg, als je zoiets vindt. <3
Oud 06-06-2012, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Omfg
Ja inderdaad eah
Oud 06-06-2012, 12:59
Verwijderd
Jehova's getuigen mogen geen kinderen adopteren omdat ze niet bereid zijn ze te laten vaccineren.

Oud 06-06-2012, 13:01
Verwijderd
De stad Xara-Xoto was een bloeiende stad van het s'i-s'a-volk in het zuiden van de Gobi-woestijn. De laatste heerser van Xara-Xoto, Xara-czjan'-czjun', wilde China veroveren, en verklaarde de oorlog aan China. Alleen was Chine ietsjes sterker dan gedacht, en de arme sjisja'ers verloren echt iets van al hun veldslagen. Uiteindelijk haalden de Chinezen het tot de hoofdstad van het sji-sja-rijk, Xara-Xoto. Het lukte ze niet om de stad in te nemen, want het had keidikke muren en alles. Daarom besloten ze de loop van een rivier (de Encin-Gol) te verleggen; dan zouden de sji-sja'ers zonder water komen te zitten. Xara-czjan'-czjun' besloot hierop zijn vrouw en al zijn kinderen om het leven te brengen (als offer aan de goden) en maakte een laatste superveldslag. Die verloor hij en alle inwoners van Xara-Xoto kwamen om het leven. De stad werd bedekt onder een laag zand en vergeten, alleen in Mongoolse mythes leefde hij nog. Pas in 1907 werd Xara-Xoto ontdekt door een Russische ontdekker.

ik praat in mezelf ja. Katarina tvp.
Oud 06-06-2012, 13:05
Verwijderd
Mijn fototoestel! Ik moet mijn fototoestel niet vergeten mee te nemen.
Oud 06-06-2012, 13:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Jehova's getuigen mogen geen kinderen adopteren omdat ze niet bereid zijn ze te laten vaccineren.

[afbeelding]
Terecht imo
Oud 06-06-2012, 13:13
Verwijderd
Eten jullie wel eens soepstengels? Echt bij soep dus he. Ik ken geloof ik niemand die dat doet, volgens mij worden soepstengels alleen maar gekocht als babytussendoortje.
Oud 06-06-2012, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Dat is voetballerstaal, die doen dat ook altijd.
Het schijnt dat mensen dat doen om zichzelf wijs te maken dat iedereen hetzelfde zou doen als zij. Vaak om zich niet verantwoordelijk te hoeven voelen. Mensen die vertellen over hun agressieprobleem doen het ook.
Oud 06-06-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Eten jullie wel eens soepstengels? Echt bij soep dus he. Ik ken geloof ik niemand die dat doet, volgens mij worden soepstengels alleen maar gekocht als babytussendoortje.
Alleen in restaurants en bij mijn ouders. Maar mijn ouders serveren alleen soepstengels bij de soep als ik mee eet.
Oud 06-06-2012, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt dat mensen dat doen om zichzelf wijs te maken dat iedereen hetzelfde zou doen als zij. Vaak om zich niet verantwoordelijk te hoeven voelen. Mensen die vertellen over hun agressieprobleem doen het ook.
Klinkt logisch ja
Oud 06-06-2012, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Oud 06-06-2012, 13:18
Verwijderd
Mijn oma bakt een soort stoepstengels. En mijn moeder heeft altijd grote voorraden van dat soort eten bij zich als ze verder dan honderd meter van huis gaat, dus daar aten we ze ook, vooral als we dan ergens soep gingen eten (kleine kans want mijn vader heeft een Theorie over vloeibaar eten en mijn moeder wantrouwt andermans soep nogal snel). Maar het was van "maaammmm, ik heb honger" "hier" *duwt snel soepstengels in de monden van hongerige kinderen*. Volgens mij is dat wel een standaardtactiek van moeders met veel kinderen.
Oud 06-06-2012, 13:22
Verwijderd
Wat zijn kinderen toch eigenlijk ook kutwezens.
Oud 06-06-2012, 13:22
Verwijderd
Sorry Klavertje, de jouwe zijn vast wel heel leuk.
Oud 06-06-2012, 13:25
Verwijderd
Oud 06-06-2012, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar alleen bij oma. Want bij oma hoort dat zo

