Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2012, 13:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Little Phoebe naamzoek, de nieuwe Glee Project is te bekijken Of ben je nog niet toe aan afl 9?
Hoei, *gaat snel downloaden*
Oud 02-08-2012, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb 'even' wsz bijgelezen vanaf het moment dat ik gisteravond ging slapen en daar heb ik echt bijna 2 uur over gedaan :')
Oud 02-08-2012, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Er zat toch een addertje onder het spreekwoordelijke glas, gekkie
Misschien vind je weer dat ik zeur ofzo, maar ik snap je post niet?
Verwijderd
Citaat:
Misschien vind je weer dat ik zeur ofzo, maar ik snap je post niet?
Ja, dat komt zo; 'glas' moest natuurlijk 'grrrrras' zijn.
Verwijderd
Citaat:
Dat hangt er vanaf hoe je carriere deifinieert. Ik wil de komende tijd iig nog niet 87695 uur per week maken, dus een baan als datgene waarvoor ik feitelijk studeer zit er sowieso niet in dan (ik weet ook niet of ik dat wel wil). Maar nog jaren fulltime huismoederen gaat hem ook niet worden. Idealiter wil ik nu een dag of drie werken, en dan wel een baan op niveau natuurlijk, (maar dat lijkt me moeilijk haalbaar) en dan meer naarmate de kinderen ouder zijn. Ofzo. Maar eerst eens afstuderen (bijna!).
Dat is wel wat ik bedoelde ja. Ik hoop voor je dat lukt wat je wil, het klinkt lastig maar niet onmogelijk, (en dat ligt eer aan de ''tijden'' dan aan jou/je gezin, lijkt me). Het lijkt me wel allemaal verschrikkelijk lastig, hoor, gezin en werken. Ik denk nog helemaal niet in reële termen over kinderen, maar als ik dan dit soort dingen lees denk ik wel: oei, als ik dan en dan, zus en zo... minder gaan werken lijkt me echt heel vervelend, maar ik wil ook geen kinderen die ik nooit zie.

Citaat:
Dat wist ik wel, maar fietsvakantie klinkt zoveel leuker
Ja mutsje!
Oud 02-08-2012, 13:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG ik ben verliefd geworden op Monica's Waltz, heerlijk
Oud 02-08-2012, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat komt zo; 'glas' moest natuurlijk 'grrrrras' zijn.
Ja, maar dan nog
Oud 02-08-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dan nog

'zal ik 'ns gaan kijken of ik een andere avatar kan hosselen'

Dat is toch helemaal niets toezeggen, RARE AEP.
Oud 02-08-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel wat ik bedoelde ja. Ik hoop voor je dat lukt wat je wil, het klinkt lastig maar niet onmogelijk, (en dat ligt eer aan de ''tijden'' dan aan jou/je gezin, lijkt me). Het lijkt me wel allemaal verschrikkelijk lastig, hoor, gezin en werken. Ik denk nog helemaal niet in reële termen over kinderen, maar als ik dan dit soort dingen lees denk ik wel: oei, als ik dan en dan, zus en zo... minder gaan werken lijkt me echt heel vervelend, maar ik wil ook geen kinderen die ik nooit zie.

Ja mutsje!
Ja precies, ik wil dus ook geen weekendmoeder zijn. Dat is mijn eerste prioriteit. Die kinderen zijn maar even jong, keihard en veel werken kan ik m'n hele leven nog wel. Dat ik dan nu een gat op mijn cv maak of mijn kansen slechter maak door parttime te gaan werken...tja dat is kut maar dat moet dan maar.
Oud 02-08-2012, 13:43
Verwijderd
Citaat:

'zal ik 'ns gaan kijken of ik een andere avatar kan hosselen'

Dat is toch helemaal niets toezeggen, RARE AEP.
Zeg facepalm me eens niet!

Als jij het hebt over een addertje onder het gras weet ik toch niet wat je bedoelt.
Oud 02-08-2012, 13:44
Verwijderd
M'n moeder vind het zo hard nodig dat ik een nieuwe fiets koop dat ik 'm (in elk geval voor de helft) voor mijn verjaardag krijg! Toch maar eens op stap, dan.
Oud 02-08-2012, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Zeg facepalm me eens niet!
Ik facepalm naar hartelust, JA!

