Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wel! Die Billy blijft voor de rest van mijn leven in mijn bezit
Als je dat dan maar niet vergeet
Advertentie
Oud 11-08-2012, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij wel! Die Billy blijft voor de rest van mijn leven in mijn bezit
En terecht
Oud 11-08-2012, 22:53
Verwijderd
*houdt seksuele opmerkingen voor zich*
Oud 11-08-2012, 22:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De eerste keer dat ik Q ontmoette had ik vorig mij hele smerige cakejes bij me.
Verwijderd
Citaat:
Giechelmeisjes
Oke, de Billy hebben we, nu nog random shit kopen om in de kast te gooien. HE ZE HEBBEN POTPOURI
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*houdt seksuele opmerkingen voor zich*
Flauw!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Eerste keer dat ik Para meette ook, om vervolgens naar de Ikea te gaan, een Billy met het openbaar vervoer naar the middle of nowhere te vervoeren, om Q te pesten <3
Welke IKEA was dat? Want toen ik er was, moest ik daar nog aan denken, die foto waarop jullie met die kast richting het station lopen
Oud 11-08-2012, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Flauw!
Nah, ik wilde gewoon iets flauws zeggen over of dat hij ze nog goed genomen had voor straf en bla.

Ik ben soms een beetje als een vies mannetje.
Oud 11-08-2012, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Welke IKEA was dat? Want toen ik er was, moest ik daar nog aan denken, die foto waarop jullie met die kast richting het station lopen
Utrecht! We hadden op het station gemeet, toen met de tram naar de IKEA, toen met dat onding + random meuk terug in de tram, toen met de Billy de trein in en in the middle of nowhere Q ZELF met dat ding laten slepen
Oud 11-08-2012, 22:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:

Oh en je nek laten knakken <3. Daar kan ik wel van genieten. Voor de rest gebeurt het bij mij gewoon zonder dat ik er erg in heb.
Oh nek knakken is zo fijn. Duizendmaal excuses voor iedereen die dat zo naar vindt, maar soms moet dat gewoon even! Het is zo'n opluchting!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nah, ik wilde gewoon iets flauws zeggen over of dat hij ze nog goed genomen had voor straf en bla.

Ik ben soms een beetje een als vies mannetje.
Je had Sann en Para es moeten zien lopen daarna! Volgens mij is er een film van gemaakt. Para was nog in een betonblok gegoten, want Q had een dealtje gesloten met Rationeel.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Waar zijn apate, paranoide en etmakas heen?
Verwijderd
Citaat:
He? Ik bedoel, als je botten gebroken worden, dan weet je niet waar je aan toe bent, omdat al die dingen die ik noemde het gevolg kunnen zijn.
Ja, maar al die dingen die je noemt zijn van dezelfde categorie: lichamelijke schade. Dus je weet bijvoorbeeld dat je aanvaller niet opeens verandert in allemaal spinnen die via je neus en mond in je gezicht kruipen en aan de binnenkant van je schedel gaan wonen. Want dat bestaat niet. En zo zijn er nog een miljard andere dingen die niet bestaan, en die je dus kunt uitsluiten in je overpeinzingen van 'hm wat zou ik hieraan overhouden'.

Totdat er een lange-man-voor-je-raam-op-drie-hoog is. Dan vallen alle dingen weg, klopt niets meer, en ben je nergens, voor niets meer veilig.
Oud 11-08-2012, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Je had Sann en Para es moeten zien lopen daarna! Volgens mij is er een film van gemaakt. Para was nog in een betonblok gegoten, want Q had een dealtje gesloten met Rationeel.
Ga ik even iets anders doen.. Wat is deze
Oud 11-08-2012, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Oh en je nek laten knakken <3. Daar kan ik wel van genieten. Voor de rest gebeurt het bij mij gewoon zonder dat ik er erg in heb.
Dat kan ik dat net weer niet. Hoe doe je dat?
Oud 11-08-2012, 23:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ga ik even iets anders doen.. Wat is deze
Als Stef niks flauws zegt, dan doe ik 't wel!
Oud 11-08-2012, 23:02
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
een duwtje tegen je kin geven terwijl je je hoofd wat scheef houdt
Oud 11-08-2012, 23:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Soms hoef je je hoofd alleen maar te draaien en dan knakt 'ie al. Dat zijn de mooiste knaks <3
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar al die dingen die je noemt zijn van dezelfde categorie: lichamelijke schade. Dus je weet bijvoorbeeld dat je aanvaller niet opeens verandert in allemaal spinnen die via je neus en mond in je gezicht kruipen en aan de binnenkant van je schedel gaan wonen. Want dat bestaat niet. En zo zijn er nog een miljard andere dingen die niet bestaan, en die je dus kunt uitsluiten in je overpeinzingen van 'hm wat zou ik hieraan overhouden'.

