Advertentie | |
|
![]() |
|
Een lichtroze, verkleurend naar wit als hij warm wordt heupbroek van Fornarina..
Een fuchsia-roze longsleeve van Gsussindustries Beige naar donkerbruin doorlopende(langs de naden) puntlaarsjes met klein hakje.... Knalgroene sjaal Spijkerjasje Beige ribjasje met hoge kraag en elastiek langs de onderkant en mouwen... ![]() Ik ben kleurrijk vandaag, had ik lekker zin in ![]()
|
![]() |
nu:
blauwe skatespijkerbroek met knievlakken erop van ehm ehm ehm (het is van een merk tis een broek van mn broer ![]() een lichtblauw vestje van de h&m (van de pyamaafdeling ![]() 5minuten geleden: wijde zwarte glanzende lange rok bordeauxrood shirtje met diepe vhals en een soort gat achter blauw dr martens (ja ik weeet het dat staat niet maar mn gympen waren helemaal geen gezicht) jawel, het is kerst...
|
![]() |
zwart elfachtig minirokje
zwart truitje met lange mouwen paars corset rood / roze panty kisten paars lint om mn been zwart lint om mn nek kettinkje met sterretje paar ringen paar armbandjes horloge lila ondergoed met sterretjes haar in 2 staartjes met aan de voorkant 2 plukken eruit goggles |
![]() |
|
(roos)
Ugh, uitgerekend vandaag heb ik echt géén zin om de perfecte dochter uit te hangen ![]() -zwart hemdje H&M -rode blouse met dubbele witte krijtstreep TH -vrij nette spijkerbroek TH -zwarte puntschoentjes Bronx Ogen donker opgemaakt, lichte lippen, luchtje DKNY The Fragrance. Zilveren sieraden, horloge DKNY |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |