Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een linkje, voor het geval Uice het niet wil weten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onze goedkoopste prijs voor een standaard kamer is 69,00 euro, dan moet je gelijk betalen en is annuleren niet mogelijk. Dat is laagseizoentarief, zoals nu de zomermaanden. In beursweken is dezelfde kamer 155,00 (10,00 korting voor gelijk betalen en niet annuleren).
Een deluxe kamer is 10,00 meer en een executive 20,00. |
![]() |
||
Citaat:
En is de prijs per kamer of per persoon?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Let wel: dit geldt voor stadshotels, toeristische hotels op het platteland hebben meestal juist vroegboekkorting. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ontbijtprijzen zijn ook in heel Utrecht ongeveer gelijk: tussen de 15,00 en 19,00 in 4*. Er is een heel leuk hotel in de binnenstad dat 3 soorten ontbijt aanbiedt: 10, 15 en 20, en afhankelijk van wat je betaald krijg je of een simpel ontbijtje of heel uitgebreid. Ik wil dat graag bij ons invoeren maar dan moeten we uit gaan serveren en dat mag dan weer niet van de sterrengestapo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vooral omdat er al een paar hotels over de kop zijn gegaan, dreigen te gaan, en een aantal hotels al een hoop personeel moesten laten gaan omdat ze het niet meer kunnen betalen. Wij doen het relatief goed, maar prijzen van 70 euro zijn echt heel laag. Dan moet je extreem veel extra's verkopen.
|
![]() |
|
Mijn nichtje speelt met Playmobil: "Dit is vuur, en dat kun je met deze slang op de boeven spuiten, zodat ze doodgaan, zodat ze niet kunnen stelen. De meisjes doe je met roze vuur, en de jongens met rood vuur."
Tevens, tegen mij: "Ik vind het leuk dat jouw zonnenbril is gevallen. Omdat ik jou niet lief vind." Ze heeft ook een vriendin tegen wie ze dingen zegt als: "Ik vind het leuk als jij valt," en: "Jij moet onder een auto komen." Wat een kind.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ok. Ik moet vandaag even nog 1 dag discipline opbrengen om dingen te doen. 1 dag.. dat moet toch lukken... Dus als jullie me straks online zien dan moeten jullie me maar virtueel schoppen en zo, ok?
ZINNIGE DINGEN, NU ![]()
|
Six-year-old Zachary is currently undergoing treatment for leukemia and had expressed his wish "to meet and become Hellboy."
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En die make-up-mensen zijn ook de echte van de film.
|
|