Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben ook vroeg begonnen met lezen en heb nooit aan hakken-en-plakken gedaan, volgens mijn ouders las ik meteen al per woord ipv per letter. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja!
Van mij zeiden ze op de basisschool dat ik amper kon lezen en alleen plaatjes keek, want 'zo snel kan je niet lezen'. Nu zat ik ook wel op een debielenschool, maar dat was toch wel beledigd. Toen moest ik allemaal tests doen om te bewijzen dat ik echt kon lezen. ![]() ![]() Dat was wel beledigend. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Maar ik vond het wel oprecht stom dat ze maar bleven proberen die Beckman erdoor te drukken. En het was wel oprecht altijd een enorme teleurstelling als ik een pakje openmaakte. Hij verdween linea recta meteen de kast in om er alleen nog maar uit te komen als m'n ouders het zelf wilden lezen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn favorieten waren gewoon Roald Dahl en Astrid Lindgren, en een korte periode helaas ook Carry Slee, en een iets langere periode ook Jacques Vriens en een vrij lange latere periode Caja Cazemier.
Ja, en wat buitenlandse schrijvers waar ik de naam niet meer van weet. Nicolaas Matzier ofzo, kan dat? En dus Toon Tellegen... en nog wat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb alles gelezen van Roald Dahl en Thea Beckman en veel van Astrid Lindgren. Maar ook de hele Olijke Tweeling serie en de hele Babysittersclub-serie, ik was echt niet altijd literair bezig
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Door De guillotine vond ik de Franse Revolutie heel interessant. En door dat boek begreep ik ook hoe die revolutie tot stand kwam enzo, handig voor geschiedenis ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Best wel kut waren die, en ook nauwelijks eng. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |