| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat je dan eigenlijk moet doen, is de paroxetine eerst 1 op 1 vervangen door prozac in dezelfde dosering, want dat heeft wel een recht evenredige bloedspiegel met de dosis en is verder erg vergelijkbaar met paroxetine, en dan de prozac afbouwen. Maar dat weten huisartsen doorgaans niet. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Als je aan de natuurmiddelen gaat, pas wel dan op met Sint-Janskruid (al gebruiken mensen dat dus weer voor hun stemming, niet als rustgever), dat schopt de opname en het effect van ontzettend veel andere medicijnen door de war
waaronder alle hormonale anticonceptie.Valeriaan is prima verder, dat kan geen kwaad. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
'Alle' werkgevers en leidinggevenden die ik ooit gehad heb (niet dat dat er zoveel zijn), waren toevallig allemaal vrouwen. En het waren ook allemaal dezelfde types. Volgens mij moet je als vrouw echt een bepaald soort hard bitchy karakter hebben om het tot leidinggevende te schoppen, en die collega van nu heeft dat ook wel een beetje.
Ik zal het bijvoorbeeld nooit ver schoppen tot supervisor of wat dan ook, want daarvoor ben ik veel te liev en sagt. Dus ik ga maar bazen over kinderen whehe
|
|
|
|
|
mwah, volgens mij is dat meer gewoon een wat zakelijke instelling. Ik ben qua werk-karakter ook een stuk harder en scherper en soms ook lulliger dan normaal.
|
|
|
|
Ik ga me het komende uur even bezighouden met mijn vochthuishouding op peil te brengen. Ik vergeet namelijk vaak te drinken en ik krijg pas dorst als ik al bijna uitgedroogd ben
En op warme dagen als vandaag moet je natuurlijk eigenlijk veel drinken. Ik bedacht me net dat ik alleen een glaasje water op heb bij mijn medicijnen vanochtend. Oeps!
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
|
Verwijderd
|
Wat ik doe:
twee flesjes. Eentje zet je in de koelkast (ik doe er soms een klein beetje limonadesiroop doorheen omdat alleen water ook maar water is), en de andere om op te drinken. Zo heb je altijd lekker koud water beschikbaar! En nee, water uit de kraan vind ik niet koud genoeg. |
|
|
|
|
Mensen vinden altijd dat ik veel cola drink. En dat klopt ook wel, maar het probleem is altijd, dat ik bijna niets drink als ik geen cola heb
. Dus dan koop ik expres geen cola, omdat dat niet gezond is, maar vervolgens drink ik op een dag dan misschien 2/3 glazen, dus nouja, dan haal ik toch maar weer cola. Ik heb gewoon niet gauw dorst. En cola vind ik zo lekker dat ik het ook drink zonder dat ik dorst heb.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(www.studystore.nl) Weet niet of dat voor jou ook kan? Is heel makkelijk, maar je betaalt wel de volle mep voor alles. Dus ik zoek op Bol.com, Markplaats of gewoon Google de juiste druk/ISBN, en probeer ze tweedehands te vinden. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
niet dat ik wil zeggen dat jij niet slim bent) en dan doe ik toch dat, tot groot verdriet van mijn familie en allez. Het is gewoon, dat profiel past beter met wat ik met mijn leven enzo wil. Dus. Nou heb ik me wel voorgenomen om een 10 te halen voor mijn latijn-eindexamen ('nutteloos maar moeilijk', volgens mijn oma), om de rest een beetje te compenseren. ofzo. Nouja, het zit me gewoon heel erg dwars. :') |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ), maar als je niet goed bent in die vakken is het helemaal geen pretpakket. En als je heel goed bent in exacte vakken is dát juist weer een pretpakket.Moet wel zeggen dat ik voor het CE nauwelijks leerwerk had, alleen geschiedenis en economie moest ik boeken voor leren. Maar, als het past bij wat je wil met je leven, prima toch? Ik ken iemand die heeft allemaal exacte vakken gekozen omdat hij dacht, daar kan ik later misschien vanalles mee, maar die had superveel moeite en een hekel aan wiskunde en natuurkunde, en is uiteindelijk zelfs gezakt. Dus gewoon doen waar je HART ligt joh
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik doe echt niks en sta altijd heel goed. Dan had ik er nog best natuurkunde ofzo naast kunnen doen. En biologie vind ik echt heel heel heel erg leuk, maar dat paste niet in mijn profiel.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, kunstgeschiedenis enzo vond ik best leuk, maar je moet bij mij ook niet echt aankomen met handvaardigheid en creabea, geen klap aan. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want vroegah (ook voor mijn tijd) kon je geloof ik zelf grotendeels je vakkenpakket samenstellen? Of had je in ieder geval meer keuzevrijheid. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vertel tegen mijn familie dat mijn profiel iets economie-achtigs is. Dat stelt ze gerust, wie weet word ik nog econoom. Vooral mijn moeder hoopt dat heel erg. Maar ik haat economie wel een beetje. En ik haat het dat iedereen thuis enzo me dom vind/in shock is als ze erachter komen dat ik een heel alpha-achtig iets doe.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, ik deed C&M en wilde als keuzevak wel biologie of iets, maar dat kon toen niet, ik moest Duits2 of economie geloof ik.
![]() Wat is er dan keuzevak aan. ![]() In princpe is het in Amerika allemaal wel chiller geregeld, als ik alle realityseries en films en alles moet geloven. Daar kan je zelf kiezen wat je wil doen (geloof ik?) en is het vakkenaanbod ook veel groter. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||