Citaat:
Ik doe het geloof ik ook wel vaker Misschien eens op letten.
Oud 06-06-2012, 13:28
Verwijderd
Mijn vader at vroeger, toen hij nog wat principiëler was in dingen (en geen kinderen had ddd) blijkbaar ook soep door eerst met een vork alle drijfsels eruit te vissen en dan het sop in een glas te schenken en leeg te drinken. Arme oma.
Oud 06-06-2012, 13:34
Verwijderd
Als het EK en de Olympische Spelen enzo voorbij zijn, dan neem ik een andere avatar dan mijn oude, denk ik. Alleen nog even zoeken.
Oud 06-06-2012, 13:34
Verwijderd
Stalin heeft zijn eigen zoon vermoord. Dat wist ik niet eens.
Oud 06-06-2012, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ohmijngod, LF heeft een boek aan me geleend, en het is zo'n briljant boek. <3 Apate naamzoek, ken jij Xara-Xoto? Dat is zó'n gaaf ding. <3
Nee, dat ken ik niet! Zou ik het moeten kennen?
Oud 06-06-2012, 13:38
Verwijderd
Hoi Apate!
Oud 06-06-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat ken ik niet! Zou ik het moeten kennen?
Ja, want het is zo gaaf dat mijn hart zich in bochtjes wringt. <3 Echt waar. Het is dit:

Citaat:
De stad Xara-Xoto was een bloeiende stad van het s'i-s'a-volk in het zuiden van de Gobi-woestijn. De laatste heerser van Xara-Xoto, Xara-czjan'-czjun', wilde China veroveren, en verklaarde de oorlog aan China. Alleen was Chine ietsjes sterker dan gedacht, en de arme sjisja'ers verloren echt iets van al hun veldslagen. Uiteindelijk haalden de Chinezen het tot de hoofdstad van het sji-sja-rijk, Xara-Xoto. Het lukte ze niet om de stad in te nemen, want het had keidikke muren en alles. Daarom besloten ze de loop van een rivier (de Encin-Gol) te verleggen; dan zouden de sji-sja'ers zonder water komen te zitten. Xara-czjan'-czjun' besloot hierop zijn vrouw en al zijn kinderen om het leven te brengen (als offer aan de goden) en maakte een laatste superveldslag. Die verloor hij en alle inwoners van Xara-Xoto kwamen om het leven. De stad werd bedekt onder een laag zand en vergeten, alleen in Mongoolse mythes leefde hij nog. Pas in 1907 werd Xara-Xoto ontdekt door een Russische ontdekker.

ik praat in mezelf ja. Katarina tvp.
<33333333333333333333 Het is gewoon zo... zo gaaf. Ik kan niet eens uitleggen waarom. Een dode stad vinden. <3333
Oud 06-06-2012, 13:43
Verwijderd
Oei, dat klinkt wel mooi ja!
Oud 06-06-2012, 13:44
Verwijderd
De mensen die commentaar geven op dit soort filmpjes zijn zo aandoenlijk.
Citaat:
het raakt mij ik ben pas 9 jaar ik ben christelijk EN IK HOU VAN GOD!!!!!
Citaat:
Kom Here Jezus kom!!  Amen!
Citaat:
geweldig
eenmaal horen is de hele dag nagenieten in je hoofd
Citaat:
dit liedje is pas mooi en de rest ook ik hou van god en jezus ze zijn lief voor deze aard en luisteren als je met een probleem komt toen mijn moeder overleden was heb ik hem dat verteld er zij iets in me wees maar niet bang je moeder is nu bij ons in de hemel jij komt er ook mijn zoon iedereen komt daar wees maar niet bang alles komt goed
Citaat:
GOD leeft!! Als je je hart open stelt voor HEM. Opent HIJ je ogen.. dan pas zie je hoe groot HIJ is. En wat HIJ voor je doet. Heerlijk!! HE LOVES US ALL :-)))))
Ahhw.
Oud 06-06-2012, 13:51
Verwijderd
Is het raar om op een crematie een liedje dat 'Vive la vie' heet te laten afspelen ?
Oud 06-06-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Oh, en het wordt ook wel gewaardeerd als je een blik op het kind werpt. En er iets over zegt. 'wat een kleine handjes' kan altijd.
je bent soms zo grappig Sarah.
Oud 06-06-2012, 13:57
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ja. Bij de soep en ik mag ze ook graag in de nutella of smeerkaas dippen.
Oud 06-06-2012, 14:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Vroeger at ik wel soepstengels aan de lopende band tijdens, ja, soep, maar toen woonde ik nog thuis en kreeg ik ze voorgeschoteld. Ik zie nu niet in waarom ik soepstengels uit mezelf zou kopen, zo lekker zijn ze nou ook weer niet.
Oud 06-06-2012, 14:36
Verwijderd
Citaat:
"iedereen maakt fouten" ;d;d;D
Wat een figuur

