Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2012, 21:05
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je fetisj is je geaardheid. Ik snap niet direct wat het is waar je dan opgewonden van raakt. Dus seks met een ander persoon is niet (meer) interessant, dan is het seks met jezelf? Is je fetisj dan niet ja ehh hoe noem je dat Verliefd zijn op jezelf? Ik snap het oprecht niet.
Een fetisj houdt gewoon in dat je opgewonden raakt van bepaalde zaken waar de meeste mensen niet opgewonden van raken. Kan van alles zijn. Voor sommige mensen is hun fetisj een bijzaak, voor anderen het voornaamste punt van hun seksleven.
Oud 01-08-2012, 21:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil ook kusjes
Oud 01-08-2012, 21:06
Verwijderd
*voorraad kusjes neerleg*
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
*Steelt, wegsmijt*
Verwijderd
Citaat:
Een fetisj houdt gewoon in dat je opgewonden raakt van bepaalde zaken waar de meeste mensen niet opgewonden van raken. Kan van alles zijn. Voor sommige mensen is hun fetisj een bijzaak, voor anderen het voornaamste punt van hun seksleven.
Ja dit weet ik, maar ik snap niet hoe je eigen geaardheid je fetisj kan zijn.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sann

En CR heb jij ook echt dat je het mensen niet verteld ofzo? Omdat je het idee hebt dat het je eigen schuld is en onzeker bent enzo?
Ik hou het wel voor me ja. Mijn vrienden weten het natuurlijk wel. Maar ik dnek er regelmatig over na hoe ik dat zou moeten vertellen als ik eindelijk wèl eens een leuke jongen tegen zou komen.

Citaat:
Het is maar voor heel even. Ik wilde even een kusje op Trimm geven vooral. En ook op Zepp en Apate en CR en Quis en Etmakas <3

*dramatisch in de armen val*

En ik ben ziek. En het is SUPERKUT.
<33 Dankje. En jij heel veel beterschap!
Oud 01-08-2012, 21:07
Verwijderd
Citaat:
*Steelt, wegsmijt*
Zo gaat het nou altijd
Verwijderd
Zeg, waarom wordt wsz leuk en interessant als ik op m'n werk ben Doe eens niet!

*gaat weer verder lezen*
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb met twee jongens gezoend, één keer op m'n eindexamengala (nare ervaring, bovendien vertelde betreffende jongen ook nog aan zijn vriendin dat ik niet kon zoenen) en een paar keer tijdens een anderhalve week durende flirt met een andere jongen, welgeteld 4 jaar later. We hebben niets meer gedaan dan zoenen. Dat is nu 3 jaar geleden. Ik ga nooit uit (vooral vanwege mijn vermoeidheid, ik hou het gewoon niet vol, deels omdat ik niet drink en me niet prettig voel tussen dronken mensen) en studeer een vrouwenstudie en ontmoet dus vrijwel nooit jongens.

En nou ja, leuk is anders
*aai* Ik kwam die van mij ook pas tegen toen ik al werkte! Het komt goed! En meanwhile, datingsites?
Oud 01-08-2012, 21:08
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja dit weet ik, maar ik snap niet hoe je eigen geaardheid je fetisj kan zijn.
Nee, ze bedoelt dat ze haar fetisj als geaardheid ziet. Dus, neem ik aan, dat ze geen behoefte heeft aan niet-fetisjistische seks.
Verwijderd
OMG LP en Uice en Panopticon, voor jullie natuurlijk ook heel veel kusjes <3

Ik vind het een beetje stom dat mijn aanwezigheid nu het topic ene beetje verpest, want ik vond het geniaal en was al de hele tijd aan het meelezen, maar even een leuke anekdote wat niet forumen met je doet: op zich bevalt het supergoed, maar ik heb dus echt gedacht, OMG NU SPREEK IK UICE NOOIT MEER en we vonden elkaar eerst zo stom, maar daarna leuk en dat gooi ik nu zomaar weg, OMFG (ook over andere forumers trouwens maar uice zie ik nu posten).
Turk February
Turk February is offline
Hier moet ik om lachen.

Citaat:
Hey, ik ben op zoek naar een film die ik me vaag herinner; het was een Nederlandse film, waar ik me eigenlijk nog maar 1 deel van kan herinneren. er word een volgens mij een videoband vertrapt door een paard, en dan zegt een man op een heel gekke manier: ''zo. nu heeft niemand er meer wat aan.*hijgende lach*.''
Oud 01-08-2012, 21:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*aai* Ik kwam die van mij ook pas tegen toen ik al werkte! Het komt goed! En meanwhile, datingsites?
Fijn

En ja, dat doe ik al. In ieder geval goed om te 'oefenen' met jongens te kletsen, want dat vind ik best moeilijk en eng. Maar ik heb nog steeds niemand gemeet, want dat durf ik steeds niet. Ik heb altijd wel een excuus
Oud 01-08-2012, 21:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
De rest heb ik gelezen, maar ik kan even niet replyen, want er staat een hamburger aan te fikken.
<3 Trimm, ik hou oprecht van je.
Citaat:
Jeej, kusjes .
Oud 01-08-2012, 21:10
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
OMG LP en Uice, voor jullie natuurlijk ook heel veel kusjes <3

Ik vind het een beetje stom dat mijn aanwezigheid nu het topic ene beetje verpest, want ik vond het geniaal en was al de hele tijd aan het meelezen, maar even een leuke anekdote wat niet forumen met je doet: op zich bevalt het supergoed, maar ik heb dus echt gedacht, OMG NU SPREEK IK UICE NOOIT MEER en we vonden elkaar eerst zo stom, maar daarna leuk en dat gooi ik nu zomaar weg, OMFG (ook over andere forumers trouwens maar uice zie ik nu posten).
Vond je mij zó stom? Ik vond jou geloof ik maar een beetje stom.

Maar ja, dat is jammer enzo! Anders gebruiken we de Skype.
Oud 01-08-2012, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze bedoelt dat ze haar fetisj als geaardheid ziet. Dus, neem ik aan, dat ze geen behoefte heeft aan niet-fetisjistische seks.
Ohh Dat verklaart dat ik het niet snapte. Ik dacht al dat ze opgewonden raakte van haar eigen -zijn-. Ofzo. Ik vond het heel moeilijk.
Oud 01-08-2012, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik hou het wel voor me ja. Mijn vrienden weten het natuurlijk wel. Maar ik dnek er regelmatig over na hoe ik dat zou moeten vertellen als ik eindelijk wèl eens een leuke jongen tegen zou komen.

<33 Dankje. En jij heel veel beterschap!
Ah. Ja, daar denk ik ook nog wel eens over na, maar over het algemeen vind ik dat niet echt heel moeilijk ofzo. Ik bedoel, het is niet dat ik, zodra ik mezelf voorstel aan iemand ook meteen maar vertel dat ik maagd ben, maar ik ben er wel gewoon open over, en als het ooit over seks gaat en ik ben stil of weet ik het dan vertel ik het wel gewoon. Ik heb er echt 0 problemen mee, en mensen hebben er tot nu toe bij mij ook nooit raar op gereageerd. Eigenlijk reageren ze altijd zoals Phoebe en Miekje en ze reageren meestal een beetje verbaasd ofzo.
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Citaat:
precies ja het is het enige dat mij seksueel kan opwinden, daaraan denken of fetisjseks hebben.

Verder : leuk dat iedereen zo open is
Verwijderd
Citaat:
Vond je mij zó stom? Ik vond jou geloof ik maar een beetje stom.