Citaat:
Als jij het hebt over een addertje onder het gras weet ik toch niet wat je bedoelt.
Dat blijkt
Oud 02-08-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
M'n moeder vind het zo hard nodig dat ik een nieuwe fiets koop dat ik 'm (in elk geval voor de helft) voor mijn verjaardag krijg! Toch maar eens op stap, dan.
Ga je echt een nieuw-nieuwe scoren? Of een tweedehanssie?
Oud 02-08-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Ja precies, ik wil dus ook geen weekendmoeder zijn. Dat is mijn eerste prioriteit. Die kinderen zijn maar even jong, keihard en veel werken kan ik m'n hele leven nog wel. Dat ik dan nu een gat op mijn cv maak of mijn kansen slechter maak door parttime te gaan werken...tja dat is kut maar dat moet dan maar.
Erg he, dat je weet dat ''omdat het nu eenmaal zo werkt'' je kansen verslechteren. Als dat toch eens kon veranderen in de maatschappij...sigh. Ik heb het geluk dat ik nu al werkervaring op doe (*afklop dat ik volgend jaar niet werkloos ben) en de komende jaren kindloos wil blijven, maar alsnog zal 't als 't puntje bij 't paaltje komt lastig worden. Props dat jij überhaupt je scriptie geschreven krijgt, nu.
Oud 02-08-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ga je echt een nieuw-nieuwe scoren? Of een tweedehanssie?
Wel tweedehands want ik heb geen bergruimte, dus hij roest hier weg. En ik vind dat er genoeg fietsen geproduceerd worden die niet ''op''gebruikt worden, dus ik koop zulke dingen sowieso liever tweedehands, voorlopig. En de nieuwe fiets die ik wel zou willen (omdat want mooi, 't apple-effect maar dan met fietsen), is ruim achthonderd euro.
Oud 02-08-2012, 13:48
Verwijderd
Ik moet m'n fiets al een aantal weken laten maken, maar dat soort dingen schuif ik tot in de eeuwigheid voor me uit. Zelfs als dat betekent dat ik 20 minuten van het station naar huis moet lopen na m'n werk.
Oud 02-08-2012, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Wel tweedehands want ik heb geen bergruimte, dus hij roest hier weg. En ik vind dat er genoeg fietsen geproduceerd worden die niet ''op''gebruikt worden, dus ik koop zulke dingen sowieso liever tweedehands, voorlopig. En de nieuwe fiets die ik wel zou willen (omdat want mooi, 't apple-effect maar dan met fietsen), is ruim achthonderd euro.
Yeah, nieuwe fietsen zijn echt absurd duur. Eéns in de zoveel tijd kan ik er eentje via m'n werk aanschaffen, dan betaal je met je bruto salaris. Dat scheelt lekker.
Oud 02-08-2012, 13:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moet m'n fiets al een aantal weken laten maken, maar dat soort dingen schuif ik tot in de eeuwigheid voor me uit. .
die fiets?
Oud 02-08-2012, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Erg he, dat je weet dat ''omdat het nu eenmaal zo werkt'' je kansen verslechteren. Als dat toch eens kon veranderen in de maatschappij...sigh. Ik heb het geluk dat ik nu al werkervaring op doe (*afklop dat ik volgend jaar niet werkloos ben) en de komende jaren kindloos wil blijven, maar alsnog zal 't als 't puntje bij 't paaltje komt lastig worden. Props dat jij überhaupt je scriptie geschreven krijgt, nu.
Jij hebt natuurlijk al een baan, die zul je ook niet zomaar kunnen "inkrimpen" zeg maar. Lastig hoor. Of is dit niet iets wat je nog jaaaren wil blijven doen?
Ja, ik heb nu eindelijk een beetje mijn draai gevonden scriptietechnisch. Tussen de bedrijven door een half uur/uur per dag schrijven en in het weekend "krijg" ik een hele dag, dan heeft Klaverman de kinderen (muv de voeding natuurlijk).
Oud 02-08-2012, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt natuurlijk al een baan, die zul je ook niet zomaar kunnen "inkrimpen" zeg maar. Lastig hoor. Of is dit niet iets wat je nog jaaaren wil blijven doen?
Ja, ik heb nu eindelijk een beetje mijn draai gevonden scriptietechnisch. Tussen de bedrijven door een half uur/uur per dag schrijven en in het weekend "krijg" ik een hele dag, dan heeft Klaverman de kinderen (muv de voeding natuurlijk).
Nouja, ik heb een baan tot volgend jaar deze tijd, wat daarna gebeurd is totaal onzeker. En ja, als het aan mij ligt doe ik dit nog jaren, het is heerlijk en precies de goede uitdaging en ook na twee jaar is er nog genoeg te leren. De overheid is gelukkig niet heel moeilijk wat betreft parttimers en flexibele werktijden, maar dat je dan een tweederangser ben, is helaas wel nog een beetje zo, heb ik de indruk.
En go girl!
Oud 02-08-2012, 13:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zag de meeste op kinderfeestjes geloof ik, ik geloof niet dat we Disney-films thuis hadden.
Ja, dit dus.