Totdat er een lange-man-voor-je-raam-op-drie-hoog is. Dan vallen alle dingen weg, klopt niets meer, en ben je nergens, voor niets meer veilig.
Steiger, glazenwasserlift? Iemand die zichzelf heeft buitengesloten en waaghalzerig naar binnen probeert te komen? Ik snap je punt met je natuurwetten en niet natuurwetdingen, maar het lijkt me een beetje voorbarig te denken dat eerstgenoemde minder eng/vervelend is, als je 't niet eerst heb meegemaakt?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
een duwtje tegen je kin geven terwijl je je hoofd wat scheef houdt
Ik hoef mijn hoofd ueberhaupt alleen maar te bewegen
Maargoed, ik heb mijn nekgewrichten ook ernstig verkracht dankzij mijn gilles de la tourette. A little perk.
Oud 11-08-2012, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Waar zijn apate, paranoide en etmakas heen?
Ik ben er nog hoor

Citaat:
Dat kan ik dat net weer niet. Hoe doe je dat?
Ik doe gewoon mijn hoofd opzij, en dan van de ene schouder naar de andere rollen terwijl je hem naar achter houdt . Dat is al genoeg om te knakken <3
Oud 11-08-2012, 23:04
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben er nog hoor

Ik doe gewoon mijn hoofd opzij, en dan van de ene schouder naar de andere rollen terwijl je hem naar achter houdt . Dat is al genoeg om te knakken <3
Ja dat werkt inderdaad heel goed

En jij bent hier jeej
Oud 11-08-2012, 23:05
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik wil ook een keer onderdeel zijn van een legendarische meet Want anders heb ik nooit stoere verhalen te vertellen op het forum
Oud 11-08-2012, 23:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dan kom jij ook naar de cocktailmeet!
Er is weleens vaker een scootmobiel hier naar binnen gereden en het is niet makkelijk maar het kan wel! Ik weet niet of je mag drinken, maar anders kun je ook gewoon komen eten
Oud 11-08-2012, 23:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Dan kom jij ook naar de cocktailmeet!
Er is weleens vaker een scootmobiel hier naar binnen gereden en het is niet makkelijk maar het kan wel! Ik weet niet of je mag drinken, maar anders kun je ook gewoon komen eten
Jeuj! En ik fiets sinds deze week weer en voor iets langere afstanden ga ik met een gewone bus! Dus geen gedoe met scoots Maar drinken doe ik maar beter niet. Eten wel
Oud 11-08-2012, 23:09
Verwijderd
Citaat:
De eerste keer dat ik Q ontmoette had ik vorig mij hele smerige cakejes bij me.
Nonsense, ze waren prima te hachelen. Alleen een beetje een quirky kleurtje
Oud 11-08-2012, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Steiger, glazenwasserlift? Iemand die zichzelf heeft buitengesloten en waaghalzerig naar binnen probeert te komen? Ik snap je punt met je natuurwetten en niet natuurwetdingen, maar het lijkt me een beetje voorbarig te denken dat eerstgenoemde minder eng/vervelend is, als je 't niet eerst heb meegemaakt?
Maar het gaat toch over wat je angst aanjaagt? Onverklaarbare dingen jagen mij ook meer angst aan, neemt niet weg dat iets 'echts' meemaken niet fucking eng is.
Oud 11-08-2012, 23:10
Verwijderd
Ja snebbel je moet ook naar een meet komen
Oud 11-08-2012, 23:11
Verwijderd
Jongons, ik heb wel zin in een meet
Oud 11-08-2012, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar jou
Oud 11-08-2012, 23:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jeuj! En ik fiets sinds deze week weer en voor iets langere afstanden ga ik met een gewone bus! Dus geen gedoe met scoots Maar drinken doe ik maar beter niet. Eten wel