Maar ja, dat is jammer enzo! Anders gebruiken we de Skype.
nee niet zo stom, maar wel veeeeeel stommer dan ik je nu vind

Oh ja goed idee
Verwijderd
Ik waardeer dit ook best wel ja
Oud 01-08-2012, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Je fetisj is je geaardheid. Ik snap niet direct wat het is waar je dan opgewonden van raakt. Dus seks met een ander persoon is niet (meer) interessant, dan is het seks met jezelf? Is je fetisj dan niet ja ehh hoe noem je dat Verliefd zijn op jezelf? Ik snap het oprecht niet.
Een fetisj is gewoon opgewonden worden van iets dat normaal niet direct met seks geassocieerd wordt. Dus bijvoorbeeld als man /care hebben aan tieten en naakte mokkels, maar die seksuele reactie wel beleven bij het zien van latex. Of schoenen. Of auto's, maar alleen als er een vrouw van boven de vijftig in zit, en alleen als ze niet goed kan schakelen. Of een heel specifiek soort bijen. Hoe fetisjisten hun fetisj beleven verschilt per fetisj en per fetisjist, daar valt geen algemeen antwoord op te geven.

Seks met andere mensen kunnen ze ook best hebben, maar daar hoeft geen penetratie of naaktheid bij te komen kijken. Hier is een schoenfetisjist bijvoorbeeld zeer bevredigende seks aan het hebben, zo bevredigend dat 'ie het op Wikipedia zette als schoolvoorbeeld van 't soort seks dat fetisjisten doen:

Hij heeft die schoenen niet zelf op zijn hoofd gelegd, neem ik aan.
Oud 01-08-2012, 21:13
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
nee niet zo stom, maar wel veeeeeel stommer dan ik je nu vind
Waarom ook alweer?

Citaat:
Oh ja goed idee
Ik zal je toevoegen als ik weer thuisben, dan.
Oud 01-08-2012, 21:14
Verwijderd
Citaat:
*Steelt, wegsmijt*
Verwijderd
Citaat:
Fijn

En ja, dat doe ik al. In ieder geval goed om te 'oefenen' met jongens te kletsen, want dat vind ik best moeilijk en eng. Maar ik heb nog steeds niemand gemeet, want dat durf ik steeds niet. Ik heb altijd wel een excuus
Als je iemand aardig lijkt te vinden, meteen afspreken irl. Schijnt de grootste kans op te leveren dat het iets wordt. Als je eerst een half jaar chat, kun je elkaar al bijna beter niet meer ontmoeten... Maar goed dat je er in elk geval een beetje mee bezig bent. En vergeet niet: zat jongens die zo zijn zoals jij, en ook zat jongens die er heel goed mee kunnen omgaan zoals jij bent/je ontwikkeling is.
Verwijderd
Citaat:
Waarom ook alweer?

Ik zal je toevoegen als ik weer thuisben, dan.
Ik vond jou stoffig en suf en een "ik weet alles beter puh" en jij mij een vieze allemansvriend zonder persoonlijkheid geloof ik

Oh en ik zal je even pm'en dan
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Het is net de laatste avond op zomerkamp.

Maar goed, ik ben helemaal niet open over mijn seksdingen.
Oud 01-08-2012, 21:15
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vond jou stoffig en suf en een "ik weet alles beter puh" en jij mij een vieze allemansvriend zonder persoonlijkheid geloof ik
Oh ja.
Verwijderd
Citaat:
Een fetisj is gewoon opgewonden worden van iets dat normaal niet direct met seks geassocieerd wordt. Dus bijvoorbeeld als man /care hebben aan tieten en naakte mokkels, maar die seksuele reactie wel beleven bij het zien van latex. Of schoenen. Of auto's, maar alleen als er een vrouw van boven de vijftig in zit, en alleen als ze niet goed kan schakelen. Of een heel specifiek soort bijen. Hoe fetisjisten hun fetisj beleven verschilt per fetisj en per fetisjist, daar valt geen algemeen antwoord op te geven.