Citaat:
Terecht

Citaat:
Vroeger wel eens. Heden ten dage nimmer weer, om onduidelijke redenen.

Citaat:
Is het raar om op een crematie een liedje dat 'Vive la vie' heet te laten afspelen ?
Nee, helemaal niet. Alsof het alleen maar kommer en kwel moet zijn op een crematie. Niet dat je met marshmellows aan moet komen zetten obviously, maar muziekkeuze kan toch nooit verkeerd zijn als je iets kiest waar hij of zij van hield? Om dit soort ellende te voorkomen heb ik maar wat nummers op m'n.. poliskaartthingie gekalkt. Als ik nu ter plekke dood zou neervallen gaat denk ik toch mijn stem uit naar La Folia, uitgevoerd door Emilie Autumn (voor mensen nu gaan ragen: instrumentaal en een puike performance want ze is een behoorlijke violiste). Niet omdat er een soort van diepere betekenis achter zit maar omdat 't een fijn stukje muziek is.

Voor de liefhebberts:
Spoiler
Oud 06-06-2012, 15:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb echt ongezond veel trek in een bueno
Oud 06-06-2012, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Nee, helemaal niet. Alsof het alleen maar kommer en kwel moet zijn op een crematie. Niet dat je met marshmellows aan moet komen zetten obviously, maar muziekkeuze kan toch nooit verkeerd zijn als je iets kiest waar hij of zij van hield? Om dit soort ellende te voorkomen heb ik maar wat nummers op m'n.. poliskaartthingie gekalkt. Als ik nu ter plekke dood zou neervallen gaat denk ik toch mijn stem uit naar La Folia, uitgevoerd door Emilie Autumn (voor mensen nu gaan ragen: instrumentaal en een puike performance want ze is een behoorlijke violiste). Niet omdat er een soort van diepere betekenis achter zit maar omdat 't een fijn stukje muziek is.

Voor de liefhebberts:
Spoiler

Hoera ik heb mijn geschiedenis tentamen gehaald. Daar ben ik wel echt überblij om.
Oud 06-06-2012, 16:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Tofik Dibi gaat voor de tweede plek op de lijst van GroenLinks. Hij wil running mate worden van Jolande Sap, zei hij woensdag nadat hij het referendum om het lijsttrekkerschap ruim had verloren."

Die gast denkt nog serieus dat Sap hem graag aan haar zijde heeft Eerst even Sap flink treiteren door een hopeloze strijd aan te gaan om het lijsttrekkersschap, en daarna maar een gooi doen naar het runningmate-schap. Die vent weet van geen ophouden.
Oud 06-06-2012, 16:37
Verwijderd
Tofik heeft z'n hand ruim overspeeld inderdaad. Beetje jammer. Hij heeft met 12% versus 84% verloren trouwens, dat is niet maarzo even verliezen, dat is VERPULVERD worden
Oud 06-06-2012, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb toch maar een bueno gehaald en omg nom
Oud 06-06-2012, 17:07
Verwijderd
Amg er is een albumtrailer (nooit van gehoord dat zoiets bestond ) van het nieuwe album van Muse!
Oud 06-06-2012, 17:10
Verwijderd
Haha, mijn god, dubstep Maar ook weer mooie bombastische klassieke invloeden. Dit gaat wat worden!
Oud 06-06-2012, 17:16
Verwijderd

Wat is Matt toch om op te vreten
Oud 06-06-2012, 17:20
Verwijderd
Ik vind hem een genie. Da's sowieso wel sexy.
Oud 06-06-2012, 17:22
Verwijderd
Stimmt.
Oud 06-06-2012, 17:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Wat is Matt toch om op te vreten
Duckface!
Oud 06-06-2012, 17:26
Verwijderd