| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Laat ze dat ding eerst maar eens afkrijgen, dan praten we weer verder! ![]() Nee maar ja. Fanny Blankers-Koen. Dat je niet weet wat ze PRECIES doet of waarvoor ze precies medailles heeft gehaald is tot daar aan toe. Maar de naam KENNEN, enkel de naam. Alsof je de afgelopen 26 jaar je oren en ogen dicht hebt gehouden voor alles wat je ooit op tv, radio, krant, boek, website gelezen, gehoord of gezien hebt.
|
|
|
|
Trouwens he. Even aan het wiki'en over de Grootste Nederlanders aller tijden, en dan kom je uit op Willem van Oranje en dat ie vermoord werd natuurlijk. Moesten die rechters een passende straf bedenken voor Balthasar Gerards:
"Zijn rechterhand waarmee hij het moorddadige feit heeft gepleegd zal met een gloeiende tang worden afgeknepen; vervolgens zal men met gloeiende tangen op verscheidene plaatsen op zijn lichaam het vlees afknijpen tot op het bot. Vervolgens vierendele men hem levend waarna het hart uit zijn borstkas gesneden zal worden..." Rechter 1: "Nee, er mist nog iets..." Rechter 2 vult aan: "...en hem in het gezicht zal worden geworpen." Rechter 1: "Leuk gevonden!" Rechter 2: " "
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu ga ik verderstrijken, want het ijzer moet morgen weer terug naar de buren. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zal de naam misschien wel tegengekomen zijn, hoor. Maar zodra er dan iets als 'kampioen schaatsen zus-zo' achteraan komt stoppen mijn hersenen die informatie in de 'dit vinden we supersaai'-map en vergeet ik dat meteen. Ik ben de naam van die schaatser ook alweer bijna vergeten. Rientje. Rinske. Ritje. Rintje. RINTJE. Rintje Rintsma. Retsma. Reesma. Risma. Ristma. Reestma. Ritsma. RITSMA. Rintje Ritsma. Als ik niet spiek in je post weet ik van Fanny alleen nog dat ze Fanny heet. Ja, en dat ze dingen won toen vrouwen nog geen dingen wonnen. Ik weet niet meer met welke sport. |
|
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
"Pfffff, FANNY! *lolololololol*"
|
|
||
|
Citaat:
En de 100m met Usain Bolt heb ik gezien.Het EK/WK voetbal is de enige uitzondering. Ik kijk nooit Studio Sport en volg al helemaal geen reguliere competities. Maar ja, Cornelis Schuyt. Ik word dan gelijk nieuwsgierig en ga ernaar wiki'en. En dan blijft die naam iig wel voorgoed hangen. Edit: ah, een componist en organist. Interesseert me geen hol, maar mocht Gaston me op straat tegenkomen en roepen 'als jij weet wie Cornelis Schuyt is, dan win jij een gratis lot van de Postcodeloterijjjjj!' dan kan ik 'm tenminste een klap op z'n fissie geven en zeggen 'dat is een organist, baklap'.
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
) staat op het straatnaambordje ook het vak dat diegene uitoefende, met geboorte- en sterftejaar. ![]() Ik weet nog goed dat ik als 10-jarig broekie de Allendestraat inkwam en aan m'n vader vroeg: Wie was "Ellende"?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Mag ik van jou in de categorie dubieuze topics: een "vriend" zoekt een rapedrug.
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=32706693 |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Jullie zijn zowat de oudsten hier. Of is dat het juist, begint de dementie toe te slaan?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|