Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Totdat er een lange-man-voor-je-raam-op-drie-hoog is. Dan vallen alle dingen weg, klopt niets meer, en ben je nergens, voor niets meer veilig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens superkut, m'n werkrooster is veranderd en ik sta nu ineens op woensdagavond ingeroosterd! Dus nu moet ik bepakt en bezakt naar m'n werk, tot 10 uur werken en dan met al m'n shit naar m'n ouders toe, omdat m'n tent daar nog ligt en die freundin daar ook in de buurt woont. En dan dus donderdagochtend vroeg weg met de fucking trein, want we hebben allebei geen rijbewijs. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel ik verkrachters enzo OOK eng vind hoor, daar niet van. Maar als ik op een zomernacht mijn raam open heb staan, dan ga ik toch denken aan dat enge wijf uit Ringu dat naar binnen kan klauteren, en doe ik mijn raam dicht, terwijl natuurlijk onzin is. En dat heeft Noedel (en Quis?) dan weer helemaal niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind 't wel jammer dat 't elk jaar vroeger en vroeger moet en dat je dan wrs alsnog op camping 1 staat. ![]() Oh, die chick vroeg trouwens: "Hoe weet je op welke camping je staat, want *dude* zei dat hij op camping 5 zou staan. Staat dat op je ticket ofzo?" Je gaat gewoon staan waar er plek is. Punt. Camping 5 is toch vlak voor de brug?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyhow, mochten jullie rond kwart voor 1 op Utrecht zijn dan kunnen we natuurlijk samen treinen ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|