Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ze hadden hele verhalen over wat ze allemaal doen (of niet doen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga zometeen maar proberen te slapen en morgenochtend bel ik direct de dierenarts en dan ga ik wel met de taxi erheen. Ik voel me echt kut. Ik ben jammerig en gestrest en dat kost allemaal energie die ik nauwelijks heb. Ik wil eigenlijk nog de kooi schoonmaken, maar dat moet ik maar uitstellen tot morgen. Ik hoop maar gewoon dat ze het overleefd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Bij het horen van mijn studie zeggen mensen standaard: 'Oh, en wat houdt dat dan precies in?', omdat ze de benaming 'dierenartsassistent' heel goed kennen maar 'paraveterinair' zegt ze dan weer niks.
Citaat:
![]()
|
Hoi iedereen!
Snebbeltje, sterkte voor je ratje en voor jou! Als het goed is krijg ik op 16 juli te horen of ik door ben met geneeskunde. Ik wil nu dat ik gewoon door ben en dat ik snel kan beginnen met geneeskunde! ![]()
|
Het is eigenlijk ook best wel moeilijk om niet in cliché vragen te vervallen als je een studie te horen krijgt waar je geen verstand van hebt of die je uberhaupt niet kent.
Wat zou eigenlijk de ideale opmerking zijn die je kunt maken als iemand zijn (voor jou onbekende) studie noemt? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
En sterkte voor Snebbeltje! |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Stel iemand zegt: ik studeer frolliwopsnopblobbologie.
Mogelijke antwoorden: - Zozo.........léuk! - Wat kun je daar dan mee? - Wáttologie? - Ah, dan leer je toch de relatie tussen frolli en wolli en hoe de twee in verhouding staan tot elkaar binnen een kader van blobbo en snop? Interessant, zeker omdat blobbo een afspiegeling is van frolli. Hoe ga je daarmee om?
|||
Citaat:
![]() Citaat:
En, ik kan hoogstwaarschijnlijk bij mijn tante wonen, dus over een woonplaats hoef ik ook geen zorgen te maken ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ah cool, dan kom ik je misschien nog eens tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar als ik vraag wat mensen studeren en ze zeggen wat ze doen dan antwoord ik, als het een rare ingewikkelde bèta-studie is 'Wauw, dat lijkt me echt ontzettend moeilijk. Hoe bevalt het jou?' en als het een "normale" (algemene studies ![]() ![]() |
![]() |
||
Dankjulliewel allemaal
![]() Citaat:
Ik heb haar overigens net eventjes wakker gemaakt en wat snoepjes gegeven en haar nog even water van mijn vinger laten likken en dat wilde ze allemaal wel. Nu is ze weer voer uit haar bakje aan het knabbelen dus dat is wel een goed teken! Kan ik met een iets geruster hart gaan slapen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() O EN over studies gesproken! Ik wil sowieso naast mijn studie mijn groot rijbewijs ofzo halen, zodat ik tenminste een VAK kan en niet alleen maar abstracte dingen weet. En buschauffeur worden lijkt me zó leuk. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Maar kun je niet betaald bijles gaan geven? Of kan dat alleen als student ofzo? Hm. Stom. |
![]() |
||
Citaat:
|
|