Citaat:
.
Oud 11-08-2012, 23:13
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
We zouden ook een keer in Groningen meeten toch?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Willen we de meet nog doen voor het studiejaar weer begint? Ik heb geloof ik eigenlijk in het studiejaar zelf meer tijd. Ik vind het heel lastig nu al te plannen enzo zegmaar. maar de komende twee weken kan het nog niet, die meet!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Lowlands meet!
Oud 11-08-2012, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Willen we de meet nog doen voor het studiejaar weer begint? Ik heb geloof ik eigenlijk in het studiejaar zelf meer tijd. Ik vind het heel lastig nu al te plannen enzo zegmaar. maar de komende twee weken kan het nog niet, die meet!
Ik heb ook echt geen idee wanneer het voor mij gaat uitkomen hoor, en ik wil er wel graag bij zijn denk ik!
Verwijderd
Citaat:
Oke, de Billy hebben we, nu nog random shit kopen om in de kast te gooien. HE ZE HEBBEN POTPOURI
Overigens is die shit al lang en breed gesneuveld

Citaat:
We zouden ook een keer in Groningen meeten toch?
Ik vind alles prima, maar met een reistijd langer dan 90 minuten ontkom ik niet aan crashen. Sterker nog, langer dan 'n uur. Fuck it.
Verwijderd
Citaat:
Lowlands meet!
Oh ja even kijken of ik je nummer nog heb, of hebben we daar laatst over gepmd?
Verwijderd
Citaat:
Lowlands meet!
Ja eh, ik doe niet aan Lowlands. Da's te ontrui en onkvlt en onfrostbitten en onchristraping voor mij.
Oud 11-08-2012, 23:15
Verwijderd
Hmm, op die manier kraakt het wel bij mij, maar het knakt niet echt heftig zoals het kan met andere gewrichten of als iemand anders het doet.
Oud 11-08-2012, 23:15
Verwijderd
Ik heb je nummer iig Trimm, dus tot donderdag
Oud 11-08-2012, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Maar het gaat toch over wat je angst aanjaagt? Onverklaarbare dingen jagen mij ook meer angst aan, neemt niet weg dat iets 'echts' meemaken niet fucking eng is.
Oh zeau. Ok. Maar zelfs dan denk ik dat ik echte dingen enger vind.
Oud 11-08-2012, 23:16
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik kan heel vaak wel. Ik heb voornamelijk veel dokters-, fysio- en andere hulpverleningsafspraken en die ben ik toch allemaal een beetje zat dus die zeg ik graag af
Oud 11-08-2012, 23:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Overigens is die shit al lang en breed gesneuveld

Ik vind alles prima, maar met een reistijd langer dan 90 minuten ontkom ik niet aan crashen. Sterker nog, langer dan 'n uur. Fuck it.
Dan zou het een overdag-meet worden zonder alcohol enzo, zodat CR ook een keer kon meeten
Verwijderd
Citaat:
Oh zeau. Ok. Maar zelfs dan denk ik dat ik echte dingen enger vind.
Hm, ik weet het niet zo goed, ik geloof dat ik mezelf banger kan maken over dingen die niet kunnen, nooit gaan gebeuren en niet bestaan en waarvan ik dat ook heel goed weet, dan dingen die elke dag kunnen gebeuren. /vrouw.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb je nummer iig Trimm, dus tot donderdag
We hadden er niet over gePMd, maar we gaan 't regelen! Ik ga met 1 chickie die nog nooit op Lowlands is geweest, dus mss moeten jullie even laten zien hoe tof 't is, aangezien ik een chagrijnig oud wijf ben.

