| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik heb nu eindelijk een beetje mijn draai gevonden scriptietechnisch. Tussen de bedrijven door een half uur/uur per dag schrijven en in het weekend "krijg" ik een hele dag, dan heeft Klaverman de kinderen (muv de voeding natuurlijk). |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En go girl! |
|
|
|
||
|
Citaat:
'Gelukkig' heb ik wel veel van Studio Ghibli/Miyazaki gezien, wat ook nog eens leukere/betere/mooiere films zijn
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Gisteren zei zelfs een vrouw die langs me fietste uit het niets dat het zo mooi geknipt was! Dat heb ik nog nooit gehoord, zo vlak na een knipbeurt. ![]() Citaat:
![]() Weet iemand welke tandpasta, niet zijnde Paradontax, het minste schuimt? Ik ben de smaak van laatstgenoemde zat, maar vind heel veel mint-tandpasta's vies omdat ze zo ontzettend schuimen en zoet zijn. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind schuimende tandpasta juist extreem fijn
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb een paar vrienden bij de NS werken en een college van hun heeft brons gewonnen op de Olympische Spelen. De NS heeft op facebook een banner geplaatst met "NS feliciteert college Edith Bos met haar bronzen medaille. We zijn trots op je Edith!"
Die reacties eronder "Gelukkig kunnen ze bij de NS nog ergens trots op zijn..." (stuk of duizend, maar bla, voorspelbaar oke) En dan dit: "Beetje dubbel over de Spelen en het brood of was het andersom brood en spelen. Edith Bosch gun ik de medaille anderzijds zie ik liever dat voortaan ook Nederlandse topatleten geen subsidies meer ontvangen in de vorm van overheidsbaantjes e.d. Maar dat vind ik als libertarier, anarcho kapitalist" ![]() ![]()
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
"En terecht geen cadeautjes voor Rutte maar ook zeker terecht dat Rutte geen subisidie cadeautjes heeft uitgedeeld aan deze lobby groep. Mijn generatie kan geen slavernij worden aangewreven en een individu al helemaal niet in deze tijd. Slavernij destijds gold zeker als een zwarte bladzijde in onze geschiedenis maar er bestaat niet zoals als a Guilty Nation, (lees ook a Myth of a Guilty Nation van Albert Jay Nock over de episode 1914 - 1918."
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|