'Gelukkig' heb ik wel veel van Studio Ghibli/Miyazaki gezien, wat ook nog eens leukere/betere/mooiere films zijn
Oud 02-08-2012, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Nouja, ik heb een baan tot volgend jaar deze tijd, wat daarna gebeurd is totaal onzeker. En ja, als het aan mij ligt doe ik dit nog jaren, het is heerlijk en precies de goede uitdaging en ook na twee jaar is er nog genoeg te leren. De overheid is gelukkig niet heel moeilijk wat betreft parttimers en flexibele werktijden, maar dat je dan een tweederangser ben, is helaas wel nog een beetje zo, heb ik de indruk.
En go girl!
Oh dat klinkt goed. Hopelijk kun je er blijven dan.
Oud 02-08-2012, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Oh dat klinkt goed. Hopelijk kun je er blijven dan.
Jep. Allemaal stemmen op partijen die geen voorstander zijn van botweg snijden in mensen bij de overheid please.
Oud 02-08-2012, 14:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
WTF die jongen die met tandpasta rukt op seks
Oud 02-08-2012, 14:13
Verwijderd
Nieuw haar.
Oud 02-08-2012, 14:16
Verwijderd
Citaat:
WTF die jongen die met tandpasta rukt op seks
Wat ik me dan afvraag; wat is zijn favoriete tandpasta en waarom?
Oud 02-08-2012, 14:19
Verwijderd
Oh, dat ziet er mooi uit Quis
Oud 02-08-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me dan afvraag; wat is zijn favoriete tandpasta en waarom?
Paradontax natuurlijk, lekker ontsmetten met zout\!
Oud 02-08-2012, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Oud 02-08-2012, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Nieuw haar.
[afbeelding]
Oei, heel mooi
Oud 02-08-2012, 14:25
Verwijderd
Ik ben net naar de supermarkt geweest Nu een beetje oververhit, maar verder prima, dus ik ben bijna beter
Oud 02-08-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Oei, heel mooi
Gisteren zei zelfs een vrouw die langs me fietste uit het niets dat het zo mooi geknipt was! Dat heb ik nog nooit gehoord, zo vlak na een knipbeurt.

Citaat:
Ik ben net naar de supermarkt geweest Nu een beetje oververhit, maar verder prima, dus ik ben bijna beter

Weet iemand welke tandpasta, niet zijnde Paradontax, het minste schuimt? Ik ben de smaak van laatstgenoemde zat, maar vind heel veel mint-tandpasta's vies omdat ze zo ontzettend schuimen en zoet zijn.
Oud 02-08-2012, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar beroerd te beoordelen zonder snuit er bij. Dat is toch een beetje een must; nu is het een beetje een foto van een bord friet zonder mayonaise. Of een foto van alleen een bord met 'n lik mayonaise.
Oud 02-08-2012, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Gisteren zei zelfs een vrouw die langs me fietste uit het niets dat het zo mooi geknipt was! Dat heb ik nog nooit gehoord, zo vlak na een knipbeurt.