Trouwens superkut, m'n werkrooster is veranderd en ik sta nu ineens op woensdagavond ingeroosterd! Dus nu moet ik bepakt en bezakt naar m'n werk, tot 10 uur werken en dan met al m'n shit naar m'n ouders toe, omdat m'n tent daar nog ligt en die freundin daar ook in de buurt woont.
En dan dus donderdagochtend vroeg weg met de fucking trein, want we hebben allebei geen rijbewijs.
Verwijderd
Citaat:
Hmm, op die manier kraakt het wel bij mij, maar het knakt niet echt heftig zoals het kan met andere gewrichten of als iemand anders het doet.
Oh, hij knakt wel bijna altijd bij mij heerlijk gevoel.
Oud 11-08-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik weet het niet zo goed, ik geloof dat ik mezelf banger kan maken over dingen die niet kunnen, nooit gaan gebeuren en niet bestaan en waarvan ik dat ook heel goed weet, dan dingen die elke dag kunnen gebeuren. /vrouw.
Ik ook.

Hoewel ik verkrachters enzo OOK eng vind hoor, daar niet van.

Maar als ik op een zomernacht mijn raam open heb staan, dan ga ik toch denken aan dat enge wijf uit Ringu dat naar binnen kan klauteren, en doe ik mijn raam dicht, terwijl natuurlijk onzin is. En dat heeft Noedel (en Quis?) dan weer helemaal niet.
Oud 11-08-2012, 23:19
Verwijderd
Citaat:
We hadden er niet over gePMd, maar we gaan 't regelen! Ik ga met 1 chickie die nog nooit op Lowlands is geweest, dus mss moeten jullie even laten zien hoe tof 't is, aangezien ik een chagrijnig oud wijf ben.

Trouwens superkut, m'n werkrooster is veranderd en ik sta nu ineens op woensdagavond ingeroosterd! Dus nu moet ik bepakt en bezakt naar m'n werk, tot 10 uur werken en dan met al m'n shit naar m'n ouders toe, omdat m'n tent daar nog ligt en die freundin daar ook in de buurt woont.
En dan dus donderdagochtend vroeg weg met de fucking trein, want we hebben allebei geen rijbewijs.
Wij gaan ook treinen hoor, Absinthe en ik pakken de trein van 12.50 vanuit Utrecht, maar als jij fucking vroeg weg gaat, pakken jullie vast wat treinen eerder
Oud 11-08-2012, 23:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wij gaan ook treinen hoor, Absinthe en ik pakken de trein van 12.50 vanuit Utrecht, maar als jij fucking vroeg weg gaat, pakken jullie vast wat treinen eerder
Nou ja, ik weet niet precies hoe vroeg we gaan, maar wij moeten eerst nog vanuit Barendrecht in Utrecht zien te komen en dat is toch ook mintens een uur.
Ik vind 't wel jammer dat 't elk jaar vroeger en vroeger moet en dat je dan wrs alsnog op camping 1 staat.

Oh, die chick vroeg trouwens: "Hoe weet je op welke camping je staat, want *dude* zei dat hij op camping 5 zou staan. Staat dat op je ticket ofzo?"
Je gaat gewoon staan waar er plek is. Punt. Camping 5 is toch vlak voor de brug?
Oud 11-08-2012, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ik weet niet precies hoe vroeg we gaan, maar wij moeten eerst nog vanuit Barendrecht in Utrecht zien te komen en dat is toch ook mintens een uur.
Ik vind 't wel jammer dat 't elk jaar vroeger en vroeger moet en dat je dan wrs alsnog op camping 1 staat.
Wij hebben een fijne groep die altijd bizar vroeg met de auto gaan, dus we hebben altijd een plekje op 4 (die dus ook onze voorkeur heeft). Maar voorgaande jaren waren we 'pas' rond 4 uur/5 uur op 't Harde, maar omdat we dit jaar met belachelijk veel mensen zijn hebben we afgesproken er allemaal een beetje bijtijds te zijn, zodat niet een paar mensen een gigantisch stuk veld vrij houden.

Anyhow, mochten jullie rond kwart voor 1 op Utrecht zijn dan kunnen we natuurlijk samen treinen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten