Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn pakje <3 Ik had ergens iets besteld, en toen ik het doosje open maakte, (gewoon, saai postdoosje) vond ik het artikel dat ik had besteld ingepakt in cadeaupapier ^^. Helemaal met een lintje erop en alles. En met een kaartje erbij: 'Bedankt voor je bestelling. Jammer van het stempelsetje. Als troost een klein extraatje!' (Die had ik dus besteld, alleen die was op.) En toen zat er ook nog een cadeauzakje in met een gezellige button <3. Ik ben echt helemaal in mijn nopjes.
|
Positieve feedback op een draak van een presentatie die studiegenootje en ik mooi last minute in elkaar gestoken hebben met bloed, zweet en tranen, en een 9 voor een essay wat ik geschreven heb.
![]()
|
Vandaag
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Leuke dingen vandaag, nieuwe grenzen en hoe ik ineens veel meer snap en overzie
![]() Dat ik een goed leven heb met Anne. Met haar deel ik mijn leven en daarnaast maak ik plezier met leuke mannen, maar niks serieus. Geen verplichtingen en verstikkende huisje-boompje-beestje situaties ![]() En ik waardeer marktplaats en mijn nieuwe schoenen (van marktplaats). ![]()
|
Eigenlijk gister gewaardeerd: ik liep naar ballet en een dakloze kwam naar me toe. Ik had ene paraplu en het regende dus we liepen een tijdje samen en we kletsten en hij ragede over dakloze mensen die drugs gebruiken. Ik heb hem mijn laatste euro gegeven en daarna ging hij niet weg, hij bleef lekker kletsen en onder de plu lopen.
![]() |
![]() |
|
Oh jongens, dit moeten jullie zien! Ik kreeg er tranen van /wijf
http://www.buzzfeed.com/expresident/...th-in-humanity Edit: Met dank aan sann, zie ik nu op FB ![]()
|
Ik heb van een vriendinnetje van vroeger uit Mauritius een sleutelhanger gekregen, een houten hartje met mijn naam (Wielemieke, zoals ze me vroeger ook altijd noemde <3) erin gebrand. Echt superlief en leuk dat ze me niet vergeten is <3.
|
Fantastische sleepover gehad met mijn middelbareschoolvriendinnetje, hele nacht karaoke gedaan en watermeloen gegeten en we hebben in een boek beschrijvingen en tekeningen gemaakt van hoe we denken dat onze oud-klasgenoten er over 10 jaar bij zitten, en op een reunie gaan we dan kijken of we gelijk hadden
![]() |
![]() |
|
Ik moest mijn allergiepillen en de pil ineens betalen, omdat het volgens de computer allemaal in ene niet vergoed zou worden, maar toen ik zei dat ik voor beide nog nooit had betaald, had ze iets gefikst waardoor ik de pil niet meer hoefde te betalen. En toen ik vroeg of ze de allergiepillen (die vorige keer nog als chronisch in het systeem stonden) ook op zou kunnen sturen ivm mijn enorme blutheid en de uitstel die ik daardoor kreeg, heeft zij hem chronisch erin gezet en werd die rekening ook opgestuurd
![]() En daarna was er ook nog een jongen in de AH die zei 'ik kijk wel even achter' en echt vet lang wegbleef, maar toen toch terugkwam met wat ik wilde hebben en het ook nog in mijn mandje legde voor me ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Feel good-topic Verwijderd | 37 | 05-01-2014 22:08 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag gewaardeerd? Martiño | 500 | 21-12-2012 16:31 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag niet gewaardeerd? Miekje* | 500 | 15-07-2012 19:18 | |
De Kantine |
Wat heb jij vandaag nou weer gewaardeerd? Verwijderd | 499 | 26-04-2012 19:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #50² Verwijderd | 146 | 26-08-2008 07:00 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: titelloos Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:29 |