Weet iemand welke tandpasta, niet zijnde Paradontax, het minste schuimt? Ik ben de smaak van laatstgenoemde zat, maar vind heel veel mint-tandpasta's vies omdat ze zo ontzettend schuimen en zoet zijn.
Wat gaaf

Ik vind schuimende tandpasta juist extreem fijn
Oud 02-08-2012, 14:33
Verwijderd
Gothverdomme, poes heeft de nare gewoonte haar achterpoten onder de stront te krijgen in de kattenbak. Dat mormel heb ik al een paar keer onder de kraan moeten afspoelen
Oud 02-08-2012, 14:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Elmex?
Oud 02-08-2012, 14:37
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik fietste eergisteren nog bijna langs!
Oud 02-08-2012, 14:38
Verwijderd
Citaat:
ik fietste eergisteren nog bijna langs!
Oud 02-08-2012, 14:40
Verwijderd
Ik heb een paar vrienden bij de NS werken en een college van hun heeft brons gewonnen op de Olympische Spelen. De NS heeft op facebook een banner geplaatst met "NS feliciteert college Edith Bos met haar bronzen medaille. We zijn trots op je Edith!"

Die reacties eronder

"Gelukkig kunnen ze bij de NS nog ergens trots op zijn..." (stuk of duizend, maar bla, voorspelbaar oke)

En dan dit:

"Beetje dubbel over de Spelen en het brood of was het andersom brood en spelen. Edith Bosch gun ik de medaille anderzijds zie ik liever dat voortaan ook Nederlandse topatleten geen subsidies meer ontvangen in de vorm van overheidsbaantjes e.d. Maar dat vind ik als libertarier, anarcho kapitalist"
Oud 02-08-2012, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Ohja, die had ook like 1000 vragen toch?
ja!
Oud 02-08-2012, 14:43
Verwijderd

van zijn facebookprofiel
Oud 02-08-2012, 14:43
Verwijderd
Heuj kun je linken vanaf Facebook? Wat een verrassing
Oud 02-08-2012, 14:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, dit dus.

'Gelukkig' heb ik wel veel van Studio Ghibli/Miyazaki gezien, wat ook nog eens leukere/betere/mooiere films zijn
Nounou, er zijn geen mooiere animatiefilms dan Pinokkio.
Oud 02-08-2012, 14:46
Verwijderd
"In de trein opweg naar vrienden van vrijheid, in de trein van de heilstaat genaamd Nederland. "

Oh boy
Oud 02-08-2012, 14:46
Carn
Carn is offline
Die heb ik volgens mij wel ooit gezien. Er staat me iig meer van bij dan van een Bambi e.d.
Oud 02-08-2012, 14:47
Verwijderd
Oud 02-08-2012, 14:48
Verwijderd
"En terecht geen cadeautjes voor Rutte maar ook zeker terecht dat Rutte geen subisidie cadeautjes heeft uitgedeeld aan deze lobby groep. Mijn generatie kan geen slavernij worden aangewreven en een individu al helemaal niet in deze tijd. Slavernij destijds gold zeker als een zwarte bladzijde in onze geschiedenis maar er bestaat niet zoals als a Guilty Nation, (lees ook a Myth of a Guilty Nation van Albert Jay Nock over de episode 1914 - 1918."
Oud 02-08-2012, 14:48
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
[afbeelding]

van zijn facebookprofiel
Benieuwd of ie dan ook zorg en politiehulp weigert.
Oud 02-08-2012, 14:49
Verwijderd
Wat een topkerel, ik denk dat we vrienden moeten worden.
Oud 02-08-2012, 14:49
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
"En terecht geen cadeautjes voor Rutte maar ook zeker terecht dat Rutte geen subisidie cadeautjes heeft uitgedeeld aan deze lobby groep. Mijn generatie kan geen slavernij worden aangewreven en een individu al helemaal niet in deze tijd. Slavernij destijds gold zeker als een zwarte bladzijde in onze geschiedenis maar er bestaat niet zoals als a Guilty Nation, (lees ook a Myth of a Guilty Nation van Albert Jay Nock over de episode 1914 - 1918."
Pfffffrrt. Slavernij is meer heden dan verleden.

Regels voor berichten