Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2012, 23:47
Martiño
Martiño is offline
Spoiler
Oud 08-07-2012, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel kost een kamer per nacht?
http://www.booking.com/hotel/us/hilt...r_month=2012-9

een linkje, voor het geval Uice het niet wil weten.
Oud 08-07-2012, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Als we vanavond waren gegaan en een kingsize bed hadden gedeeld kostte ons dat 170 euro!
September is wat duurder.
Oud 08-07-2012, 23:50
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
September is wat duurder.
Ja, het was nu natuurlijk een last-minute ofzo.

Hoeveel zou een kamer bij jou kosten, sann?
Oud 08-07-2012, 23:50
Verwijderd
Waar haal je 170 vandaan trouwens? Op booking, normaal gesproken de goedkoopste, het dubbele. Of bedoel je p.p.?
Oud 08-07-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, het was nu natuurlijk een last-minute ofzo.

Hoeveel zou een kamer bij jou kosten, sann?
Geheel afhankelijk van wanneer je komt en wat voor soort kamer je wilt: tussen de 69,00 en 175,00!
Oud 08-07-2012, 23:52
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Waar haal je 170 vandaan trouwens? Op booking, normaal gesproken de goedkoopste, het dubbele. Of bedoel je p.p.?
De site van het Hilton! Ik had alleen niet gekeken of het pp was (maar ik had aangegeven 1 kingsize bed en 2 volwassenen).
Oud 08-07-2012, 23:53
Verwijderd
Onze goedkoopste prijs voor een standaard kamer is 69,00 euro, dan moet je gelijk betalen en is annuleren niet mogelijk. Dat is laagseizoentarief, zoals nu de zomermaanden. In beursweken is dezelfde kamer 155,00 (10,00 korting voor gelijk betalen en niet annuleren).

Een deluxe kamer is 10,00 meer en een executive 20,00.
Oud 08-07-2012, 23:53
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Geheel afhankelijk van wanneer je komt en wat voor soort kamer je wilt: tussen de 69,00 en 175,00!
Dat is al wat schappelijker
Oud 08-07-2012, 23:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Onze goedkoopste prijs voor een standaard kamer is 69,00 euro, dan moet je gelijk betalen en is annuleren niet mogelijk. Dat is laagseizoentarief, zoals nu de zomermaanden. In beursweken is dezelfde kamer 155,00.

Een deluxe kamer is 10,00 meer en een executive 20,00.
En wat houdt deluxe en executive precies in?

En is de prijs per kamer of per persoon?
Oud 08-07-2012, 23:55
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Verdorie
Volgende maal!
Oud 08-07-2012, 23:55
Verwijderd
Citaat:
En wat houdt deluxe en executive precies in?

En is de prijs per kamer of per persoon?
Deluxe kamers zijn wat groter en hebben een bad in de badkamer, sommige hebben een balkon of terras. Executives zijn de grootste kamers, hebben een grote badkamer met ligbad, veel ruimte, ruime balkons etc. Zijn soms wel dubbel zo groot als de standaard kamers en maar 20 meer, dus tip voor jullie, 20 euro meer betalen is het vaak helemaal waard.
Oud 08-07-2012, 23:56
Verwijderd
Oh en prijzen zijn per kamer, exclusief ontbijt a 15 p.p. en exclusief stadsbelasting van 5%. Als je meerdere dagen blijft is het ontbijt vaak wel inbegrepen. (Meerdaagse Special korting)
Oud 08-07-2012, 23:56
Martiño
Martiño is offline
Ik vind 20 euro extra eigenlijk ook wel schappelijk!
Oud 08-07-2012, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Volgende maal!
Oud 08-07-2012, 23:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Deluxe kamers zijn wat groter en hebben een bad in de badkamer, sommige hebben een balkon of terras. Executives zijn de grootste kamers, hebben een grote badkamer met ligbad, veel ruimte, ruime balkons etc. Zijn soms wel dubbel zo groot als de standaard kamers en maar 20 meer, dus tip voor jullie, 20 euro meer betalen is het vaak helemaal waard.
Citaat:
Oh en prijzen zijn per kamer, exclusief ontbijt a 15 p.p. Als je meerdere dagen blijft is het ontbijt vaak wel inbegrepen. (Meerdaagse Special korting)
En is de prijs bij alle hotels ongeveer hetzelfde of zitten er grote prijsverschillen tussen? En als je vroeg boekt, is de prijs dan ook lager?
Oud 08-07-2012, 23:58
Martiño
Martiño is offline
(ik voel me nu een beetje als Harry Mens die met zijn mapje voor zich zit en allemaal semi-geïnteresseerde ingestudeerde vragen afvuurt richting iemand die net 20.000 euro heeft neergeteld voor een promotiepraatje)
Oud 08-07-2012, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind 20 euro extra eigenlijk ook wel schappelijk!
Is het ook Deluxe boeken helpt vaak al, meeste hotels verkopen meer standaard kamers dan ze hebben (om zo de laagste prijs van de omgeving te hebben bijv.) en mensen die deluxe reserveren krijgen in ongeveer 50% van de gevallen een upgrade naar een executive kamer (of suite, maar die hebben wij niet )
Oud 09-07-2012, 00:01
Verwijderd
Citaat:
En is de prijs bij alle hotels ongeveer hetzelfde of zitten er grote prijsverschillen tussen? En als je vroeg boekt, is de prijs dan ook lager?
Ja ongeveer hetzelfde, beurstarieven in Utrecht liggen bij elk 4 sterren hotel tussen de 130 en 170 euro voor een standaardkamer. In de zomer tussen de 65 en 90. Laat boeken is meestal het beste, tenzij je met een groep boekt. Als groep krijg je gelijk korting. Als je laat boekt proberen hotels de boel nog vol te krijgen tegen bodemprijzen. Wel met het risico dat het druk is, dan schieten de prijzen juist weer omhoog als het bijna vol is.