Seks met andere mensen kunnen ze ook best hebben, maar daar hoeft geen penetratie of naaktheid bij te komen kijken. Hier is een schoenfetisjist bijvoorbeeld zeer bevredigende seks aan het hebben, zo bevredigend dat 'ie het op Wikipedia zette als schoolvoorbeeld van 't soort seks dat fetisjisten doen:

[afbeelding]

Hij heeft die schoenen niet zelf op zijn hoofd gelegd, neem ik aan.
Ik nam de zin verkeerd op Ik weet prima wat een fetisj is, maar ik dacht zoals sommige mensen sokken of haarballen als fetisj hebben, zo dacht ik dat die van haar was 'mijn geaardheid' en dat ze dus wellicht in d'r vrije tijd weleens rustig ging nadenken in de vorm van 'oeh mijn geaardheid, omg, geil'. Snap je?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Fijn

Komt wel goed joh. En wat als je die leuke jongen tegenkomt en je zegt het tegen hem? Als hij echt zo leuk is, zal het hem niet zoveel uitmaken en er misschien ook wel bewondering voor hebben.

Jongens zijn trouwens niet zo moeilijk om tegen te kletsen hoor
Oud 01-08-2012, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Het is net de laatste avond op zomerkamp.

Maar goed, ik ben helemaal niet open over mijn seksdingen.
Oee, de bonte avond

@sann: Doe eens een signature en avatar en zo, dit ziet er toch niet uit op deze manier
Verwijderd
En CR, ik vind jou echt extreem leuk en ik hoop dat je dat zelf ook in gaat zien enzo
Verwijderd
Citaat:
Ik nam de zin verkeerd op Ik weet prima wat een fetisj is, maar ik dacht zoals sommige mensen sokken of haarballen als fetisj hebben, zo dacht ik dat die van haar was 'mijn geaardheid' en dat ze dus wellicht in d'r vrije tijd weleens rustig ging nadenken in de vorm van 'oeh mijn geaardheid, omg, geil'. Snap je?
Ah! Hahaha, ja, dat verklaart de verwarring. Ik was al verbaasd.
Oud 01-08-2012, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ah. Ja, daar denk ik ook nog wel eens over na, maar over het algemeen vind ik dat niet echt heel moeilijk ofzo. Ik bedoel, het is niet dat ik, zodra ik mezelf voorstel aan iemand ook meteen maar vertel dat ik maagd ben, maar ik ben er wel gewoon open over, en als het ooit over seks gaat en ik ben stil of weet ik het dan vertel ik het wel gewoon. Ik heb er echt 0 problemen mee, en mensen hebben er tot nu toe bij mij ook nooit raar op gereageerd. Eigenlijk reageren ze altijd zoals Phoebe en Miekje en ze reageren meestal een beetje verbaasd ofzo.
Wat goed zeg

Citaat:
Ik was er zelf een beetje verbaasd over, want volgens mij is dit de eerste keer dat ik dit vertel op het forum. En ik zit hier al... 8? jaar?

Citaat:
Als je iemand aardig lijkt te vinden, meteen afspreken irl. Schijnt de grootste kans op te leveren dat het iets wordt. Als je eerst een half jaar chat, kun je elkaar al bijna beter niet meer ontmoeten.. Maar goed dat je er in elk geval een beetje mee bezig bent. En vergeet niet: zat jongens die zo zijn zoals jij, en ook zat jongens die er heel goed mee kunnen omgaan zoals jij bent/je ontwikkeling is.
Heel lief dat je zo met me meedenkt, dankjewel! En ik doe m'n best, het heeft alleen (veel) tijd nodig
Oud 01-08-2012, 21:17
Verwijderd
Ik heb eigenlijk niks qua seksdingen te delen. Misschien dat ik seks echt alleen als fysiek zie en dat het wat relaxter kan zijn als je je geen zorgen maakt dat de ander je kut vindt (dus liefde is handig), maar ik zie seks nooit als love-making.
Oud 01-08-2012, 21:18
Verwijderd
Ik begrijp het wel dat het moeilijk is . Misschien is het ook wel meer zoiets van 'Oh, misschien is hij wel leuk en word het wat ' en dan zou ik het denk ik wel meteen weer veel moeilijker vinden. Ik denk dat ik dat misschien wel zou hebben ja .

