Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben best tevreden met de ontwikkeling van m'n abstraheerskillz, trouwens.
Spoiler
Poster in opdracht van een filmfestival. Hij is hevig gestileerd, maar onder al die stilering zitten zoveel keiharde klassieke principes over lichtwerking <3 En doordat ik weet wat ik aan het doen ben, ze kan reduceren tot de essentie en ze relatief makkelijk naar eigen hand kan zetten, zijn ze allemaal zo subtiel, helder en effectiefffffff <333 Alhoewel er altijd immens veel ruimte is voor verbetering, uiteraard, maar ja, dat blijf je houden. McKauw Noedelhap naamzoek voor dingske. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, perspectief, kleurgebruik, dat soort grappen. Ik heb ideeën zat maar mis even de technische kwaliteiten om daadwerkelijk zín te krijgen om deze ideeën uit te werken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is allemaal niet zo moeilijk, want het is erg specifiek, maar het bouwt voort op het begrip van de onderliggende ideeën. Mensen lopen veel vaker stuk op die basis, omdat ze het abstractere idee van 'hoe word ik beter' niet begrijpen. Als je weet hoe je beter wordt dan is 'hoe word ik beter in X' een spreekwoordelijke peulenschil. Dus wil je aanraders voor specifieke boeken, die iets uitleggen over hoe je beter wordt in een specifiek aspect (en zo ja - welke aspecten wil je dan beter begrijpen?), of wil je uitleg over de onderliggende ideeën? Zeg maar, het universele plan van aanpak? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel zou ik de zwarte lijnen iets minder dik maken, ik denk dat dat wat mooier zou staan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Die gast van "Het EK-Lab" die tijdens EK-journaal wat statistieken aan elkaar moet praten, kijkt echt als een hert in koplampen
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn oven is zo verschrikkelijk vies. En ik heb nooit zin om hem schoon te maken want het is een slechtfunctionerend takkeding en ik wil hem gewoon wegsmijten en een nieuwe kopen. Maar dan moet de BD eerst over de brug komen. Voordeel: nu hij aan het voorverwarmen is ruikt de kamer weer lekker naar de stroopwafelcake die ik vorige week bakte.
|
![]() |
|
Nu ja, wat ik bedoel is, ik ga er vanuit dat we uiteindelijk verliezen. Wat mij betreft liever vroeg dan laat. Dat maakt de wedstrijden voor mij dan ook extra spannend.
|
God, die commentaarman bij het voetbal.
"Is het niet zo dat uit diepe teleurstelling soms de mooiste dingen kunnen voortkomen?" Ja hoor, mongool.
|
"Presentator Manuel Venderbos van de EO-jongerendag deed het met een knipoog, maar hij deed het. In een ps. vroeg hij in het ochtendgebed de Heer om steun voor het Oranjeteam dat zaterdag tijdens het EK speelt tegen Denemarken."
:')
|
|