Let wel: dit geldt voor stadshotels, toeristische hotels op het platteland hebben meestal juist vroegboekkorting.
Oud 09-07-2012, 00:04
Verwijderd
Maar vanaf morgen is Utrecht heel goedkoop, laatste conferentie is geweest en nu is het zomervakantie Afgelopen week stonden we op 135,00. Vanaf maandag staan we op 70 euro
Oud 09-07-2012, 00:07
Martiño
Martiño is offline
Aww, maak je je druk om de omzet?
Oud 09-07-2012, 00:07
Martiño
Martiño is offline
Of de winstmarges eigenlijk.
Oud 09-07-2012, 00:08
Verwijderd
Ontbijtprijzen zijn ook in heel Utrecht ongeveer gelijk: tussen de 15,00 en 19,00 in 4*. Er is een heel leuk hotel in de binnenstad dat 3 soorten ontbijt aanbiedt: 10, 15 en 20, en afhankelijk van wat je betaald krijg je of een simpel ontbijtje of heel uitgebreid. Ik wil dat graag bij ons invoeren maar dan moeten we uit gaan serveren en dat mag dan weer niet van de sterrengestapo En dan moet ik meer mensen aannemen en of we er dan winst uit gaan halen is nogal de vraag.
Oud 09-07-2012, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Aww, maak je je druk om de omzet?
Citaat:
Of de winstmarges eigenlijk.
Hotellerie heeft nog nooit in zo'n crisis gezeten als nu, dus ja wel een beetje.
Oud 09-07-2012, 00:10
Verwijderd
Vooral omdat er al een paar hotels over de kop zijn gegaan, dreigen te gaan, en een aantal hotels al een hoop personeel moesten laten gaan omdat ze het niet meer kunnen betalen. Wij doen het relatief goed, maar prijzen van 70 euro zijn echt heel laag. Dan moet je extreem veel extra's verkopen.
Oud 09-07-2012, 00:15
Martiño
Martiño is offline
<3 Ik vind het zo leuk dat je er zo bij betrokken bent.
Oud 09-07-2012, 00:18
Verwijderd
Ja je tijd maar een beetje uitzitten op kantoor lijkt me superkut En mijn betrokkenheid heeft me in een jaar tijd al 2x salarisverhoging en een vast contract opgeleverd, ik blijf lekker betrokken
Oud 09-07-2012, 00:22
Turk February
Turk February is offline
Mijn nichtje speelt met Playmobil: "Dit is vuur, en dat kun je met deze slang op de boeven spuiten, zodat ze doodgaan, zodat ze niet kunnen stelen. De meisjes doe je met roze vuur, en de jongens met rood vuur."

Tevens, tegen mij: "Ik vind het leuk dat jouw zonnenbril is gevallen. Omdat ik jou niet lief vind."

Ze heeft ook een vriendin tegen wie ze dingen zegt als: "Ik vind het leuk als jij valt," en: "Jij moet onder een auto komen."

Wat een kind.
Oud 09-07-2012, 00:22
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja je tijd maar een beetje uitzitten op kantoor lijkt me superkut En mijn betrokkenheid heeft me in een jaar tijd al 2x salarisverhoging en een vast contract opgeleverd, ik blijf lekker betrokken
Oud 09-07-2012, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Mijn nichtje speelt met Playmobil: "Dit is vuur, en dat kun je met deze slang op de boeven spuiten, zodat ze doodgaan, zodat ze niet kunnen stelen. De meisjes doe je met roze vuur, en de jongens met rood vuur."

Tevens, tegen mij: "Ik vind het leuk dat jouw zonnenbril is gevallen. Omdat ik jou niet lief vind."

Ze heeft ook een vriendin tegen wie ze dingen zegt als: "Ik vind het leuk als jij valt," en: "Jij moet onder een auto komen."

Wat een kind.
Het lijkt wel of ze steeds een beetje gemener wordt.
Oud 09-07-2012, 00:24
Verwijderd
Oh ja ik was een cadeautje voor mijn broertje aan het verzinnen. En ik moet eens afleren niet naar bed te gaan als ik de dag erna uit kan slapen want zo komt het noooooit goed met mijn ritme.
Oud 09-07-2012, 00:29
Verwijderd
Hm en om half 2 's nacht avondeten met een bak yoghurt met bramen en aardbeien past ook niet helemaal in mijn burgervrouwelijke ambities.
Oud 09-07-2012, 00:33
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het lijkt wel of ze steeds een beetje gemener wordt.
Ze doet vooral zo tegen de mannen in haar leven, want ze vindt jongens stom.
Oud 09-07-2012, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Ze doet vooral zo tegen de mannen in haar leven, want ze vindt jongens stom.
dat is wel een beetje terecht natuurlijk.
Oud 09-07-2012, 06:51
Verwijderd
En zo lang iedereen er steeds om lacht omdat het zo schattig is dat een kleutertje gemene opmerkingen maakt, wordt ze natuurlijk bepaald niet afgeremd om ermee door te gaan
Oud 09-07-2012, 08:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
En zo lang iedereen er steeds om lacht omdat het zo schattig is dat een kleutertje gemene opmerkingen maakt, wordt ze natuurlijk bepaald niet afgeremd om ermee door te gaan
Oh, dat doet niemand, hoor. De meeste mensen zeggen altijd iets in de trant van 'dat is niet aardig' als ze zoiets tegen ze zegt. Ik zeg altijd 'nou en?'
Oud 09-07-2012, 08:57
Lorelei
Lorelei is offline
Ok. Ik moet vandaag even nog 1 dag discipline opbrengen om dingen te doen. 1 dag.. dat moet toch lukken... Dus als jullie me straks online zien dan moeten jullie me maar virtueel schoppen en zo, ok?

ZINNIGE DINGEN, NU
Oud 09-07-2012, 09:20
Turk February
Turk February is offline
Six-year-old Zachary is currently undergoing treatment for leukemia and had expressed his wish "to meet and become Hellboy."

Oud 09-07-2012, 09:55
Verwijderd
Citaat:

Wat een kind.
Oud 09-07-2012, 10:38
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi! Ik heb bagger geslapen, maar mijn ratje is een stuk levendiger dan gisteren en vanmiddag kunnen we naar de dierenarts
Oud 09-07-2012, 11:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Six-year-old Zachary is currently undergoing treatment for leukemia and had expressed his wish "to meet and become Hellboy."

[afbeelding]

[afbeelding]

Haha gaaf Is dat ook Ron Perlman? Lijkt er wel op!
Oud 09-07-2012, 11:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoi! Ik heb bagger geslapen, maar mijn ratje is een stuk levendiger dan gisteren en vanmiddag kunnen we naar de dierenarts
Oh kijk, dat is meestal wel een goed teken als hij lekker actief is!
Oud 09-07-2012, 11:56
Verwijderd
Sanne, jij gaat woensdag naar Bon Iver, meen ik? Het is in een -hele grote- tent, hoor ik net van iemand die er op uit kijkt. Dus je blijft droog
Oud 09-07-2012, 11:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg Noci op DK
Oud 09-07-2012, 12:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Fijn zeg
Oud 09-07-2012, 12:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Omg Noci op DK
Snel! Kleren aan en verberg het spul!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Haha gaaf Is dat ook Ron Perlman? Lijkt er wel op!
Ja, het is de echte.

En die make-up-mensen zijn ook de echte van de film.
Martiño
Martiño is offline
Toffe gast.
Oud 09-07-2012, 12:23
Vowel
Vowel is offline
@Trimm: beetje laat, maar wat een fijn programma zeg, Scheire en de Schepping.
Oud 09-07-2012, 12:26
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
@Trimm: beetje laat, maar wat een fijn programma zeg, Scheire en de Schepping.
qft

Regels voor berichten