Overigens heb ik soms wel het idee dat er nooit iemand komt maar dat komt gewoon doordat mensen meestal wel een vriendje hebben gehad of in ieder geval íets, en ik dat niet heb. Hoe dan ook krijg je dan wel een beetje het idee dat er iets mis met je is .
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens, het is trouwens lang geleden dat we het over zo'n zwaar onderwerp hebben gepraat in het WSZ. Volgens mij is dit een goed teken .
Turk February
Turk February is offline
Over dingen gesproken: ik heb net getekend:

Nu ben ik vrij trots.
Verwijderd
Ik kan de foto niet zien!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jongens zijn trouwens niet zo moeilijk om tegen te kletsen hoor
Dat moet ik nog even zelf ervaren

Citaat:
En CR, ik vind jou echt extreem leuk en ik hoop dat je dat zelf ook in gaat zien enzo
Wat heel erg lief van je, dankjewel <3333
Oud 01-08-2012, 21:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb trouwens ook niks spannends te melden over mijn seksleven. Ik heb er namelijk geen een en als ik hem wel zou hebben, zou het saaie alledaagse piemel-in-kut-seks zijn
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Jongens, het is trouwens lang geleden dat we het over zo'n zwaar onderwerp hebben gepraat in het WSZ. Volgens mij is dit een goed teken .
En jij als forumbaas kan het weten! Nu kun je dit topic als tegenargument aandragen als ze weer WSZ willen verbieden.
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Nu ben ik vrij trots.
This photo has been removed.
Oud 01-08-2012, 21:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Overigens heb ik soms wel het idee dat er nooit iemand komt maar dat komt gewoon doordat mensen meestal wel een vriendje hebben gehad of in ieder geval íets, en ik dat niet heb. Hoe dan ook krijg je dan wel een beetje het idee dat er iets mis met je is .
Dit is het precies ja! Maar zoals alle lieve mensen hier zeggen, zijn wij gewoon awesome!
Oud 01-08-2012, 21:20
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
This photo has been removed.
Oud 01-08-2012, 21:21
Verwijderd
Of heb je dat getekend? Ik snap het niet meer
Oud 01-08-2012, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Dit is het precies ja! Maar zoals alle lieve mensen hier zeggen, zijn wij gewoon awesome!
:boks:

Nee, maar ik vind het wel prima zo. Ik heb in ieder geval absoluut niet het gevoel dat ik per se seks moet hebben omdat ik er anders niet bijhoor ofzo
Oud 01-08-2012, 21:22
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Nu ben ik vrij trots.
Upload even op imgur.com, die hebben niet zo'n gristelijk beleid wat betreft tieten.
Oud 01-08-2012, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En jij als forumbaas kan het weten! Nu kun je dit topic als tegenargument aandragen als ze weer WSZ willen verbieden.
Dat willen ze niet .
Oud 01-08-2012, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
:boks:

Nee, maar ik vind het wel prima zo. Ik heb in ieder geval absoluut niet het gevoel dat ik per se seks moet hebben omdat ik er anders niet bijhoor ofzo

Bij mij gaat het ook meer om de wens een lief iemand te vinden die me fijn vast kan houden als ik dat nodig heb enzo, seks komt dan wel. Ik denk dat ik me meer schaam voor het feit dat ik geen relatie heb gehad. Echt heel fijn dat je het gewoon prima vindt zo, dat is ook veel beter
Oud 01-08-2012, 21:23
Turk February
Turk February is offline
Doet ie het nu?

Regels voor berichten