Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar bedankt voor de tip meer flirten ![]() |
![]() |
|
![]() |
nouja ik zit ook met zo'n soort probleem hele andere situatie dan wel woon in turkije en een turks meisje leren kennen we kletsen veel al aantal keren afgesproken wat te gaan doen,in principe kun je denken tog dat een meisje je dan leuk vindt lijkt mij? als ze je nummer vraagt,vraagt of je bij d'r kom slapen, maar tog heb ik het gevoel dat de ''seksuele'' sfeer er niet is om t zomaar even te zeggen ik vind haar harstikke knap en ook haar personelijkheid spreekt me erg aan alleen ik vind t zo moeilijk om te weten of dat wederzijds is,kijk als je nu weet of een meisje je écht leuk vindt en dus meer wilt,geen enkel probleem om t te zeggen ik ben dan wel wat verlegen maarja als je t tog zeker weet waarom dan niet je hoeft je dan nergens voor te schamen lijkt mij,maarja weet iemand of zij mij leuk zou vinden,en zo'ja of ''mischien'' hoe kan ik t beste zeggen dat ik haar leuk vindt, en geen moeilijke troep aub want ik spreek niet goed turks en zij niet goed engels:-(
btw mijn tip voor jou,dat lijkt me niet zo moeilijk,je moet niet té aardig zijn en ze té veel helpen,laat hun t werk doen,in principe heb ik dat ook gedaan heel ander scenario natuurlijk maarja,ik was aan t zwemmen hun spraken me aan nummers uitgewisseld en daarna paar keer afgesproken, enigste wat ik heb gedaan is dus gekletst, hun hebben me uit t water gevraagt en of ik wou logeren, denk dat jij t beste gewoon de meisjes een beetje kunt negeren en zeggen dat je geen ''tijd'' hebt om ze te helpen, en de meisjes die jou dan ECHT leuk vinden die blijven tog wel naar je toe komen, en denk ook dat je beter wat in de vrije tijd kunt afspreken,dan leer je elkaar ook personelijker veel beter kennen,ze vindt je nu mischien wel leuk of knap maar durft t niet te zeggen laat jij t een beetje merken en komt ze erachter dat jij meer bent dan die ''aardige'' jongen dan wil ze mischien ook wel meer ;-) |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je vanaf het begin moet laten merken dat je niet op zoek bent naar een nieuwe beste vriendin, maar naar een vriendin. Alleen moet je het er niet heel dik opleggen natuurlijk! Dus een beetje flirten en leuke opmerkingen maken over hoe ze er uit ziet of hoe haar haar zit.
Ik snap alleen niet helemaal of je bedoelt dat je eerst vrienden wordt met ieder meisje en dan pas interesse krijgt in haar op een andere manier, want dan werkt het bovenstaande niet zo goed natuurlijk. Dan zou ik gewoon langzaamaan laten merken dat je haar meer dan leuk vind, en niet ineens zeggen dat je haar leuk vind. Dat zal mij namelijk ook een beetje afschrikken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
I know that feeling, Bro. Wat ik ook doe.... "Je bent echt een hele lieve vriend" Argh.. Zelfs subtiel flirten lukt niet echt... Wordt er gewoon knetter van..
Misschien kan ik ook wel es wat tips gebruiken... Negeren werkt ook al niet zo best...
||
Citaat:
![]() ![]() Als iemand mij negeert en ik steeds degene ben die eventueel contact moet beginnen (en het dus niet van twee kanten komt) ben ik het snel zat. Dat zie ik als hint (hij is niet geïnteresseerd) en ga verder met m'n leven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar natuurlijk verschilt dat per meisje ![]() ![]() |
![]() |
|
Misschien wat meer macho overkomen en lulliger doen tegen meisjes, klinkt raar maar het haalt je wel uit de friendzone. En meisjes vallen nu eenmaal op macho's, tenminste ik en vele anderen, en als je uiteindelijk ook nog heel lief blijkt te zijn vallen meisjes als blokken voor je. Maar eerst: fake it 'till you make it misschien?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Beste vriend(in) joel00pink | 4 | 29-07-2016 14:26 | |
Liefde & Relatie |
Beste vrienden of wilt ze meer? SpeedyMartinos | 2 | 19-02-2015 20:30 | |
Liefde & Relatie |
altijd de goede vriend djonko | 17 | 03-12-2012 16:48 | |
Liefde & Relatie |
beste vriend van mn vriend *elava* | 18 | 31-05-2007 17:13 | |
Liefde & Relatie |
beste vriend van je ex ellaversa | 15 | 12-03-2003 10:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom overkomen de slechtste dingen de beste mensen??? TMLWKY | 14 | 13-07-2002 06:13 |