Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2012, 18:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou prima, als je gewoon overal voor openstaat kan het dus ook nog vanalles worden
Oud 11-06-2012, 18:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
ITALIAANS GEHAALD !!!!!!!!!!!!
Ik haal wel eens Chinees, waar kan je goei Italiaans halen?
Oud 11-06-2012, 18:42
Miekje*
Miekje* is offline
Ik wil gewoon biologievakken en Nederlands door elkaar gaan studeren, kan dat ook?
Oud 11-06-2012, 18:46
Verwijderd
Waarom zou het niet kunnen?

Citaat:
Nou prima, als je gewoon overal voor openstaat kan het dus ook nog vanalles worden
Sowieso
Oud 11-06-2012, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom zou het niet kunnen?
Nouja, het zou kunnen met zelfstudie, maar daar komt niet echt een beroep of diploma bij kijken . En HBO's zijn allemaal docentenopleidingen, of lab (met duisent exacte vakken, waar ik slecht in ben), dusssss. Want ik wil geen docent worden (al lijkt lesgeven op het MBO me dan weer minder vervelend). En ik vind biologie om het biologie-zijn heel erg leuk, vooral anatomie/fysiologie en celbiologie enzo. En ik vind Nederlands leuk, en geschiedenis. Al met al een lastig te combineren gedoe.

edit: of ik moet me gaan verdiepen in de oude geschriften van Nederlandse onderzoekers van pakweg 400 jaar geleden . Dan heb ik het allemaal in één.
Oud 11-06-2012, 19:19
Verwijderd
Echt, er is hier een hond en die is continu, uren op een dag, zijn eigen poten aan het likken en aan het smakken? Waarom doet hij dat in godsnaam? Ik vraag het hem maar ik krijg geen antwoord.
Oud 11-06-2012, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Echt, er is hier een hond en die is continu, uren op een dag, zijn eigen poten aan het likken en aan het smakken? Waarom doet hij dat in godsnaam? Ik vraag het hem maar ik krijg geen antwoord.
De hond van mijn ouders heeft dezelfde eigenaardigheid. Ze hebben het gekscherend pooticure genoemd. Overigens doet ze dat niet uren per dag gelukkig. Irritante gewoonte
Oud 11-06-2012, 19:26
Verwijderd
ik ga mijn SE- week kei hard verkanllen.
Oud 11-06-2012, 19:29
Verwijderd
Citaat:
De hond van mijn ouders heeft dezelfde eigenaardigheid. Ze hebben het gekscherend pooticure genoemd. Overigens doet ze dat niet uren per dag gelukkig. Irritante gewoonte
Uren. En smakkende geluiden zijn gewoon een verschrikking. Ik vond boven een café wonen nog minder hinderlijk. Maar wel echt sneu als hij ook gewoon continu jeuk zou hebben zeg.
Oud 11-06-2012, 19:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Smakken en likken kan soms een teken van stress of pijn zijn. Maar ook wel van andere dingen, dus dat zegt niet echt iets
Oud 11-06-2012, 19:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die kuttige studenten zitten weer onder mijn raam te barbecuen, schreeuwen en harde muziek te luisteren. WAAROM
Oud 11-06-2012, 19:37
Verwijderd
Gooi een fles spiritus naar beneden.
Oud 11-06-2012, 19:38
Verwijderd
http://vocaroo.com/i/s0hqo5KbRZz4

en dit is het geluid wat hij maakt als hij iets wil hebben maar niet krijgt.
Oud 11-06-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Smakken en likken kan soms een teken van stress of pijn zijn. Maar ook wel van andere dingen, dus dat zegt niet echt iets
Mmm. Hij deed het niet altijd en een knipbeurt hielp niet. Ach ja.
Oud 11-06-2012, 19:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Gooi een fles spiritus naar beneden.
WOESJ
Oud 11-06-2012, 19:42
Carn
Carn is offline
Citaat:
Die kuttige studenten zitten weer onder mijn raam te barbecuen, schreeuwen en harde muziek te luisteren. WAAROM
studentenhuis!
Oud 11-06-2012, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Uren. En smakkende geluiden zijn gewoon een verschrikking. Ik vond boven een café wonen nog minder hinderlijk. Maar wel echt sneu als hij ook gewoon continu jeuk zou hebben zeg.
Yeah, ik erger me er ook groen en geel aan dus ik voel je pijn

Maar als er iemand is die weet waarom honden hun bloedeigen poot als bot beschouwen, hit me!
Oud 11-06-2012, 19:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
studentenhuis!
Ja
Oud 11-06-2012, 19:48
Verwijderd
Hoe is het hier verder trouwens? Nog spannende en spraakmakende dingen voorbij gekomen? Nieuwe reláásies, mensen die verdwenen zijn, pixeloorlogen?
Oud 11-06-2012, 19:49
Verwijderd
Hoewel een willekeurig feitje over insecten ook goed is.
Oud 11-06-2012, 19:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja
daarom ben ik niet in een studentenhuis gaan wonen
Oud 11-06-2012, 19:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
daarom ben ik niet in een studentenhuis gaan wonen
Onee, dat bedoelde ik niet. Ik heb een eigen appartement, maar hiernaast is wel een studentenhuisachtig-iets helaas.
Oud 11-06-2012, 20:21
Zeppelin
Zeppelin is offline
De afspraak omtrent de woningverdeling gaat toch door vanavond over tien minuten moeten we er heen. we zijn misselijk.
Oud 11-06-2012, 20:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spannend! Succes Zeppelin
Oud 11-06-2012, 20:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Succes!

En yay, 10 punten in de pool, want Frankrijk - Engeland (1-1) goed voorspeld /firstworldjoy
Oud 11-06-2012, 20:36
Verwijderd
ja succes, hoop dat jullie 'm krijgen
Oud 11-06-2012, 20:45
Verwijderd
Citaat:
De afspraak omtrent de woningverdeling gaat toch door vanavond over tien minuten moeten we er heen. we zijn misselijk.
Succes!
Oud 11-06-2012, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omdat je in Groningen woont, daar wonen nu eenmaal veel studenten. En omdat studenten van plezier en gezelligheid houden
Oud 11-06-2012, 20:47
Martiño
Martiño is offline
En in de categorie WAAROM, WAAROM zijn er mensen die Roland heten, en er mensen die Ronald heten. Godverdomme verwarrend gedoe allemaal welke slimmerik heeft dat nu weer bedacht?
Oud 11-06-2012, 20:52
Verwijderd
Citaat:
En in de categorie WAAROM, WAAROM zijn er mensen die Roland heten, en er mensen die Ronald heten. Godverdomme verwarrend gedoe allemaal welke slimmerik heeft dat nu weer bedacht?
accualy Rolan
Oud 11-06-2012, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Ik noem mensen ik beide gevallen Ronald, omdat een familielid zo heet en het dus makkelijk in de mond ligt, maar ook omdat Roland me aan een eland doet denken. En daarom dus in mijn hoofd niet echt een naam-achtigiets is.
Oud 11-06-2012, 20:58
Verwijderd
Sowieso, wie heet er nou Roland. Afgezien van een paar ridders.
Oud 11-06-2012, 21:00
Verwijderd
Er zijn ook mensen die Harmen heten en mensen die Herman heten!
Oud 11-06-2012, 21:00
Verwijderd
Theodoors broer heet Harmen Roland en zijn ouders hebben dat niet eens expres gedaan
Oud 11-06-2012, 21:01
Verwijderd
Harmen? Die naam ben ik geloof ik nog nooit tegengekomen.
Oud 11-06-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Theodoors broer heet Harmen Roland en zijn ouders hebben dat niet eens expres gedaan

Trouwens, als je de laatste letter van mijn naam omdraait, dan krijg je ook een andere naam. Maargoed, naar al die namen die op mijn naam lijken luister ik zo onderhand ook wel.
Verwijderd
Je kent Harmen Siezen niet?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
accualy Rolan
Oud 11-06-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Succes!

En yay, 10 punten in de pool, want Frankrijk - Engeland (1-1) goed voorspeld /firstworldjoy
Mijn poule (poule vs pool; mijn keuze gaat naar het eerste ) is behoorlijk vertyft geloof ik. Sowieso had ik Frankrijk de winst toegeschreven, want zeg nou zelf, die Engelsen bakken er toch niets van
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nou, ik zocht dus iemand in de nationale homo-database die Ronald heet, maar ik wist niet zeker of het een Roland of een Ronald was, dus ik typte eerst Roland en ik kreeg direct iets van 30 hits.
Verwijderd
Citaat:
Nee, moet dat?
Oud 11-06-2012, 21:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Er zijn ook mensen die Harmen heten en mensen die Herman heten!
Ja, maar daar gaat het dus om klinkers, dus dan klinkt het woord echt totaal anders.
Oud 11-06-2012, 21:04
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ze is pas 17 he. Harmen Siezen was al bijna een fossiel toen wij jong waren.
Oud 11-06-2012, 21:05
Verwijderd
Oh, hij is alweer in 2002 gestopt met het Journaal.
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik zocht dus iemand in de nationale homo-database die Ronald heet, maar ik wist niet zeker of het een Roland of een Ronald was, dus ik typte eerst Roland en ik kreeg direct iets van 30 hits.
Nationale homo-database?
Martiño
Martiño is offline
gay.nl
Oud 11-06-2012, 21:17
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi
Oud 11-06-2012, 21:20
Carn
Carn is offline
Roland

Oud 11-06-2012, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omdat je in Groningen woont, daar wonen nu eenmaal veel studenten. En omdat studenten van plezier en gezelligheid houden
Maar waarom moeten ze die gezelligheid nou delen met mij, een chagrijnige couch potato

Citaat:
Goede riddernaam wel, inderdaad

Citaat:
Hoi
Hallo! Ik vroeg me laatst al af waar jij was gebleven, hoe is het?
Oud 11-06-2012, 21:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik haal wel eens Chinees, waar kan je goei Italiaans halen?
Niet bij Luca, ik ben blij dat ik van zijn lessen af ben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten